Tuttelure Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har trent lite siden oktober, har ikke hatt tid eller overskudd. men har nå bynt på igjen. med skiturer med høy puls og hard styrketrening. ER det dumt å begynne å trene hardt igjen når man prøver på å bli gravid? det skal jo være bra med fysisk aktivitet.. det jeg lurer på intensiteten..
Tuppenmed4barn Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Jeg trente ganske hardt jeg da, driver litt med styrkeløft, og var med på konkurannse i august, så ble mye trening da og litt slit, jeg bla gravid like etter dette har termin i begynnelsen av juni.. Vet ikke om det har noe å si om man trener hardt jeg ,har ei venninne som gjorde det samme rundt omkring da hun ble gravid.. så for vår del gjorde det ikke noe å trene hardt hvertfall:-)
Julie73 Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Normal trening er sunt, men ikke overdreven. Spørs hva kroppen din er vant til også, så om du trener tungt flere ganger i uka skal det ikke ha noen betydning - men de råder oss til å ikke gjøre noe kroppen ikke er vant til. Er nok totalen som er mest verdifull, hva hver dag består av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå