sandraaa87 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hadde ei venninne her i kveld som passa barna menst vi var på trening. å jeg sa at ho kunne varme middags glass til minsten da han ikke har spist i hele dag og middags glass det liker han veldig godt! Men så hadde vi da 5 forskjellige middagsglass ståendes i skapet, å såklart åpna ho alle får han ville se nedi glassa!! Kan jeg da la de stå i kjøleskapet et par dager, eller må jeg kaste de? Gutten som spiser de er snart 2år..
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 De tåler to døgn i kjøleskapet mener jeg det står på glassene. Du får gi han middag til alle måltidene så du slipper å kaste så mye;-)
sandraaa87 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 hehe..trur det hadde blitt en glad gutt da om han hadde fått middags glass i hele morga, men værre blir det da på onsdag når han ikke får det:p Får gi han et i morga og et i overmorga da=)
sandraaa87 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 ja det kan jeg jo også gjør:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå