Gå til innhold

Hvilken bil har god plass til 2 bakovervendte seter og tvillingvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

da drømme vi om det samme spinderella... :) mamma å di har en 2007 mod... di har hatt xc90 siden 2004... vanvittig brae biler.. å spesiellt bra kjørekomfort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så synd vi har drømmebilen....men at den ikke er praktisk nok når vi forhåpentligvis har to barn.

Skrevet

Toyota Corolla Verso! En drøm å kjøre og et hav av plass i bilen!!

Skrevet

Vil bare opplyse om at Ford S-max er langt fra kjedelig! Design var jo så absolutt medvirkende til at den ble kåret til Årets Bil 2007, sammen med viktige punkter som toppscore i NCAP-sikkerhetstest osv.

Ford S-max har goood plass til 2 bakovervendte seter og tvillingvogn, i alle fall! Er bare SÅ fornøyd med den bilen!

Skrevet

Lexus hadde ikke fin rompe, men det har ikke jeg heller hehe. Så kan man leve med en går det vel med to stygge romper.

Skrevet

Er enig i det Kakao, men jeg tror nok ikke noen biler kan byttes ut med BMW X5 og gi den samme gode følelsen som mannen har for den bilen. Stakkars

Skrevet

ja den e fancy.. gudforeldrene til lille snuppa vår har sånn bil.. eg har ikkje turt å kjørt den, men sambo har kjørt den masse.. den e vesst veldig go å kjøre... eg syns den e go å sette på i..

vet du at eg syns åsså før at den hadde stygg rompe, men jo mer eg ser den, jo finere rompe får den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...