Noah-gullet Mai-08 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har så lyst å begynne på svømming for gravide,men har liksom ikke hørt om noe her i Stavanger..Noen som vet?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Har selv prøvd å sjekke ut, har kort på Elixia. Og var sikker på de hadde det på Havanna. Men kan ikke finne ut noe. Finner ikke at de har noen som helst treing for gravide... Skrev mail til dem for en stund tilbake, men fikk aldri respons.. Og nå begynner jeg å bli i så bra form at jeg vil begynne å trene igjen... Rart om det ikke skal være tilbud til gravide? Det er jo ikke så få av oss i området akkurat... Så gi beskjed om du vet om noe som helst treningsopplegg!
juni08&mars10 Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 i sola idrettshall er det svømming for gravide hver onsdag fra 20-21.
mkk1983 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Hei! Jeg har akkurat meldt meg på et vannkurs for gravide gjennom mammastork.no (hisker ikke om der er en eller to m-er) er tre jordmødre som driver mamastork og de har andre kurs også. Jeg skal være med på et kurs over 6 fredager. Kosta 1000 kr, men synes det er verdt det. Inneholder kondisjonsøvelser , avspenning og pusteforbredelse til fødsel. Har også lest om at de har noe på Tjensvoll sanitetsforening....eller noe sånnt, finner ikke lappen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå