Gå til innhold

Den store dagen er i morgen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vil ikke ha mensen i morgen, men den skal liksom komme!! Har ikke et symptom på graviditet, men gir ikke opp før det motsatte er bevist. :) Noen andre i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!!!

 

Har en gutt fra før som er 3,5 år og opplevde en SA i oktober så kan trygt si eg e kjempeklar!

Skrevet

Håper mensen holder seg langt vekke! Eg skal ta ha mensen på søndag men vi får no sjå... Lykke til! Du må skrive imorgon om korleis det gjekk:)

Skrevet

Eg skal skrive:)

Har tatt tre tester allerede (uff....eg som går rundt og sier til venner at eg ikke "stresser"...men er så spent)...

 

:):) Lykke til på søndag. Håper den holder seg laaaangt vekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...