Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Leste i VG i dag at da hun ble tvangsinnlagt forleden, hadde hun sittet på badet i bare BH med ett-åringen på fanget og skreket at hun skulle drepe både seg selv og barna.... Er ikke noen Britney-fan, men får vondt av henne, og ikke minst ungene hennes. Selv om man går ut fra at halvparten som står i media er oppspinn, er situasjonen hennes tragisk... lurer på om hun syns berømmelsen og alle pengene har vært verdt det......? Om hun ville valgt annerledes om hun kunne?
LizzyG Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Synes synd på hun ja,men mener at mye at dette er selvforskyldt også. Dessuten så tror jeg ikke man skal tro på alt man leser om hun;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Synd at alt kan bli ødelagt så fort. Det er trist for henne og de det gjelder.
It's all about me Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Synes synd på barna, men ikke det minste synd på henne. Dette er ikke noe som skjedd over natten akkurat, så hadde hun hatt litt selvinnsikt kunne mye vært unngått.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Nei, jeg synes ikke synd på henne, det er barna det er synd på. Hun har selv gjort seg til et mediaoffer.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Jeg vet ikke helt jeg... Media skriver så mangt... Dersom fremstillingen i media er korrekt så synes jeg ikke direkte synd på henne egentlig, for dette er selvforskyldt mye av det. På den annen side, dette er jo ikke nytt lengre og jeg synes det er synd at det ikke er noen som har grepet skikkelig tak i dette og dratt jenta opp igjen av søla. Kanskje mest av alt hennes festløve av en xmann som drakk og festet bort så mye han rakk av hennes penger rett før og rett etter deres første barn kom til verden. (nok en gang ihht til media, hvem vet hvor sant det er) Så svaret er både ja og nei. Jeg synes hun kan takke seg selv på den ene siden mens jeg på den andre synes ulidelig synd på henne, og enda mer synd på henne vil det jo blir med tiden dersom hun greier å suse bort alt av penger, utseende og i tillegg mister barna for godt. Tagisk hele greien egentlig...
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg syns synd på både henne og barna, jeg. Selv om jeg heller ikke er noen Britney fan.
cherry coke Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Synes veldig synd i henne! Og barna selvfølgelig. Dama er jo i psykisk ubalanse, så det er ikke helt sikkert at hun skjønner konsekvensene av sine egne handlinger...Men lurer på en ting: Store stjerner som Britney, har ikke de et enormt apparat rundt seg? Tenker på familie, venner, rådgivere, leger etc etc. Rart at ingen tvinger hun til å gå på rettshøringene...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå