Gå til innhold

Ser dere på sildakongen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte for en stund siden at da han giftet seg inviterte han til middag på SteakHouse, og etter maten fikk gjestene regning. Hahaha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, han er ikke mye god. Bor i den byen ja, husker han sto på balkongen sin på 17.mai og vinka ned til alle som gikk forbi i barnetoget. Skikkelig orginal :)

Skrevet

Så bare slutten jeg! Hvem er han egentlig...føler at jeg alltid har hørt om sildskongen men aldri visst hvem det er?

Synes han hørtes og så full ut...? men han var vel ikke det?

Skrevet

En stor tulling.

Skrevet

Hehe, det sa sambo også! Han er nok ikke full, han har værtsånn så lenge jeg har visst hvem han var...

Skrevet

Men har han noe med sild å gjøre? er det et sildemerke eller noe?

Skrevet

Jada, han selger sild, reker, krabbe, you name it.

 

Og bare skaper seg.

 

Full ? Noen ganger, noen ganger ikke.

Skrevet

Hihi, kjenner du han kanskje?

Synes han var funny!:)

Skrevet

Har jobbet med han i ca 15 år.

Eller ikke med ham... hehe, ingen ville ha ham der, men, men . Det er en annen sak.

Skrevet

Han er strengt tatt ikke fra Haugesund heller (heldigvis). Burde holdt seg på Karmøy (åkra/vea og deromkring) hvor han hører hjemme.

Greit nok at man kan være original, men han er bare ekkel. isj

Skrevet

Hehe, bare i nærheten.

Han er så tåpelig, og han er sånn hele tiden.

Det er ikke spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...