Prosjekt_baby84 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 ...gravide ved å hoppe av i svingen? Bare lurer:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Ja, jeg er en av de heldige som opplevde dette:-) Var kjempe fortvilet da, men glad nå:-)
Prosjekt_baby84 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Så da kan man alltids håpe da... heheh... Samboeren er ikke helt klar, allikevel hopper han av i svingen, så så innmari redd er han ikke da...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg ble gravid sånn, ja:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Ja, de første dråpene som kommer FØR utløsning er de med mest kraft i;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå