Blitzy Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvor mye malt bruker man i mme? Har ei jente på 7 mnd som nekter å ta puppen lenger, så nå er det mme som gjelder. Men hun plages tydelig av hard mage, så tenkte å prøve malt i mme. Men hvor mye? Tar også imot andre tips mot hard mage!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Vi bruker nesten en ts pr flaske hver dag. Men pleier å ha en flaske uten malt hver dag også sånn at han får smake melk uten malt også Du må nesten bare prøve deg frem! Lykke til
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Lillegutt har fått mme helt siden han var 5 dager gammel, og var veldig hard i magen de første to månedene. Brukte da 1 ts malt pr flaske. Trappet dermed ned til annenhver flaske, og nå bruker han ikke malt lenger. Men skulle jeg gjort om igjen ville jeg startet med annenhver flaske, ikke vits i å gi unødvendig for mye heller. Men jeg var livredd for at han skulle få full forstoppelse igjen så turde ikke trappe ned. Hvis hun har full forstoppelse ville jeg startet med hver flaske. Prøv deg litt fram. En annen ting folk bruker å gi er sviskemos/sviskesaft (Nestleglass f.eks.)
Blitzy Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Du rister den bare ut i den ferdigblanda melka, eller? *litt grønn*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå