Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Korsryggen min har vært så vond i det siste. Vet ikke hva det er, virker som kink eller noe, og det verker ned langs beina også. Skikkelig plagsomt! Og jeg som har så mye å gjøre..! Si det går over, noen! Lei..
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Det går over!!!! Får iallefall tro og håpe det! Har du vært til legen? Har slike smerter i blandt jeg også.. Legen sa det var bekkenløsning, mens jordmor mente det var svangerskapsisjias... God bedring da!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 hei. uff føler med deg:) jeg er sykemeldt pga korsryggen min.. hadde noe som kunne ligne en rie på lørdag men det var ikke det.. vet ikke hva det var men etter det så har jg hatt sinnsykt vondt i korsryggen..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Takk, dere. Nå har jeg gjort bittelitt i huset og må legge meg nedpå litt igjen. Kjipt, dette.. Men takk for trøst.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Legg en varmeflaske / brusflaske med kokvarmt vann inntil korsryggen din og sov et par timer hvis du har mulighet til det Funker som bare juling her i gården
smuppemor Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Oi da, høres ut som bekkenløsning... Jeg har det.Er 100% sm , for d satte seg mere i korsryggen når jeg ble sliten...Hjelper å ta d me ro, men får fort vondt når jeg gjør for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå