Gitte:-) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvor mye regner dere med at bryllupet vil koste? Og hvordan skal dere gjøre det, stort-lite bryllup? Vi har veldig lyst til å gifte oss, men har lite lyst til å bruke 100 000 kroner på en dag, som jeg hører mange gjør....... Trenger derfor tips og gode råd:-)
storebror og junibaby=) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 under 10 000 hehe Skal ha det veldig enkelt. Ikke kirkebryllup,og en helt vanlig,enkel,men pen kjole=) skal ha de nærmeste til koldtbord her hjemme,og en fest for venner helga etter. Er helt i startfasen med planlegging,så mulig jeg gjør om noe,men slik ser det ut pr i dag ihvertfall=)
M-N & sassy-susie Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 vi tenke på 2012.. vil ha nedbetalte billån å andre drittlån.. så skal vi gifte oss kirkebryllup.. dagen før sosial sammenkomst nede ved havet.. lavo, bål osv.. gitarspill å bålkos... skal ha nærmeste familie til middag, med egen innleid kokk.. med en meny fra hotell bristol .. max 30 stk.. stille å intimt.. å har egentlig litt lyst å ha mari boine til å synge. skal ha fest for venner på kvelden.. med live band.. kjolen har eg funnet.. tenkte å få den sydd på ferie i thailand...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå