Julie- Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Ser det går diskusjoner ang å kjøpe dress til neste sesong på salg nå, og lurer da på hvilken str man bør kjøpe når man forhåndskjøper slik? Har ei datter født 29.08, og skal begynne i barnehage til høsten.. Hvilken str bør jeg da kjøpe om jeg har tenkt meg på salg nå? Er litt grønn på det her..
ano`num *17.03.10* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Oi, la akkurat ut et innlegg ala det samme på skravle. Viste ikke at her har vært debatter om det alt. Må lete litt da ja. Jeg lurer også på dette med str evt. Er jo veldig vanskelig. Er født 5oktober her. Brukter 68/74 nå. Kan jo være at hun bruker både 80 eller 86 da. Så er det jo litt risky å kjøpe det ene eller det andre. Dumt å gå for feks 86 så er det ikke passe før til neste sommer igjen. Eller 80, og hun ender opp med å bruke det nå til sommeren. Vet jo ikke med de små her heller.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 hei du:) Jeg ville uten tvil kjøpt 86,for det passer nok uansett iløpet av neste sessong. Du kan jo høre der du kjøper dressen om den er stor eller liten i str:) Jeg har kjøpt 92 til barnet mitt og han blir 1 til sommeren. Lykke til:)
Lillegutt og jeg Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Enig med anonym 0705! Jeg har en vinterdress til min lille gutt, som han bruker nå - når vi er ute uten vogn! Og den er i str 80, lillegutt (riktig nok en stor gutt) er 6,5 måned nå. Dressen passer nok ut våren, stor og god nå. Men til høsten/barnehagen kjøper vi 92 - greit med litt stor dress for å få plass til ull under også. Selv om den så klart ikke må være sånn at han svømmer i den, og dermed får problemer med å bevege seg..! Vi har tidligere fått råd om å heller kjøpe en størrelse større enn vi tror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå