VenterNummer2 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 svigers driver og strikker en nusselig jakke, lue og sokker til det lille nurket vårt. jeg har hele tiden trodd vi skulle få jente, men på UL i dag fikk vi se klart at d blir en liten gutt. nå synes jeg nesten d blir litt for jentete med strikket jeg har plukket ut, men regner med d går bra hvis jeg kombinerer d med litt blått under. hva tror dere?
Erisa* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg syns hvitt går helt fint til en liten babygutt! Det er jo ikke nødvendig å se ut som en gangster fra man er nyfødt:) Blå sløyfer eller blå knapper er jo muligheter som gjør at det ser mer guttete ut, og med en myk og god blå sparkebukse under, blir det sikkert helt nydelig! Jeg tenker at hvitt og grønt er fine farger uansett kjønn.
VeslePhreaken Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg syns hvitt er veldig unisex, og har den fordelen at det kan kombineres med alle farger Syns ikke det blir for jentete..
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Du kan jo ikke få det mer nøytralt enn hvitt. Så kan du jo som du selv nevner evt kombinere med blått for å få det mer guttete hvis du vil... Og når gutten har vokst fra det, kan det legges til side og spares til neste barn, uavhengig av om det blir gutt eller jente!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hvitt passer jo til begge. Jeg har et nydelig hentesett i nøytralt off-white som min kjære farmor akkurat rakk- sammen med en dåpskjole å gjøre ferdig i høst før hun plutselig ble funnet død. Det er jo kjempefint og enkelt med hvitt- jeg har planer om å bruke det masse...
Trulte76 Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 visst det er et helt nøytral sett, så går det fint til gutt..tenk hvor fin den jakka blir til ei lyseblå bukse da Er det knapper på den? kunne kanskje hatt blåe knapper visst du synes helt hvitt blir for jentete.. Men jeg synes hvitt går fint til gutt..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 kan jo evt strikke noen blå kanter eller? hvis du har blå lue w\eller noe annet i blått syntes jeg ikke det blir jentete nei..
Blå-Rosa+spire! Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 ja ha på blå knapper, hvis du får jente senere så bytter du bare knappene:) Hvitt er skikkelig fint, hjemreisesettet her var hvitt, så heklet mormora på en blå kant rundt etter fødsel, om den skal byttes ut nå er foreløpig uvisst hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå