Frk. Hybelkanin Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 betaler dere full pris for barn nr. 2? Mener å ha hørt at det er lavere pris for barn nr 2, men finner det ingen steder.
PrettyPink Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg betaler 3845 for to. Tror vi har 35% rabatt for nr. 2.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Er det inkl. kost? Ellers tror jeg det er 30 % søskenrabatt ved nr 2.
selfangerkjerringa Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 vi betaler 2350 for fullplassen til eldstejenta. Får 30% søskenmoderasjon for minstejenta sin plass. Kostpengene kommer i tillegg. Størrelsen på søskenmoderasjonen er avhengig av den enkelte kommunens vedtak på området, det er ikke et statlig anliggende.
Solitude Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Her får barn nr. 2 50% rabatt. men kostpenger kommer i tillegg. Men dette varierer veldig fra barnehage til barnehage. Noen private barnehager har ikke søsken moderasjon.
Frk. Hybelkanin Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2008 hmm.. ser ut til at jeg må kontakte kommunen jeg bor i hvis det varierer så mye fra kommune til kommune. Sto på nettsiden at det skal være minimum 30% reduksjon på barn nr. 2. Synes det kan være greit å vite hva vi har i vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå