Gå til innhold

Hvilken bil har god plass til 2 bakovervendte seter og tvillingvogn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

vi digge vår avensis da :) men hadde vi hatt like masse penga som mamma å stefadern hadde vi åsså uten tvil kjørt rundt i en volvo xc 90. den e bare helt utrulig å kjøre.. å man sitt i perfekt høyde.. finnsnes ikkje mange bila med så gode seter som volvo..

Toyota Avensis Verso 2,0 D4D, skinn Stasjonsvogn 2005, 56000 km., kr. 299.000,-

Ble visst kalt kjip av mannen her.FINN-kode: 10927174

Tror ikke vi kommer til å finne noen bil som oppfyller våre kriterier, hehe, jeg er ikke gravid enda en gang, så vi har jo god tid.

Annonse

vet du.. sommern 2006, 2 uke før eg fikk mathilde så va eg å sambo med mamma,stefadern å lillebrodern min på bilferie sammen.. ja, å bikkja da... vi kjørte alle sammen i xc 90`en.. ikkje hadde vi det trangt, å ikkje klaga nån av oss... altså 4 voksene menneska en ungdom å ei bikkje.. å eg va skikkelig høygravid...

pluss at vi hadde bagasje....

mamma å dem ha en 7-seter da...

Men det er de 2 bakovervendte setene som tar så forbaska mye plass slik at det blir trangt for de som sitter framme. Ellers er BMW-en vår kjempegod og har veldig god plass når man ikke bruker seter.

Skal love at dere ikke handde angret;-)

Etter å ha hatt klippekort hos Falck de to siste vintrene,ble jeg anbefalt av de å kjøpe Volvo eller Toyota.

Syns Toyota er skikkelig kjerringbil,så da er Volvo litt mere maskulint.Drømmen er xc 90 om et par år;-)

Audi A6 kan det hende mannen kan leve med, men det er visst helt i grenseland. Uff, nei, vi får visst bare holde oss hjemme. Eller kanskje jeg får kjøpe meg en sykkelvogn når den tid kommer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...