Gå til innhold

Juni/juli-damer - Hvem er dere?


ncsm

Anbefalte innlegg

Nå når det er satt opp BIM-treff for juni/juli mager hadde det vært moro å høre hvem dere er :-)

 

Jeg er 35 år, gift, termin 2.juli, en gutt fra før som er 2år og 6mnd, bor på Nardo/Nidarvoll og jobber i flybransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 24år, alene og termin den 12juli med tvillinger=) Har ei jente på 14mnd fra før. Vi bor på Hallset nå, men må flytte pga liten plass.. Er student

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 har ei jente som blir 2 år nå 27 januar, har termin 14 juli, forlovet og samboer, akkurat ferdig med frisørstudier og skulle ut som lærling men er sykemeldt ut svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år, født og oppvokst på helgeland, noe min samboer også er, men vi har bodd i trondheim i 2 år.

Termin 4. juli med vårt første barn.

Bor i leilighet på Ranheim sammen med våre to hunder.

Jeg jobber som veterinærassistent på dyreklinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 30..(huff..hehehehe) har samboer og tre barn, venter vårt fjerde 8.juni.Bor like utenfor Trondheim da, på Melhus.Vi gleder oss masse til sommeren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christinè-Elise heter jag 23 år, tillsammans med en fiskare och bor (æn så længe) på møllenberg. Ær vældigt mycket ensammen pg, killen ær i långa perioder på nordsjøn. Har termin på min bursdag, 5 juli och vi længtar massor till framtiden. Jobbar som konsulent men sitter med bæckenløsning och 50% sjukanmælan. Har haft en tuff start på graviditeten och hoppas på ljusare dagar nu! Ser fram emot att træffa er i samma situation :)

Syns snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg heter Katrine og er 31 år gammel. Kommer fra Fredrikstad, men flyttet til Trheim for snart 1 år siden. Jobber som produkt og markedsjef og stortrives med det! Samboer og bor på Othilienborg. Venter ei lita jente (tror de) 16. juni:-) Gleder meg til treff for jeg kjenner ikke så mange her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg heter Hanne, trønder, og er 25 år gammel. Er mor til lille Even på 1 år og 6 mnd. Bor sammen samboer og hund i "huset vårt i skogen" på Vikhammer. Jeg jobber som barne-og ungdomsarbeider, men går en del sykmld nå pga. ryggproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 25 år, bor i Midtbyen og er samboer/forlova. Venter vårt første barn i slutten av juli. Jobber som dramalærere/miljøarbeider, men er for tiden sykemeldt grunnet hyperemisis.

 

Jeg er ikke så bevandret her inne på BIM, er det noen plass jeg må melde meg på dette treffet, eller kan jeg bare dukke opp?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 31 år og kommer fra Bergen. Har bodd i Trondheim i ca 1 år, og kjenner ikke så mange her så det blir veldig kjekt å treffe dere:-)

Er samboer, og vi venter vårt første barn. Har termin 16 juli. Jeg jobber i NAV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, gift, venter vårt første barn 07.juni. Bor på Lademoen/Voldsminde. Jobber som barnevernspedagog på en barnehage. Har en liten hund som gleder/gruer seg til å må dele på mammas oppmerksomhet : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 30 år, samboer og vi har en gutt på 14 mnd fra før. Jeg tror jeg har termin i første halvdel av juli, skal på ultralyd 31. jan. Det gleder vi oss veldig til. Blir godt og få en termindato og forholde seg til.

Er 40 % sykemeldt pga kvalme og trøtthet, jobber i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg heter Lisa. Jeg og samboeren min er egentlig fra Sunnmøre, men er begge studenter i Trondheim. Vi bor på Moholt i studentbyen og har en datter sammen på 2 år som heter Jenny Emilie. Terminen min før ultralyd er 19. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Lill-Therese heter jeg. Er fra Sandefjord, men samboern min er trønder.Jeg er 20 år, og dette er mitt første barn.

Terminen min før ultrayd er 17 juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kontakte deg på 'privaten' (legge deg til i vennelista) - men det lar seg vel ikke gjøre så lenge du ikke har opprettet profil....... Får du gjort noe med det? :-) Er jevngammel med deg og termin samme dato.

Terina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 27 år og jobber som lærer. Jeg har en datter på snart 2 år fra før. Har termin 27. juni og gleder meg til å bli mamma til to. Bor for tiden i byen men skal snart flytte mot Klæbu. Jeg kommer på treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Jeg heter Veronica, er 20 år, frisørlærling og har termin 24. juni!

Var på UL onsdag i uka her og fikk vite at alt står bra til!!

Siste uka har vært fyllt med aktivitet fra min lille fotballspiller inni magen, men formen er ellers helt super, og jeg håper jeg holder ut på jobb så lenge som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 21 år og har termin 11. juli før ultralyd. Går tredje år på fysioterapi her i Trondheim, men jeg er fra Ålesund- området. Er samboer og bor på Rosenborg, vi gleder oss og er spente på å få vår første baby! Vil gjerne være med på treff 7. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg heter Marianne, 21 år og sykepleiestudent på HIST. Samboer og jeg bor på flatåsen sammen en stor risenhann som heter Cairo. Termin før ultralyd er 1 juli. Skal på ultralyd fredag denne uka, så det blir kjempespennende å se den lille.

Jeg vil også gjerne være med på treff, men hvor melder jeg meg på??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei og beklager sent svar! Har ikke vært inne her på en stund. Mye som skjer om dagen, forteller alt på torsdag:-) Har problemer med min side, får feilmelding hele tiden. Skal prøve på nytt ellers treffes vi på torsdag. Gleder meg! Katrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...