Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg hadde en sa i helgen og blør bare litt nå...lurer i grunn på når jeg kan prøve igjen? så fort blødningen er over eller må jeg vente en stund? noen som har erfaring? hvor lenge pleier man å blø etter sa?
LiLo-sine små søte! Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hadde en sa august 2005 og blødde litt i ca 2 dager. Venta på mensen i ca 6 uker,men den kom jo aldri,da viste det seg at jeg var blitt gravid=) Har idag en nydelig jente på snart 20 måneder!!!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 trist å høre at du mistet.. unner ingen d.... jeg hadde en sa i oktober.... vi venta en syklus før vi begynte å prøve igjen men d er mange som prøver med engang:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hei Prøv å les på "ufrivillig abort" forumet her inne, der snakkes det masse om akkurat dette! Selv mista jeg i midten av desember i uke 10+4, og vi begynte å prøve så snart jeg hadde hatt en blødningsfri dag! Delte meninger da, noen mener man bør vente en syklus fordi ting skal få roet seg, andre mener kroppen ikke blir gravid før den er klar for det uansett og at det er bare å prøve. Gjør det som passer for deg du, når du føler deg klar Bare pass på at du har slutta å blø først, fare for infeksjon så lenge du blør... Har ikke fasit jeg heller da selvfølgelig Lykke til uansett! Kjempetrist at du mista den lille, kan jeg spørre hvor langt du var på vei? Trøsteklemmer kommer iallefall fra min kant...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 De fleste leger anbefaler å vente til etter en mens før en prøver igjen..Jeg hørte på dette rådet, noe jeg angrer litt på..En er veldig fruktbar de 6 første ukene etter en sa/ma. Jeg vet at hvis jeg blir gravid igjen og mister kommer jeg til å vente til jeg har sluttet å blø og deretter rett på sak:-) Nå er jeg på slutten av min 4 prøveperiode, så det virker som det tar litt tid. P.s alle jeg kjenner som har blitt gravid før første mens har det gått bra med!! Lykke til uansett hva du velger:-)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 veldig vanskelig å si hvor langt på vei jeg var siden jeg har hatt så uregelmessig mens...men har hatt masse urinveisinfeksjoner og ligget på sykehuset da jeg skulle hatt siste mens så jeg husker ikke om den kom siden jeg hadde kateter og blødde en del fra blæren...men var minst 7-8 uker fant jeg ut...jeg vil i grunn prøve med en eneste gang...men merket nå at jeg begynner å få ny UVI..uff...men det rare er at så fort jeg ble gravid må jeg si at såret i blæren forsvant og UVI ble borte...sikkert fordi jeg måtte så innmari ofte på do... nei jeg kommer ikke til å prøve aktivt nå denne månden, men bare ha sex når vi føler for det...skjer det så skjer det...sist ble jeg jo gravid når jeg var hjemme på perm fra sykehuset en helg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå