Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de har vaniljeis med sjokoladebiter...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg, for det vil jeg også vite..

Skrevet

Rart, de pleier å ha det i alle matbutikker på sørlandet, men akkurat nå som jeg har veeeeldig lyst på, da har de ikke :(

Skrevet

Åh det fikk også lyst på!!!!!

Har sett et innlegg en annen plass om akkurat det med den isen med sjokobiter i. Fikk vann i munn når jeg leste om det.... Hm, alle disse lystene nå om dagen er ikke tilå bli klok på... he he he

Skrevet

Ja, før hadde de sørlandsis med sjokoladebiter, men nå: Borte!

Sukk....

Skrevet

Åh, gjett om jeg skal i frysen å finne is! Har ikke med sjokoladebiter, men is frister uansett! =)

Skrevet

Denne isen er gått ut av produksjon har jeg fått høre...:(

Skrevet

Ut av produksjon??? Det er jo helt forferdelig. Den selger jo massevis... Huff huff, dette må sjekkes nøye!!!

Skrevet

Jeg skal gå gjennom alt jeg finner av butikker her, de kan ikke slutte selge den isen nå! Jeg er gravid for pokker, jeg vil ha sånn is!!

Skrevet

NEEEIIII.... De kan jo ikke slutte å lage den!! Har vært på jakt etter den i går og i dag. F**n altså... Tykklefse selger de heller ikke mer (sånne usmurte).

Skrevet

*tute* jeg vil ha iiiiiiiis med sjokoladebiter.....................*snyte*

jeg har sett etter den i to dager nå.....ikke rart jeg ikke finner den da....

Skrevet

det har ikke stoppet med produksjon her i byen (larvik), så den finnes fortsatt:) samboeren kjøpte det i forrige uke

Skrevet

Hmm.. Blir litt langt å dra fra Bærum til Larvik for litt is... Særlig siden jeg ikke har lappen og det er sambo som står for bilkjøringa her :-P

Får fortsette å pløye butikkene her..

Skrevet

Så dere har den i Larvik? trondheim...???

:)

Skrevet

Jeg har ringt Hennig Olsen is. De sluttet å produsere den i 2007, men har fått så mange klager at den kommer tilbake i løpet av 2008. De kunne ikke si når... Sukk..

Skrevet

hvem nevnte lakrissausen fra sverige her?? Jeg vil haaaaaaaaaaa

Skrevet

ÅÅÅ... Jaja, men den kommer jo tilbake da! Så bra at du ringte! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...