annhelen Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Eg vil ikke ha mensen i morgen, men den skal liksom komme!! Har ikke et symptom på graviditet, men gir ikke opp før det motsatte er bevist. Noen andre i samme situasjon??
annhelen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Tusen takk!!! Har en gutt fra før som er 3,5 år og opplevde en SA i oktober så kan trygt si eg e kjempeklar!
Prinsemamma82 MedLitenSpire! Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Håper mensen holder seg langt vekke! Eg skal ta ha mensen på søndag men vi får no sjå... Lykke til! Du må skrive imorgon om korleis det gjekk:)
annhelen Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Eg skal skrive:) Har tatt tre tester allerede (uff....eg som går rundt og sier til venner at eg ikke "stresser"...men er så spent)... :) Lykke til på søndag. Håper den holder seg laaaangt vekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå