Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Min tidligere bestevenninne som jeg nettopp oppdaget har blitt venner med eksen som slo meg. Hun vet at han slo meg sønder og sammen (en gang, fordi jeg slo opp...), det var hun som hjalp å desinfisere sårene/kom med plaster/trøstet meg!!! Hvordan?! Hvorfor?!! Selv om vi ikke har sett hverandre på mange år så hvorfor i HELVETE vil hun være venner med ham?!
Gjest LindeOgWill Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Fordi hun tror hun kan gjøre han bedre med kjærlighet. Du burde kanskje advare henne og synes synd på henne heller enn å være sint? Hun var der for deg, nå er det din tur.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 han kan jo være en ok venn selvom han er en dritt-kjæreste, men skjønner at du synes det er litt kjipt. nå skal du bare fokusere på deg og din kropp min skjønne due. hehe.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Oi, ville bare si at jeg synes det var et sterkt og godt svar. Som åpner for refleksjon framfor hylekor. LindeogWill tenker riktig. Håper du klarer å snakke med venninna di...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Nei, han er ingen god venn. Han er en alkoholiker som ikke har noe interessant å komme med, så kanskje de har fått det til felles. Jeg vet søren ikke. Hun har bare aldri gjort en dritt for å komme seg ut av miljøet, og fortsetter å omgåes de samme menneskene som går på de samme festene og driter seg ut på samme måte år etter år. Jeg er ikke sint på henne fordi hun er venner med ham, jeg er sint på henne fordi hun ikke har gjort noe mer med livet sitt! Vi sverget at vi skulle komme oss vekk derfra da vi var tenåringer! Hun ville reise! Få sin egen leilighet! Få et liv!!! Jeg har tilbudt henne hjelp på utallige måter, men hun er førnøyd med å være ulykkelig. På den måten slipper hun å ta ansvar for livet sitt, for det er jo synd i ho. Jeg tviler forresten at de er gode venner, det er nok mest en internett-ting på hennes venneliste, jeg er bare sjokka at hun fortsatt er der. Fortsatt hjemme hos moren hun hater (hun er 24), fortsatt ingen jobb, fortsatt ingen planer/håp/mål! Kom AN! DU KAN BEDRE!!!
Pixie Power Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 På et tidspunkt må man bare gi opp å prøve å hjelpe folk som ikke vil. Du har prøvd, hun har tatt sine valg. Da får hun leve livet sitt deretter. Ikke gidd å bruk energi på å bli sinna, det er tross alt grenser for hvor mye man skal gidde.Kanskje det hjelper hvis du IKKE prøver å hjelpe? For da innser hun at hun faktisk må tak i livet sitt selv for å ikke bli stående alene.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Og hun er ingen hurpe, hun er søt og ryggegradsløs. Og jeg er lei meg. For all tiden jeg har brukt på å håpe at hun ville stå for det hun mente bare hun ble trygg nok. For all hjelp jeg har tilbudt, som andre har tilbudt og som hun ikke har vett til å ta. For at hun er like langt som da vi sist så hverandre som 17-åringer. Sjalu? Gode gud, nei. Inderlig trist på hennes vegne, og forbannet på ham for at han ikke skammer seg mer enn å våge å være i nærheten av ho. Lei meg for at noen jeg en gang var glad i (ho) ikke ble slik vi håpet begge to da vi var små, til tross for uendelige muligheter. Har bare lyst til å kjefte villt på noen, men det hjelper nok ikke det heller.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 De har hverandre (hun har ham etc) på en venneliste på nettet og dette er din reaksjon?! Vettu, det er litt søkt. eg har 267 venner eller noe sånt på Facebook, kanskje til og med din patetiske x og hurpevenninne, men det betyr ikke at de er mine venner eller i min omgangskrets. Det KAN bety at jeg gikk på skole med dem det ene året jeg gikk på skole hist eller pist vettu?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Har ikke sett henne siden vi var 17. Siden da har jeg reist, studert, giftet meg, kjøpt leilighet, fått barn og mye annet. Hun er akkurat der hun var. Jeg er ikke mest sint på henne, jeg er sint på foreldrene hennes som sugde seg fast i henne slik at hun ikke kom noen vei, og oppgitt over at hun ikke har revet seg løs enda.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 hun var der for deg, vær der for henne da...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Det er ikke bare ham, ALLE vennene er de samme... De samme hun mente drakk for mye og var for late da. Det eneste de har bilder av? Drikking og festing. Hva de gjør på? Det samme som for ti år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå