Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man gi til disse små i 1 årsgave? Noen tips?? Hadde tenkt å gi en Brio gåvogn, men får ikke tak i her vi bor å så synes jeg de er så dyre de som er på nettbutikker.

Jeg føler at hun har det meste, har jo nettopp vært jul da fikk hun akebrett som hun eeelsker :o) Jeg har ønsker ny badebukse, badekåpe, plastforkle (når hun begynte å spise selv nå ser jeg at vi trenger det), ny matboks til barnehagen fra slekt og venner.

Men hva skal vi gi? Andre tips om hva man skal ønske seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atekatten min fyller ett i morgen *stolt*

han får mer duplo av meg og pappaen, favorittleken hans for tiden.

Kommer også til å kjøpe brio gåvogn om det ikke kommer fra noen andre,men det venter vi en ukes tid med (da er det mer peng på konto)

Skrevet

aner ikke jeg hva jeg skal finne på til malin. vi har jo massevis av leker etter moa som er svært pent brukt og som sagt er det akkurat vært jul.

får vel kanksje finne en bokserie å samle på, komplettere noe lego eller flere litle people figurer

Skrevet

Hun får jo selskapet av oss... Smykker er jo fint. Og bøker,om sangbok og regle-og rimbok. Toalettmappe, barnehageryggsekk, sengetøy, gyngesau, egen stol med navn på f.eks...

Skrevet

Tja, "sparkebil"( sånn til å både sitte på og dytte forran seg)? de er ikke så dyre. Vi har to og 2åringen elsker sin enda og vesla på 8mnd fikk en til jul siden de "sloss" om den ene tidligere.

Skrevet

Jeg ønsker meg til 1 års dagen....hehe (eller han ønsker seg, men vet det ikke enda) Kanskje litt tips også (iallefall det som ikke er så dyrt)

- Learning home

- cd spiller til å ha på rommet

- sko

- nye robeez sko

- dvd er

- klær

- Ole brum Bord og stoler

- leke gitar

Vil anbefale Learning teddy, stor slager hos oss;) Og slik "gammeldags" klokkespill.

Vi har gåvogn, er ikke brio men vil tro den er like god. kjøpt på leke planeten på tilbud til 99,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...