Gå til innhold

Maren Kornelia?( sammen som navnedebatten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nyyydelig!!!

 

akkurat min stil på navn.. gammelt å stødig, men likevell ikkje masse brukt idag...

 

vi har fra før ei Mathilde-Nikoline

 

neste skal åsså ha gamle navn...

Skrevet

kjempe fint, vi hadde Kornelia på lista vi også, men det ble oppkalling etter tippoldemor her da, Andrea

Skrevet

Veldig flott. men liker de best som enten Maren eller Cornelia, fordi begge navnene er så flotte.

Skrevet

Viss tanken er at dei skal brukast sammen syns eg det blir for tungt. Viss tanken er at Maren skal brukast til dagleg og Kornelia er eit 'taust' mellomnavn, er det greit. Syns ikkje dei kling heilt godt i lag, bedre kvar for seg.

Skrevet

Jeg likte ikke kombinasjonen, men navnene er fine hver for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...