Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei jenter, og gratulerer til dere alle som også er gravide i 1. trimester! I dag testa jeg positivt!!! Så da er jeg 5+0 uker på vei! Har ei skjønn, lita tulle på 6 mnd, så her blir det to tette. Jeg gleder meg:)
Prinsemamma82 MedLitenSpire! Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Gratulerer så mykje!! Blir muligens 2 litt tette hos meg visst testen som eg skal ta om ei veke er positiv.. spennende! Var andre graviditet planlagt?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Takk for det! Spennende for deg da, krysser fingrene for at du får positiv test om ei uke! Hvor gammel er prinsen du har fra før av? Graviditeten var planlagt ja. Prøvde siden november, så den satt på 2pp! Blir sikkert mye arbeid med to små, men uansett blir det moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå