Gå til innhold

Juni/juli-damer - Hvem er dere?


ncsm

Anbefalte innlegg

Nå når det er satt opp BIM-treff for juni/juli mager hadde det vært moro å høre hvem dere er :-)

 

Jeg er 35 år, gift, termin 2.juli, en gutt fra før som er 2år og 6mnd, bor på Nardo/Nidarvoll og jobber i flybransjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 24år, alene og termin den 12juli med tvillinger=) Har ei jente på 14mnd fra før. Vi bor på Hallset nå, men må flytte pga liten plass.. Er student

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 har ei jente som blir 2 år nå 27 januar, har termin 14 juli, forlovet og samboer, akkurat ferdig med frisørstudier og skulle ut som lærling men er sykemeldt ut svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år, født og oppvokst på helgeland, noe min samboer også er, men vi har bodd i trondheim i 2 år.

Termin 4. juli med vårt første barn.

Bor i leilighet på Ranheim sammen med våre to hunder.

Jeg jobber som veterinærassistent på dyreklinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 30..(huff..hehehehe) har samboer og tre barn, venter vårt fjerde 8.juni.Bor like utenfor Trondheim da, på Melhus.Vi gleder oss masse til sommeren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christinè-Elise heter jag 23 år, tillsammans med en fiskare och bor (æn så længe) på møllenberg. Ær vældigt mycket ensammen pg, killen ær i långa perioder på nordsjøn. Har termin på min bursdag, 5 juli och vi længtar massor till framtiden. Jobbar som konsulent men sitter med bæckenløsning och 50% sjukanmælan. Har haft en tuff start på graviditeten och hoppas på ljusare dagar nu! Ser fram emot att træffa er i samma situation :)

Syns snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse