Vårunge08 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Satt på jobb i dag og fikk ikke gjort noen ting. Hadde kynnere hele dagen, på det værste var magen konstant hard i 30 min, enda jeg bare satt rolig. Vondt også, ikke så vondt som rier, men for vondt til å få til å konsentrere seg om jobb. Masse aktivitet og spark samtidig. Og litt nedpress. Er i uke 30. Er dette helt bra? Mulig medvirkende at jeg var utslitt etter 3 netter med veldig lite søvn. Har en 2-åring som kommer seg ut av senga si og helst vil ligge oppå hodet til mammaen sin på natta. (Må ta tak i det snart, men finner ikke energien som trengs..) Kan ikke huske at det var sånn sist, men det er kanskje mer smertefulle kynnere andre svangerskap? Flere som har hatt noe sånt? Noen som har tatt det opp med jordmor?
BlåklokkaVest Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Har ikke hatt så langvarige kynnere som du, men har hatt veldig hyppige kynnere, og noen med bra "trøkk" i (varer 1 1/2 min og ligner veldig på rier). Jeg fikk beskjed om å stresse ned. Har jobbet mye kortere dager og redusert til 2-3 dager i uken. Det kom seg betraktelig!!! Vår 3 åring er også på vandring inn til oss om natten.... Fikk tips om å legge en madrass på gulvet (helsesøster). Litt gulvkaldt hos oss, så vi satte inn en ekstra seng. Nå får han ligge med oss i et par minutter, men så må han velge mellom senga på rommet med oss, eller sin egen seng på rommet sitt. Han velger alltid den på rommet vårt :-) Men nå ser det ut til at det har blitt mindre interessant å komme inn til oss.... Han har sovet hele natten i sin egen seng 3 netter denne uken (begynte for 14 dager siden. Første nettene flyttet vi ham ikke over i den nye sengen før han var sovnet), og nå håper vi det skal fortsette å gå den veien :-)
Vårunge08 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 ok. takk for svar. Hadde mye kynnere i dag også (men ikke så vondt), så jeg får ta det opp med jordmor på torsdag. Mulig jeg burde få 50% sykemelding eller noe, føler ikke jeg får gjort 100% på jobb likevel nå om dagen. Får tenke på det tipset med seng på rommet vårt. Blir alt for kaldt på gulvet her også. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå