Gå til innhold

1 årsgave??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva skal man gi til disse små i 1 årsgave? Noen tips?? Hadde tenkt å gi en Brio gåvogn, men får ikke tak i her vi bor å så synes jeg de er så dyre de som er på nettbutikker.

 

Jeg føler at hun har det meste, har jo nettopp vært jul da fikk hun akebrett som hun eeelsker :o) Jeg har ønsker ny badebukse, badekåpe, plastforkle (når hun begynner å spise selv nå ser jeg at vi trenger det), ny matboks til barnehagen fra slekt og venner.

 

Men hva skal vi gi? Andre tips om hva man skal ønske seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kommer til å gi sykkelsete og hjelm til gullungen til bursdagen. Ho skal begynne hos dagmamma like etter ett-års dagen, og da kommer pappa til å hente henne på sykkel.

 

Ellers får ho to par sko i bursdagsgave fra oldefar (de har vi allerede kjøpt og begynt å bruke), bilstol fra mormor og morfar (det er kombinert jul og bursdagsgave, så den er også akkurat tatt i bruk) og klær fra bestemor.

 

Ellers har jeg ønsket at ho skal få sengetøy, klær, matboks og bøker fra venner og familie.

 

Ho fikk så ufattelig mye leker til jul, så det har vi sagt at ho ikke trenger mer av. Men tipper nok ho får litt leker allikevel..

 

Tenk at babyene våre allerede blir 1 år!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å gi henne bilstol til 1 årsdagen, Det er noe vi trenger og hun kommer uansett til å få mye andre ting fra resten av familien. I tillegg skal vi ha ordnet klart rommet hennes til da (hvis vi bare får kommet oss i gang med malingen snart,hehe...), dermed blir det også en gave fra oss til henne.

 

Vi har ønsket oss matboks, en kosepusekatt (hun lærte seg å si "Pus" i jula når hun så katten hjemme hos besteforeldrene,hehe..), klær, sko, akebrett, bøker, cd med barnesanger, tegnesaker (tenkte det kanskje er artig for henne å få prøve seg litt med farger etc).

 

Fikk jo så mye fint til jul også, så egentlig så trenger hun vel ingenting. Det kan jo til tider bli nesten litt for mye også etter min mening.

 

Brio gåvogn kan du bestille herfra www.eurotoys.dk Kostet ca 250 kr, men det spørs jo hva de eventuelt tar i porto og om du må fortolle det. Du kan jo høre om de kan merke forsendelsen med gave eller vareprøve, da slipper du antageligvis tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...