VenterNummer2 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 I dag var vi på vår første UL noen sinne!! D var en stor opplevelse å se d lille nurket ligge der å vinke, strekke hender, smatte og kose seg inne i magen min. Vi fikk også sett tydelig at d var en liten prins vi venter. Blir spennende å bli mamma til en liten gutt :) Heldigvis så alt bra ut og terminen ble bare forskyvet to dager! Måtte bare få fortelle hvor glade og stolte vi er Lykke til alle andre som skal på UL i disse tider!!
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 så kjekt;) grattis med gutt i magen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå