miobell Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 tok en CB digital i dag tidlig, og den lyste GRAVID mot meg etter svært kort tid... en dag over IKM. Hører om mange som tester mange ganger for å være sikre... behøver jeg det, eller kan jeg slå meg til ro med at den positive testen fra CB er nok? Gidder ikke kjøpe masse gravidtester unødvendig liksom.....
L@boline Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Var testen positiv kan du slå deg til ro med at du er gravid. Gratulerer!
vivalavi Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Ingen vits i og teste flere ganger, Du er nok GRAVID!!!!! GRATULERER SÅ MASSE!
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 hei miobell.. kor koselig at du kom over i trim 1. trengs ikkje med flere tester... du har nok hcg i urinen din til at d testet gravid.. d kunne jo ikkje ha blitt positivt om du ikkje hadde d i urinen din... e så gla for å ha noen kjente her inne.. GRATULERER...
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 jegtok to tester, men det var fordi den første testen ikke var en digital test også testa jeg ikke med morgen urin og fikk svakt posetiv.. var ikke sikker da så jeg tok en digital test dagen etter og der sto det gravid :-) en hvis du har tatt digitaltest og det sto gravid så kan du nokk slå deg til ro med dette og du er Gravid :-) GRATULERER :-D
miobell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Hei Romjulskos! Så koselig snakke med deg her inne ... gledet meg til å høre fra deg :-) ja... behøver vel ikke teste mer... "gravid" i displayet kan jo ikke mistolkes.... bare for godt til å være sant liksom..... klarer ikke tro det - går ikke opp for meg.............. Hvordan går det med deg nå? i god form?
miobell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2008 Takk! ja, jeg kan vel det.... trodde bare ikke det ville gå så fort.... er for godt til å være sant!!! testen ligger vedsiden av meg og det står fremdeles GRAVID i displayet.... koselig å være her inne hos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå