Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Jeg har tenkt å gå til innkjøp av en revolution maskin, har tanga, men vil ha litt mer str på bokstavene.Anbefaler dere heller cuttlebug? Det jeg lurte på var om noen kunne anbefale meg et alfabet, vil ha et med litt størrelse på. både i høyde og bredde... Har noen bilde av noe de har scrappet med alfabet? Det koster jo litt i innkjøp, så jeg vil finne et jeg liker, men det er litt vanskelig å se hvordan det egentlig blir på bildet på nettbutikker... Håper noen kan hjelpe meg!
~Fanta~ Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 Har du sett på en cricut noebn gang? Den er jo super da;o)) Kan lage stort og lite, og masse annet...! Super maskin, og jeg og vil ha...hehehehe http://www.cricut.com/Default.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Ja, for nå gjorde du jo alt lettere... Hadde bare sett den i forbifarten når jeg så på revolution, den blir litt for dyr for meg på en gang, vet det blir dyrt med alt til revolution også, men da kan jeg ta litt etterhvert!! takk for svar uansett, skjønner du vil ha den maskina ja!!
Trollet73 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg vil anbefale deg å kjøpe alfabetpakker av andre som har Revolution dersom du er usikker. Da kan du jo få prøve alle alfabetene til en billig penge uten å måtte kjøpe utstyr for flere tusen kroner. Jeg kjøpte Revolution og tre alfabeter, men det jeg har brukt mest er fra en alfabetpakke jeg kjøpte av en annen. Det alfabetet har jeg brukt på tre sider, og har vunnet konkurranser med alle tre. Mens mine egne alfabeter ligger bare og støver ned... Konklusjonen er at det er vanskelig å vite hva du liker før du har det og kan prøve det "live".
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg kjenner ingen som driver med scrapbooking jeg, er helt alene om det i min krets, derfor er det ikke så lett å prøve andre sitt... men jeg har vært i butikken å sett litt, så jeg tror jeg har bestemt meg for diesel alfabetet... men hun sa at det er også kommet i cookie cutter nå, hva liker du best av vanlig og det da? vet hva man kan gjøre med cookie cutter, men er det noe man ikke kan gjøre med det som man gjør med vanlig alfabet? og hvorfor er det så stor prisforskjell? sorry alle spørsmål...
Trollet73 Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Det er flere scrapbooking-forum på nettet, og der er det lett å finne noen som selger. Men du bør påse at de lager bokstavene i Bazzill dersom du kjøper av andre. Noen selger nemlig bare bokstaver trykket i papir, og det er ikke like bra. Jeg har ganske mange alfabeter, og selger gjerne alfabetpakker. Av Revolution så har jeg Finale, Abigail og Spotlight. Jeg har også Diesel, men ikke Cookie Cutter versjonen. Cookie Cutter er vel billigere fordi det er billigere å produsere. Selv synes jeg at det er mer "slit" å bruke dem, og å montere foamen er jo et kapittel for seg... Så jeg foretrekker de vanlige alfabetene.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Ok! Hva inneholder en alfabet pakke som du lager da? og hvor mye tar du for en sånn? Har du så du selger dies pakker også?
annaka Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har et alfabet som heter "Ginger". Bokstavene er tynne og et slit å trykke ut. Det blir lite brukt.............Vil anbefale bokstaver som er litt mer "solide".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå