Gå til innhold

Dere som bruker Ventolin og/eller Flutid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barna deres forkjølelsesutløst astma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har blir fort småforkjøla da..

Skrevet

Nei, men øker alltid dosene ved begynnende forkjølelse.

Skrevet

Når på året merker dere det best da? Mellomsten min er skikkelig plaget om dagene, men synes medisinen fungerer så dårlig på han. Fikk akkurat Singular i tillegg istedefor å øke dosen, men dosen han får på kvelden virker ikke til å hjelpe. Han bruker Seretide....

Skrevet

Gutten min har hatt noen små forkjølelser men har økt dosene ofte, er på denne tiden av året han er værst. Har brukt singulair i et års tid nå og hatt veldig god effekt. Har nesten ikke brukt ventolin og vært nede i en dose flutide om dagen. Men må passe på å gi ventolin med en gang ved begynnende forkjølelse + jeg øker til 2 eller i værste fall til 3 doser flutide. Kan gi opp til 6 doser ventoline om dagen ved behov, er vigtig og holde dosene i 14 dager.

Skrevet

Sønnen min kuttet ut medisinene i sommer, men han hadde forkjølelsesutløst astma, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...