Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 rier i kneet!! hehe, høres sikkert rart ut. Men det stråler ned gjennom beina og stopper i kneet, og der blir de, verker i ca 1 min. Har ikke noe i magen da..er i uke 40 . Måtte bare høre om det er noen andre som har det slik. jeg har jo bekkenløsning så..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Kan være isjasnerven du kjenner, som kjennes ut som slike strålinger...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jordmor advarte om det idag...tror det var strålinger pga nerver i klem. Hu sa det at så lenge de stoppa ved kneet var det ikke farligt. Helt normalt.
gulda Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Innsiden av låret ned til kneet? Fysioterapauten min sa at det kunne være slik ved bekkenløsning, men har ikke kjent noe til det selv.. Skulle være godt å stå i dusjen og stråle mot låret, eller masere, eller noe..
♡ Jersey ♡ Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 jeg har strålinger på utsiden av lårene, særlig på høyre side... Som oftest om kvelden... Er dette det samme som dere/du har???
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 når du sier d, så er det faktisk nesten bare på høyre side ja. men på innsiden. hatt bekkenløsning siden uke 22, og har ikke hatt d slik før nå
♡ Jersey ♡ Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Hm... Skal til jordmor imorgen, så får vel svar da kanskje??!! Jeg har ikke bekkenløsning, men er 37 på vei og har fått dette siste uken... Æsj! Beina svikter nesten under meg når det kommer! Ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå