Gå til innhold

November: Har dere kjøpt vinterdress til neste vinter?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Kjøpte dress på tilbud til neste vinter, jeg.

 

Men, hva slags dress har dere kjøpt, og hvilken størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Småen har en reima dress nå i str 86, den er altfor stor. Kanskje den holder til neste vinter? Blir nesten ikke brukt nå, siden hun ikke kan gå enda. Sitter i vognen når vi er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her kan minsten arve etter storebror så blir nok ingen ny dress på han til neste vinter. Storebror som nærmer seg 2,5 år bruker str 98 i Troll-dress og 98 i Ticket to heaven-dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll-dressen hun har nå er strs. 80. Den er litt stor ennå (hun bruker ennå 74 i bukser), men ikke altfor stor. Hadde nok ikke tatt sjansen på å kjøpe mindre, man vet jo aldri om de pludselig strekker seg noe ekstra.

 

Kjøpte Troll vår-høst dress (tynn) på salg på babyshop i str. 86. Troll er stor i størrelsen, og jeg tenker at dersom jeg kjøper en Troll vinterdress på salg for bruk til neste år så skal jeg ta størrelse 92- det burde holde mer enn nok. Dersom jeg kjøper en med løst for kan hun også bruke den hele våren og forsommeren. Dressen blir nok altfor stor før jul, men det fine med troll er at de kan strammes i livet slik at det går helt greit å ha en litt stor størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg har kjøpt en trolldress i str. 98 til neste vinter. Er den altfor stor i begynnelsen av sesongen, kan han bruke reimaen som er i str. 86.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei, synes det er vanskelig å kjøpe dress nå.. Vet jo ikke hvor stor han er til vinteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forresten kjøpt en Trolldress til neste vinter, i str. 92. Den tror jeg kommer til å passe hele vinteren og kanskje neste? Hun er ikke sp innmari stor av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...