lambi Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 vi tar mest sannsynlig en tur til dyreparken nå i sommer, og lurer på om det er noen der ute som har vært der, og som har overnattingssteder de vil anbefale? Vi er 2 voksne og 2 små barn.. har søkt litt på nettet, men det er jo umulig å vite hva man skal gå for!!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Sjekk ut disse: http://www.krsferie.no/
ana baroma Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 det komme rvel an på behovet og om dere har bil, om dere vil bo på hotell eller leie hytte eller noe annet:) Sjekk sorlandet.com for eks:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 har bodd på campinghytte i lillesand.Var kjempefint der. Ikke så dyrt, og ca 4-5 mil til dyreparken.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Bor i kristiansand, så har ikke prøvd så mange overnattingsteder, men kan gjerne anbefale noen.:-) Hamresanden: en flott campingplass med mulighet for leie av hytter og ferieleligheter. Ligger fint til ved sjøen og to minutter å kjøre til parken. Hotell Noas Ark: Flott, spesielt hotell like ved parkens inngang. Litt dyrt, men veldig nært parken. Nærmeste andre "attraksjon" er sørlandssenteret, ca ti min å gå dit. Skottevig Camping: En fantastisk fin campingplass like ved sjøen. Litt lengre avstand til parken, ca 15 min å kjøre, men flott nærhet til skjærgården. Quality Hotell: Også rett ved parken, fint hotell. Men ville nok valgt Noas Ark fremfor dette.... Dvergsnestangen Camping: Fint sted, ca 15 min å kjøre til parken. Mulighet for leie av hytte her også. Litt til hjelp kanskje...:-)
lambi Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 flotte forslag, kom gjerne med flere! Vi har bil, og vil gjerne bo nærmt parken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå