Gå til innhold

hvor lenge før termin pakker dere baggen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel litt ann på formen

sist pakket pappaen den etter fødsel (allt skjedde litt fort når det først skjedde)

Denne gangen lurer jeg på å pakke den snart, har terin 13mars, men "føler" på meg at h*n kommer en god del før den tid.

Har mest sans fått sv.forg, så kan hende jeg ender opp med å bli inlagt i sluten av mnd

Skrevet

jeg har temrmin 5 mars, tenkte kanskje det var litt tidlig å begynne men føler og (håper) at baby kommer litt før så er kanskje ikke så dumt å begynne litt smått hvertfall.

Skrevet

ja, kan aldri være for forberedt, alt kan skje vet du =)

Skrevet

Pakket den ferdig i dag :P

11 dager igjen til termin

Skrevet

Jeg har 24 dager igjen til termin og har såvidt begynt å tenke på bagen.

Skrevet

Baggen min ble klar i dag, 17 dager unna termin.

Skrevet

kjenner jeg meg selv rett så blir d vel mens jeg venter på taxien til sykehuset,,,,,, sånn var det med de to andre fødslene å....ufattelig treig,,,,,, :-)

Skrevet

Jeg er i uke 37, og holder på å finne frem hvilke klær jeg skal ha med meg på føden, og finner ut av hvilke andre ting jeg vil ha med meg. Så den er nok ferdigpakket om noen dager. Bortsett fra det jeg bruker frem til fødsel da, som jeg tar med meg når jeg kjenner det er noe på gang, eller når det nermer seg termin =)

Skrevet

Jeg er i uke 33 og kommer til å begynne å pakke ganske snart..

Føler på meg att han kommer litt tidlig. Og med fare for styrtfødsel så vi ikke tid til noe pakking når fødselen starter...

Greit å være forberedt=)

Skrevet

Kjærsten min maser om baggen og har satt frem trillekofferten....

Jeg holder på da, kjøpte inn de siste tingene på apoteket i går.

Må bare få lagt dem nedi.... Sist var den klar i alle fall en mnd før :-)

Skrevet

Når eg gjekk i veke 31 tenkte eg kvar dag at eg måtte pakke bagen no snart (er av den typen som like å ha alt under kontroll:)) Men den vart ikkje pakka før forrige veke.. har termin no 16 jan:)

Skrevet

Jeg begynte å pakke allerede rundt uke 29. Er av den typen som synes det er veldig kos å pakke :-) Bruker lang tid på å pakke den ferdig. Putter oppi litt nå og da, alt etter hva jeg kommer på. Pakket tidlig de 2 forrige gangene også, og det synes jeg var veldig greit. Har 2 timer til sykehuset, og det er ikke sikkert at min mann får anledning til å besøke meg mer enn en gang mens jeg er på sykehuset. Så jeg synes det er greit å ha brukt god tid til å tenke igjennom hva jeg skal ha med meg.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Er i uke 41, og har hatt baggen klar leeenge=) Støtter LMBV-32uker; det er jo veldig kos å pusle med pakkinga. Tror jeg pakka den rundt 30 uker.... Må sies at vi var redde for å få babyen for tidlig pga mye kynnere, så tenkte det var greit å være forberedt. "Reviderte" baggen for et par uker siden, da plukka jeg ut alt i str 44, da hadde vi kommet så langt at babyen ville kunne bruke 50 og 56=) Kos med pakking, syns jeg!

Skrevet

hadde termin i går.....har ikke pakket dn enda..hehe....Må vel få gjort d i dag:)

Skrevet

Har 20 dager igjen til termin i dag, og har såvidt begynt å legge fram.

Fikk tips her inne i går om å handle inn nye toalettsaker, så de ligger klar i toalettmappa.

Stelleveska med litt klær til lillegutt er klar.

Får sikkert god tid når det hele er i gang, men man vet jo aldri heller.

Så jeg har tenkt å ha den klar denne uka!

Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Jeg har pakket det meste nå. Er i uke 37 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...