liljen Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 jeg har ikm den 19-20, men fikk i går tendenser til sopp... noen som har opplevd dette og vært i en prøveperiode...? kan man bruke canesten?vet jo enda ikke om jeg er gravid eller ikke... (ikke måte på hva man får seg til å spørre om i disse dager...men takker alle for svar)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 du kan bruke canesten selvom man er gravid.. er jo ikke godt å gå med sopp hvertfall:)
Spinella Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Ja!!! Da jeg var gravid var det første som skjedde at jeg fikk sopp. Ja man kan bruke canesten men hvis du bruker stikkpillen så ikke bruk den innføringsgreia, for da kan man komme borti saker og ting, står det i bruksanvisningen. Jeg brukte salven.
liljen Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 hm....artig ;O) - får håpe det samme har skjedd med meg....håpe håpe.... tusen takk for svar. prøver du på nr en to eller tre eller...?
Spinella Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Tror på soppen jeg, går bare og håper på at den skal komme selv. Prøver på nr. 1. Har hatt SA en gang. Men men, nå er vi i alle fall i gang igjen. Lykke til, håper for oss begge.
liljen Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2008 lykke til du også, krysser fingrene for oss;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå