Gå til innhold

Atter en nedstemt kveld....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker kraftig ensomheten igjen nå.... føler meg tom innvendig, sitter med mye tanker og grubler på hvordan fremtiden blir.

Ikke så lett å få lettet på trykket når enn ikke har venner her jeg bor, føler meg alene...

Faen at livet skal være så fordømt vanskelig!

* Måtte bare lufte ut litt tanker her *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm - har du MSN?

Mange av mine venner er der nå Eller ring dem!

Jeg har et billig telefonabonement. Hele slekten min bor i utlandet.

Det er også deilig å se en god film, eller å lese en god bok...?

Skrevet

kjenner hvordan du har det veldig godt.

Skrevet

Føler det samme:(

Men telys, en kopp te og en god bok hjelper ganske bra:)

Skrevet

Msn har jeg, men alle skal opp tidlig om morgenen på jobb så de er ikke pålogget.

Jeg pleier å sitte opp til jeg blir stuptrøtt, for legger jeg meg før den tid. Så grubler jeg like mye. Prøver liksom å få tiden til å gå med å gjøre ett eller annet nyttig i huset, men ikveld sank motet så voldsomt at jeg ikke har hatt tiltak til det engang... ( fikk en nyhet som skulle være glad idag, og den er igrunnen det... men jeg føler meg plutselig dum og mislykket.. )

Skrevet

mye av de samme problemene har jeg da, men nå får jeg hjelp utenfra omsider så håper det hjelper meg i lengden. hvert mye hos legen og nå skal jeg begynne hos psykolog.

livet er ikke bare herlig når man er aleneforsørger.

sliter mye med å sove osv. alt for mye å tenke på.

tar sovetabletter i en liten periode nå, men hjelper ikke da. skulle sovet som en stein nå.

om du har lyst er det bare å sende en PM

Skrevet

Ja, det er veldig tungt til tider, kan gråte mye, føle meg helt maktesløs, og lite tiltakslyst på det verste. Har gått litt bedre nå de siste ukene, men så fikk jeg jaggu meg en kraftig nedtur idag igjen.... Håper disse periodene går bort snart!

telys har jeg tent rundt i hele stua, og har sittet og sett en film, men så kommer tankene igjen... PYTON!!!

Skrevet

Det er nok den berømte vinterdepresjonen, man er alene og mørket siger innpå deg og alt blir bare så tungt, heldigvis letter den når sommeren nærmer seg skal du se, om ikke før helst;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...