Sentralstøvsugeren Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har barna deres forkjølelsesutløst astma?
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Nei, men har blir fort småforkjøla da..
jua 10.12.05 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Nei, men øker alltid dosene ved begynnende forkjølelse.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Når på året merker dere det best da? Mellomsten min er skikkelig plaget om dagene, men synes medisinen fungerer så dårlig på han. Fikk akkurat Singular i tillegg istedefor å øke dosen, men dosen han får på kvelden virker ikke til å hjelpe. Han bruker Seretide....
jua 10.12.05 Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Gutten min har hatt noen små forkjølelser men har økt dosene ofte, er på denne tiden av året han er værst. Har brukt singulair i et års tid nå og hatt veldig god effekt. Har nesten ikke brukt ventolin og vært nede i en dose flutide om dagen. Men må passe på å gi ventolin med en gang ved begynnende forkjølelse + jeg øker til 2 eller i værste fall til 3 doser flutide. Kan gi opp til 6 doser ventoline om dagen ved behov, er vigtig og holde dosene i 14 dager.
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Sønnen min kuttet ut medisinene i sommer, men han hadde forkjølelsesutløst astma, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå