Gå til innhold

Dårlig bevegelse i tærne og store hevelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å nesten ikke klare å lee tærne når man er svært hoven i beina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket deg for svangerskapsforgiftning da? Jeg har samme problem som deg... Og har begynnende svangerskapsforgiftning.. Nå på kvelden er beina mine så hovne,at de har forandret form,og jeg klarer ikke bevege de fra ankelen og ned..

Skrevet

jeg er også ganske hoven helt stive fingre og sånn, nevte dette for legen når jeg var der forrige uke og han spurte bare om jeg synes det var mest på kvelden da sa jeg at det som regel er hele dagen, også sa han ikke noe mer. ikke noe om å bli testet for svangerskapsforgiftning. hm kanskje jeg burde nevne det for jordmor når jeg skal dit til uka, høre hva hu sier..

Skrevet

pass på at hun sjekker etter protein i urinen også da =)

Skrevet

Viktig og sjekke blodtrykk og urin. Jeg fikk dette en uke før jul, fikk nesten ikke på meg store joggesko med åpne lisser. Var på ferie i jula og gjorde ikke så mye, passet på å ligge med beina høyt når jeg så på tv om kvelden, og om natta. Da jeg dro hjem var jeg nesten helt fin. Etter å ha vært hjemme noen dager og gjort litt, så var jeg nesten like ille igjen. Har ikke høyt blodtrykk eller protein i urinen, så legen mente det kommer av stress.

Skrevet

Det er iallefall veldig effektivt å ha beina høyt. Høyere enn resten av kroppen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...