Gå til innhold

Har lyst på 2 barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg vil ha en til, men tenker litt på arbeidsplassen min. Var hjemme hele mitt 1 svangerskap, fordi de ikke kunne tilrettelegge jobben for meg, så til sammen 19 mnd. Jeg kommer jo til å forsvinne igjenn etter kort tid, da jeg ikke vil ha unger med for stor aldersforskjell. Er det riktig å ha dårlig samvittighet i forhold til jobben min? Eller er det bare å kjøre på og tenke på meg og mitt liv, jobben er jo bare en jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har faktsik plikt til å tilrettelegge. Gjør de ikke det kan de jo skylde seg selv. Des. tror jeg ikke det kommer som en bombe om du skal ha en til om du har 1 barn.

Men kan forstå du føler på det...

Hvilken bransje jobber du i da?

Skrevet

Kjør på!! Hehe, nei men hvis de ikke kan tilrettelegge arbeidsplassen din for deg, så får det være arbeidsgivers problem. Du og ditt liv er viktigere enn noen som helst jobb, så hvis du vil ha et barn til synes jeg det skal komme foran det meste:)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg jobber innen industrien, med produksjon...

Skrevet

Ja da er det jo ikke alltid det går å tilrettelegge. Men dette vet de. Er "faren" med å ansette "unge" narnløse kvinner det vett.

Nei men du og dine kommer først. Ikke sikkert du jobber der om noen år engang.

Des. kan det være de synes det er like greit..for da er du sikkert ferdig med unger og perm

Skrevet

Ja, en er jo ikke fruktbar for evig og alltid heller, en må benytte sjansen mens en kan..dessuten er det overdominert av mannfolk der, så jeg tror ikke de sliter så veldig om jeg forsvinner i en periode.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...