Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å ønske dere riktig god tur, du får ta litt spa for oss også*misunne**misunne*

Skrevet

Du får bruke oss for alt vi er verdt! Vi tåler mye av frustrasjon, sinne, tårer og latter. :o)

Skrevet

Hallo alle jentene :)

Da er jeg også tilbake. Ikke helt i toppform, men bedre enn de foregående dagene. Formen er absolutt stigende :)

Nei, og nei og nei. Hva er det jeg leser... D&G dette får du da ikke lov til!!!! Vi får virkelig håpe at det "bare" er noen småblødninger som ikke har noe å si. Du får være streng med den lille spiren din og si at den må sitte på plass lenge enda! Huff og huff. Sender over tusen trøsteklemmer og lykkeønskninger!!!!

Ellers må jeg ønske alle de nye i tråden velkommen... :) Kjempekoselig at nye kommer til. Både nr3hososs, Nja...Skeptisk! og Mortine.. og om jeg har glemt noe beklager jeg det. Leser at bl.a. nr3hososs opplevde det verste i hele verden. Huff og huff. Du er jammen sterk som fortsatt orker å stå oppreist sier jeg! Og Mortine som måtte avslutte sitt svangerskap. Det er så mye urettferdighet her i svangerskapsverden. Hvorfor kan ikke alle bli gravide når de vil, få velskapte og friske barn, og slippe alle disse triste opplevelsene og bekymringene??? Uansett virker dere som noen skikkelige fightere og sterke jenter :) All ære til dere! Også dere andre "gamle"jentene på tråden her som har opplevd mye av det samme!!!

Æsj så kjedelig at tantakreket kom da så gla'. Huff. At denne kjerringa ikke forstår at hun ikke er ønsket??? Kan hun ikke bare reise langt og lenger enn langt?

Ellers er vi nå flere i samme båt da.... om jeg husker så er i hvert fall både ca lykkelig, 4barnsnart?, Snowflake, så gla' og jeg fortsatt ikke gravide + dere nye i tråden. Vi har vel ikke helt lik syklus tror jeg, men jeg har el ca nå til lørdagen den 2. feb. så håper det blir litt hopping i høyet til helga..... :) Bare vi er friske og raske :)

Håper ellers alt står bra til med dere når det kommer til studier, flytting, pakking, oppussing, baking, babylaging og alt annet dere måtte holde på med. He, he.

Ha en fin dag!

Skrevet

Oj glemte å ønske Skrekkblanda fryd en god tur og kos deg med spa, og gratulerer så masse med morgendagen. 30 år er jo en flott alder :)

Skrevet

Hei alle sammen her inne.

Først av alt må jeg si dere er en fin gjeng med fruktbare og sterke kvinner som det har vært spennende å lese om! Dere har fått meg til å føle meg absolutt normal med mine rare tanker om ting og tang. Må innrømme at jeg har ikke helt track på hvem som er hvem her enda men litt har jeg fått med meg.

SKrekkblanda fryd; Gratulerer med dagen. SPA er deilig...

DG; Så leit!!! Får håpe og tro det beste. Skjønner at dette ikke er første gangen og det gjør det jo ikke akkurat lettere for deg.

Calykkelig; IKM nesten samtidig med meg. Håper mannen din har tatt til fornuft igjen. ;-) han må ikke få kalde føtter nå!

Snart4barn?prøver igjen; Hyggelig å se at det er fler som ønsker seg en stor flokk.

Litamora; jeg tar erfaringen din m meg og kjøper tester på apoteket. :-)

Mortina; Leit å høre om ditt avbrutte svangerskap. Helt sikkert veldig tøff tid.

Snowflake; Om ikke jeg tar helt feil har vi også IKM samtidig i februar. Søtt nick forresten!

- Men jeg bør vel ta en liten presentasjon siden jeg var inne på BIM for første gang i går som medlem?!? Har jo smuglest her inne noen år... Jeg er 36 år, gift, fra Østlandet og mamma til tre søte barn og et lite englebarn. Og nå håper jeg at jeg kanskje snart kan bli gravid igjen. :-) Som alle andre her inne har jeg ikke bare solskinn å fortelle om. Ble gravid med mitt fjerde barn etter to forsøk og hadde egentlig termin 01 juni 08. Dessverre åpnet livmorhalsen seg i uke 16 og den bittelille jenta vår ble født etter to sengeliggende dager på sykehuset. Fikk påvist GBS og vil bli fulgt opp ved sykehuset ved evt neste svangerskap. (Også siden minstemann ble født i uke 35.) Var dog på kontroll på sykehuset i dag og fikk vel egentlig beskjed om å vente tre mnd fra SA til vi kan forsøke igjen.... Det betyr tidligst prøve neste måned det. (Legen mente livmoren min hadde fått kjørt seg så mye når jeg mistet barnet. Fikk alt av komplikasjoner i etterkant og ble på sykehuset i nesten to uker.) Uansett, å vente med å prøve igjen var en kjip beskjed å få selv om det bare er en måned til vi må vente. Hadde liksom gledet meg til å prøve i kveld siden jeg sitter her med full eggløsning.... Er en av de heldige som har syklus som ei klokke og i tillegg full uttelling på alle symptomer under EL. Har ved tidligere sv.skap blitt gravid på første og andre forsøk så hååååper dette vil fortsette. Vet jo aldri når man begynner å trekke på årene.

