Gå til innhold

Huff, klarte ikke dy meg.....


Svartengel, 3 år og spira satt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg gikk rundt på h&m i dag, så jeg så masse fint babytøy til salgs. 50% avslag og jeg var solgt. Endte opp med ett plagg til gutt(har 2 fra før)

og 2 til jente.

 

litt dumt siden vi ikke prøver ennå engang, men

 

Andre som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe join the club jeg og har gjort det men nå i det siste har jeg handlet gaver til venniner som skal ha barn pluss blir tante til sommeren så har nok og handle klær til jeg hehe... men du er ikke aleine altså..

  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja, herregud! Jeg har 2 bodyer og to sprakedresser.

Klarer bare ikke la være:$

Når de er på 50% også da, da er ikke terskelen høy;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...