M-N & sassy-susie Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 nyyydelig!!! akkurat min stil på navn.. gammelt å stødig, men likevell ikkje masse brukt idag... vi har fra før ei Mathilde-Nikoline neste skal åsså ha gamle navn...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 kjempe fint, vi hadde Kornelia på lista vi også, men det ble oppkalling etter tippoldemor her da, Andrea
Jenny-penny Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Veldig flott. men liker de best som enten Maren eller Cornelia, fordi begge navnene er så flotte.
Lille Kolibri Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Viss tanken er at dei skal brukast sammen syns eg det blir for tungt. Viss tanken er at Maren skal brukast til dagleg og Kornelia er eit 'taust' mellomnavn, er det greit. Syns ikkje dei kling heilt godt i lag, bedre kvar for seg.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg likte ikke kombinasjonen, men navnene er fine hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå