Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, og gratulerer til dere alle som også er gravide i 1. trimester! I dag testa jeg positivt!!! Så da er jeg 5+0 uker på vei! Har ei skjønn, lita tulle på 6 mnd, så her blir det to tette. Jeg gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mykje!! ;) Blir muligens 2 litt tette hos meg visst testen som eg skal ta om ei veke er positiv.. spennende!

Var andre graviditet planlagt?

Skrevet

Takk for det! Spennende for deg da, krysser fingrene for at du får positiv test om ei uke! Hvor gammel er prinsen du har fra før av?

 

Graviditeten var planlagt ja. Prøvde siden november, så den satt på 2pp! Blir sikkert mye arbeid med to små, men uansett blir det moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...