Gjest ønskebrønnen Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 hei hei jenter:) endelig etter et år med prøving kommer noe som kan ligne en festeblødning, men trenger hjelp og råd fra ekspertene;) på onsdag forrige uke trodde jeg jeg fikk mensen, men det kom liksom aldri mer enn bare bittelitt..og det har det fortsatt med til idag, komme rlitt og litt, jevt og trutt.. håper sterkt at dette kan være en festeblødning. hadde IKM dagen før, altså tirsdag, så mener det skal stemme:) testet på fredags morgen men fikk neg. test:( har ikke testet igjen enda tenkte å vente litt:) det høres jo så enkelt ut å vente, enkleste sak i verden liksom....men du og du, det er bra vanskelig til tider også er det noen som har erfaring og meningen i mitt tilfelle? tror selv at jeg er gravid, men det har jeg jo også trodd ca en gang i mnd det siste året også da:p
temine Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Aner ingenting om festeblødning jeg, men vil bare ønske deg lykke til:)
snart mor85 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 aner ingenting jeg heller.. men ønsker deg det beste=)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 hehehe...takk skal dere ha i alle fall:) ingen endringer i dag heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå