Gå til innhold

hjelp meg! Vær så snill....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en sønn på 2 år og 5 månd..Han har akuratt begynt i BH (nov 07)

Han sover i bh 1 time om dagen og legger seg 19.30 har merket at siste tiden ligger han i sengen og sovner ikke før 21.30 til 22.

Begynner å lure på om det er den 1 timen som gjør at han ikke sover godt. I helgene sover han ikke på dagen og legger seg 19 og våkner 08.

Er han for liten til å ikke sove på dagen legner eller hva sys dere jeg skal gjøre? Hvodan sover deres barn i denne alder??

HÅPER VIRKELIG PÅ SVAR,

er så engstlig;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini sluttet å sove på dagen da han var 2 år.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Men når legger du Mini og når våkner h*n??

Skrevet

Hei. Det er no ingen grunn til engstelse :)

Tenker at den timen søvn på dagen gjør at han holder seg våken så lenge. Prøv en helg med å ikke legge han den timen og se om ting bedrer seg. Jeg har ei på 2 år og 1 mnd og hun sover ikke i helgene. Hun får jo da sove ut og legges ca 1930. Hun går i barnehage og hun trenger en time søvn der, sikkert pga hun må tidligere opp og støynivået og aktivitetsnivået er høyere der enn hjemme.

Og først nå leser jeg at han ikke sover i helgene. he he. Ja, da er det nok den timen på dagen som gjør at han ikke legger seg til å sove på kveldene. På tide å vurdere å slutte med dagsovingen. Regn med en trøtt liten tass til å begynne med, så går det nok seg til ) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...