Gå til innhold

har vært på UL :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var vi på vår første UL noen sinne!! D var en stor opplevelse å se d lille nurket ligge der å vinke, strekke hender, smatte og kose seg inne i magen min. Vi fikk også sett tydelig at d var en liten prins vi venter. Blir spennende å bli mamma til en liten gutt :):)

Heldigvis så alt bra ut og terminen ble bare forskyvet to dager!

Måtte bare få fortelle hvor glade og stolte vi er :) Lykke til alle andre som skal på UL i disse tider!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt;) grattis med gutt i magen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...