Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Var på ultralyd i dag i uke 32... Legen sa at det var så usikkert med målene nå at hun heller ville ha meg tilbake i uke 38.... Hun sa at babyen nå var gjennomsnittlig, men at babyer kunne vokse så ulikt de neste ukene.... (det er arvelig med store barn i familien min) Jeg trodde at det kunne være vanskeligere å anslå størrelse i uke 38, jeg, da det er så trangt og de er så store at det er vanskelig å få målt ordentlig... Eller stemmer det at det blir mest nøyaktig nærme termin? Noen med erfaring med veksttestimering i uke 38?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg var på vektestimering i forrige uke(uke 37)......pga at jeg fikk en på 5,3 sist..... De målte babyen til å være 3,7 nå...men de tror ikke den blir over 5 kg ved termin denne gang. Skal til ny estimering også denne uken.....Men hvorvidt målene stemmer eller ikke vet jeg jo ikke før babyen kommer.......blir sannsynligvis satt igang etter denne estimeringen....dersom den ikke er for stor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå