Gå til innhold

Hvilken bil har god plass til 2 bakovervendte seter og tvillingvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, så må den være litt fancy, ikke noe kjedelig som passat, touran, s-max. Finnes det? (ikke meningen å fornærme noen)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har verdens kjedeligste,men beste bil som har utrolig god plass; Volvo 850 ;-)

ikke fancy,men utrolig praktisk og nydelig å kjøre.

Skrevet

Jeg digger Avensis Verso. Den er STOOOR og flott!

Skrevet

Skal sjekke den

Skrevet

Volvo 850 var litt for gamle

Toyotaen var vel ok, men litt kjedelig.

Skrevet

Ikke den venlige Avensisen, men Verso.

Annonse

Skrevet

avensisen vår har plass til to seter ivertfall... er en 05modell..

Skrevet

vi digge vår avensis da :) men hadde vi hatt like masse penga som mamma å stefadern hadde vi åsså uten tvil kjørt rundt i en volvo xc 90. den e bare helt utrulig å kjøre.. å man sitt i perfekt høyde.. finnsnes ikkje mange bila med så gode seter som volvo..

Skrevet

Volvo V70 er jo hakket sprekere da;solide biler hvertfall.

Skrevet

enn en mazda6 stasjonsvogn, er jo litt rå de da=)

Skrevet

Toyota Avensis Verso 2,0 D4D, skinn Stasjonsvogn 2005, 56000 km., kr. 299.000,-

Ble visst kalt kjip av mannen her.FINN-kode: 10927174

Tror ikke vi kommer til å finne noen bil som oppfyller våre kriterier, hehe, jeg er ikke gravid enda en gang, så vi har jo god tid.

Skrevet

Avensisen vår er 04 mod og har stor plass til 2 seter + to separate duovogner, som sannsynligvis tar mindre plass enn en tvillingvogn. 8uten å være for sikker... =))

Skrevet

Men tror du volvo xc 90 har plass til dette da, og at de som sitter framme har det komfortabelt? Blir litt for trangt i vår BMW X5 i alle fall.

Annonse

Skrevet

vet du.. sommern 2006, 2 uke før eg fikk mathilde så va eg å sambo med mamma,stefadern å lillebrodern min på bilferie sammen.. ja, å bikkja da... vi kjørte alle sammen i xc 90`en.. ikkje hadde vi det trangt, å ikkje klaga nån av oss... altså 4 voksene menneska en ungdom å ei bikkje.. å eg va skikkelig høygravid...

pluss at vi hadde bagasje....

mamma å dem ha en 7-seter da...

Skrevet

Syns i grunnen Mazda6 er nokså ordinær

Skrevet

Men det er de 2 bakovervendte setene som tar så forbaska mye plass slik at det blir trangt for de som sitter framme. Ellers er BMW-en vår kjempegod og har veldig god plass når man ikke bruker seter.

Skrevet

å ja, vi bruke å låne bilen når mamma å dem e på reise, å da har vi mathlde sitt barnesete bak, å meg å sambo fremme... må ikkje justere setene frem engang...

Skrevet

Jeg anser ikke Audi A6'en som fryktelig fancy;=), men den har idet minste plass til bakovervendte seter samt tvillingvogn.

Skrevet

Volvo V70 såg ut til å innfri mine krav. Men- det viktigste: "Vi skal i alle fall ikke ha noen Volvo!" (mannen)

Skrevet

Hvilket sete har dere?

Skrevet

besafe izi kombi.. akkurat kjøpt... har tiligere hatt maxi cosi cabrio..

Skrevet

Skal love at dere ikke handde angret;-)

Etter å ha hatt klippekort hos Falck de to siste vintrene,ble jeg anbefalt av de å kjøpe Volvo eller Toyota.

Syns Toyota er skikkelig kjerringbil,så da er Volvo litt mere maskulint.Drømmen er xc 90 om et par år;-)

Skrevet

Audi A6 kan det hende mannen kan leve med, men det er visst helt i grenseland. Uff, nei, vi får visst bare holde oss hjemme. Eller kanskje jeg får kjøpe meg en sykkelvogn når den tid kommer.....

Skrevet

lexus rx 400 hybrid :) den e kje ordinær... har egentlig akkurat samme plassen som xc-90.. litt smalere mellom setene bare, men plass til 2 seter...å vogner i bagasjerommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...