Gå til innhold

Dere som har hatt bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynte jævelskapen?

Over symfysebeinet?

Jeg har vært ute og ruslet (les LØPT etter bussen) på holkeføre i dag, kjempesmart. Og slei flere ganger men holdt meg på beina. Nå har jeg så vondt i "bekkenløsningsland" at jeg lurer på om jeg har forverret tilstanden.

Under forrige svangerskap var jeg heldig og fikk bare stivehet over symfysebeinet og ellers lite annet, men nå har det murret og irritert i et par tre uker, spesielt derom jeg er veldig aktiv eller går mye/løfter mye...

*klagesyte osv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det starta med stivhet over symfysen og gikk i løpet av kun kort tid over til temmelig vondt, før det spredte seg til lårene og korsryggen og så var det nesten som å ha senebetennelse overalt (omtrent da:) )

TIng å unngå: å gå på is, å spre beina mer enn 4 cm, trapper (YEP. bor du i blokk må du slutte å gå ut) å gå ut av bilen, å snu deg osv...

Får håpe det bare er rar stølhet da...bl er seriøst umorsomt...

Skrevet

Det verste på glatta var når bena sklei fra hverandre, skjedde ofte at ene foten glapp taket. Det kunne kjennes ut som om en blir presset ned i spagat uten å være myk nok til det! Kraftig smerte oppover i lyskene. Eller så hadde jeg det verst bak i rompeballene, og kjente i motsetning til deg aldri noe over skambenet.

Skrevet

Jeg vil ikke ha bl, huff og huff, så vi satser på "jeg gikk ikke på trynet likevel" stivhet vi:)

Men det kommer jo stadig snikende for mindre og mindre hendelser, noe som bekymrer meg litt. Vil IKKE...

Tusen takk for svar jenter:)

Skrevet

Kjentes ut som mensmurringer nesten...var i uke 13-14 og syns det var ekkelt hvor mye murringer jeg hadde. Det "stakk" nedover på innsiden av bena og verket liksom i hele nedre område...da jeg var til legen i uke 15 tok han en test på meg (løftet på bena eller noe mens jeg lå på benken) og sa det var bl. Ble ganske fort verre med smerter i lysken og bekkenlåsning nesderst i ryggen...glad jeg er feridg med unger, gitt;o/ Håper du slipper unna bekkenløsning, da - det er noe skikkelig herk!

Skrevet

Begynte i lysken og korsryggen, så gikk smertene nedover lårene og oppover i ryggen og ut på siden av magen :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...