Gå til innhold

Hvor pleier de å ha salg på Reima-dresser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her siden den andre tåden ble en for/mot-debatt! Håper på gode tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de hadde på Babyproffsen for et par uker siden hvertfall,50%

Skrevet

kids-deluxe.dk (nettbutikk) men veeldig billig og rask levering!!!

Skrevet

Ann elisabeth; har du handla der selv? Hvordan ble det i så fall med frakt og toll?

Skrevet

Ikkeno salg i midt-norge da???

Skrevet

Jeg skulle liksom kjøpe på kids-deluxe.dk, men fikk ikke til betalingen, så jeg sendte mail og prøvde å ringe. Dette er noen dager siden, og jeg har ikke hørt et kvekk! Så der ble det ikke noe kjøp, nei.

Skrevet

hvordan er det med toll når man bestiller fra danmark?

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd :) Bestilte reima fleece dress.. Den kostet 143 kr eller noe (moms er inkludert), 100 kr i frakt og 8 kr i visakort omkostninger! Totalt betalte jeg 248 kr.. Og den dressen koster 350 kr i Norge,så er jo masse penger og spare!!!

Er ikke noe toll!

Eneste du må passe på da du velger betaling er at du ikke krysser dansk visakort, men foreign visacard, ellers får du bare beskjed om at det er feil med kortet... :) Det gjorde jeg nemlig!!

Skrevet

Da har du krysset feil,slik som jeg gjorde første gangen!

Når du skal krysse av for hvilket kort du vil betale med, må du passe på at du ikke krysser på dansk visakort, men foreign visacard, ellers får du bare beskjed om at det er feil med kortet.

Skrevet

Jo, hvis du handler over 200 kr er det toll.. tror det er 24%

Skrevet

Sikkert hel. Ser ut som om hun har kjøpt den samme som jeg kjøpte. Ca 144 kr.

Skrevet

Er du sikker på det?

Jeg kjøpte for over 600 kr på kids-deluxe, og pakken var stemplet "ikke tollpliktig"...

Har hørt av det er litt andre tollregler når det gjelder barneutsyr.

Skrevet

Jeg krysset av på riktig sted ang. VISA. Så jeg vet jeg gjorde alt rett. Prøvde maaaaaange ganger, men funket ikke. Og det jeg syns er dårlig er at jeg ikke har hørt en dritt fra dem!

Kommer i allefall aldri til å bestille noe der.

Skrevet

Merkelig.

Jeg fikk til betalingen med en gang. Sendte også et spørsmål på mail og fikk svar med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...