Gå til innhold

Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha vondt nederst i magen og ryggen etter en lang arbeidsdag? Kjennes ut som mens-smerter. Aldri på morgenen bare etter jobb og på kvelden. Er i uke 18...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Jeg har vondt i baken, ryggen, nedover bena og over symfysen... etter hver vakt jeg går... det er bekkenet med meg da, men så lenge jeg klarer å flytte bena fremover, så er jeg faktisk veldig fornøyd! Trasig å ikke kunne jobbe..

Menssmerter har jeg også hatt periodevis hele sv.sk. det er vel bare livmoren som vokser!

Skrevet

Jeg har hatt utrolig mye forskjellige magevondter ila. svangerskapet - forskjellige ettersom hvor langt jeg har vært på vei og hvor sliten jeg har vært osv. Det er veldig vanskelig for andre enn deg selv å vurdere om smertene dine er noe som du trenger å ringe føden og spørre om, men jeg har nok hatt noe tilsvarende det du sier, som altså kom på ettermiddagene etter jobb, sikkert sammenheng med at man anstrenger seg på jobb og at kroppen blir sliten på kvelden.

Det har ikke vært noe "farlig" med meg, ihvertfall, bare en av maaange typer vondter. Men er du veldig bekymret er det bedre at du ringer legen/føden og spør, for din egen sjelefreds skyld.

Skrevet

Selv blir jeg litt redd for for tidlig modning og evt abort/födsel. Kjenner også kynnere i blant. Skal til gynekolog så får vel vite om alt er greit. Ikke så lett å vite hvor grensen går for hva som er ok å kjenne når man er 1.gangsgravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...