Gå til innhold

nå vil han ikke ha mm min heller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kunnet amme sønnen min pga han bare spytter ut puppen og brekker seg når jeg skal amme han. Har slitet med amminga fra første stund. Hadde en tøff fødsel så han fikk MME på sykehuset av barnepleieren. etter 6 dager så fikk jeg melk. Da hadde han synket så på vekta at vi måtte gi han tillegg fra 1 dag hjemme.

Har pumpet meg og gitt han på flaske hele denne tiden. Men nå så blir han helt fra seg om han får mm på flaske. Da er det kjempevanskelig og få i han mat. Så fort han får MME så spiser han med god lyst. Så nå er det slutt. Pumper bare 2 ganger for dagen nå som jeg heller ut... Får vel ringe legen i morgen og få noen piller for å stoppe produksjonen..

kjipt.. men når han ikke vil ha så vil han ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAR AKKURAT SAMME PROBLEM, jeg pumpet og gitt ham på flaske, pga vekt tapt fikk han tillegg på flaske siden første dag, og nå han liker ikke mm, han er bare glad i mme og slurker med en gang, jeg lar det bare at melkeproduksjonen min stoppe av seg selv, å ikke pumpe , eller man kan få en piller hos legen for å stoppe, hadde en vanskelig periode med ham , for han ville ikke ha mm. kjønner situasjonen din. lykke til

Skrevet

Tenker jo at han har jo fått MM i 8 uker og at det er bedre enn ingenting... Er vanskelig dette, men kan jo ikke tvinge melken i han heller. På en annen side så kan jeg spise og drikke akkurat det jeg selv vil..

Hvor gammel er din sønn?? Ble kvalm bare når jeg hørte lyden på pumpa. Skal bli så godt og pakke vekk det utstyret..

Nå har han lagt seg for kvelden. søte lille vennen min :)

Skrevet

3 1/2mnd, jeg skal pakke min snart og , hehehehe

Skrevet

Du trenger nok ikke piller for å stoppe produksjonen. Det er bare å pumpe unna melkesprengen og ikke noe mer enn det, også stopper produksjonen av seg selv.

Ingen etterspørsel ... osv.

For min del gav melkeprodusjonen seg på 2 dager, men så var det passe slunkent da jeg sluttet også. (kom en god stund en dråpe eller to dersom jeg klemte på / håndmelket, men ikke uten at jeg gikk inn for å få ut noe.)

Skrevet

Du kan jo blande mm med mme? Jeg gjør det, for jeg får ikke til å pumpe ut nok til snuppa mi. Lager først mme og så heller jeg oppi det jeg har pumpa. Kanskje kan du venne han til smaken igjen på den måten? Har lest at smaken på melka kan bli annerledes når mor har mensen også...

Du kan stoppe produksjonen med en stram bh, feks sportstopp. Bare pump ut litt for å hindre spreng, ikke tøm puppene så stopper det etter hvert,- om det er det du vil...

Sitter foressten her og pumper meg for snuppa har nekta å ta puppen i hele dag, før har hun villet ha pupp på dagtid. Er helt sprengt i øya etter å ha grini. Helt vilt hvor mye følelser og tanker det er rundt denne melka. :-/

Skrevet

Har mensen nå. Kanskje derfor han er slik. _Det har jeg ikke tenkt på. Sitter og pumper jeg og. Pumpet 150 ml nå.. 2 gang i dag jeg pumper

Skrevet

På ullevål sa de at melka får annen smak når mamman får mensen, men at babyen venner seg til det etterhvert! Skjønner at det er kjipt!! Lykke til da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...