Skrevet

Hei og velkommen Mrs. Moody... huff. Har du også et englebarn. Virker som at det er så mange som har opplevd dette. Har sluttet å gå inn på forumene hvor man legger inn historiene sine og ev. linker til hjemmesider, da det er altfor vondt og tårene spretter. Og da tenker jeg som så, at når JEG reagerer sånn, hvordan har da alle disse englemammane og pappane det?? Uuholdelig!!! Sender masse klemmer!

Håper ditt opphold her inne blir kort, fra om et par måneder, og at en ny liten spire klamrer seg godt fast. Sørg for god oppfølging, og kan og må du være mye i ro, så gjør det, og la alle rundt deg varte deg opp og og la de ta ekstra godt vare på familien din :) Det er jo bare for en stakket stund! Ca 40 uker :)

Lykke til!

Skrevet

Hei!

D&G: Hva er det jeg leser? Dette skal ikke skje denne gangen! Krysser fingrene for deg, og satser på at den holder!

Ellers så er det koselig med flere nye folk på tråden, så får vi håpe at vi ikke blir sammen på dette forumet så lenge, men går sammen til den andre tråden på 1.tri!

Det er så trist å lese om at så mange har mistet. Men, også litt godt å ha noen å dele alle tankene med.

Vi snakkes!

Må lese litt for minstegutten nå:) Han er utålmodig:)

Skrevet

Hei igjen!!

Krysser fingrene for deg jeg også D&G!!!

Takk for velkomsthilsningene, dette er jammen en inkluderende tråd!!

Jeg har litt travle dager nå, så det blir ikke så mye tid til å skrive. Mye å gjøre på jobb gitt.

Men i morra skal jeg bare jobbe halv dag og så skal samboeren og jeg på kjærestetur! Vi blir borte til lørdag. Skal på cruise med Kielbåten. Kanskje ikke verdens mest spenstige utflukt, men det holder i massevis! Fikk turen av kjæresten før det gikk galt i svangeskapet. Han ville at jeg skulle få komme på tur (det er jeg veldig glad i!) ,men så hadde jeg så store bekken-plager at det ikke ville være smart å dra på noe som krever mye gåing osv, derfor passet det med en båttur med seng og alle fasiliteter i nærheten! Snilt tenkt. Nå har jo bekkenplagene nesten blitt borte, men vi har jo så absolutt godt av en liten utflukt alikevel! Gleder meg!!

Ellers så tenker jeg mye på dette med syklus osv. Var det virkelig el jeg kjente i helgen, kan jeg begynne å vente på tr neste helg osv. Tiden vil vise. Håper det er orden på syklusen!

God natt alle sammen!

Skrevet

Velkommen Mortine! :o)

Ble visst ikke tid til no skriving i dag heller, var helt texas på jobb. Nå må jeg finne sengen, blir tidlig opp i morgen. Har nemlig ikke pakket så mye som en truse :)

Kommer sterkere tilbake etter helga. Vi tar sannsynligvis pc-fri.

Klem til alle sammen!

Skrevet

God morgen jenter:)

Buhuuuu: Da har jeg opplevd en SA òg, fikk litt mer som sterke mens-smerter i går ettermiddag. Og utover kvelden kom vel "allt" ut. Nå har jeg som en vanlig mens for meg...... Tok litt smertestillende til kvelden, og sov faktisk godt i natt.

Detta va no orntli dritt(bokstavli talt), og er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette, ringer vel fastlegen og hører hva han sier...

Vel, trenger en liten stund til å slikke sårene, men dette er jo desv naturens gang, så vi får se fremover og satse m frisk mot etter blødningene. Noen som vet hvor lenge jeg kan regne med å blø forresten?

Da har vi vel trådens første bursdagbarn, som til nå egentlig har vært en "sniker": Som d yngste medlemmet: SKREKKBLANDA FRYD GRATULERE MED 30-ÅRS DAGEN!! Vet jo at du er på farta til d store utland, men sender en hilsen lell:)

Noen som har satt inn "giret" og startet friskt på ny pp da?

Noen som har ei go historie som kan muntre meg opp?

Jeg kan jo starte: Ei venninne av meg skulle avsted og kjøpe amme-innlegg i ull til seg og meg. jeg forteller dette til Helten som ser litt grublende ut og jeg spø rhan om han vet hva d er, hvor på han da svarer; joda, d er som "truseinnlegg" for boobsa....hi-hi-hi

Her er d grått og trist i dag: regn regn regn:(

Ha en fin dag da jenter!

Skrevet

Hei og god morgen!

Huff og huff og nei og nei... D&G... Hva var det jeg skrev i går... Leste du det ikke??? Jeg sa at NEI dette får du ikke lov til. Huff så trist. Når det først skjedde, er det jo "greit" det skjedde så tidlig, men alikevel er det søren ikke mye til en opplevelse vil jeg tro. Har selv aldri hatt sa/ma, men kan tenke meg skuffelsen og hvor lei seg man blir :(

Har dessverre ingen artig historie å komme med........tror jeg. Vel, jeg kan jo skrive en supertabbe jeg selv gjorde for en stund siden da...sånn ca 22 år siden.. he, he. Gud høres jo sååå lenge siden ut. Er jeg virkelig blitt så gammel???

Vel, jeg og ei venninne skulle ta toget alene til Oslo. (Bodde på Lillehammer den gangen). Dette var vel egentlig på vei hjem fra Oslo da, uten at det spiller noen rolle. Vi kjedet oss i hvert fall, og fant ut at vi skulle leke gjemmsel.... :) Ikke at det er så mange steder å gjemme seg på et tog :) He, he. Vel. Jeg måtte i hvert fall på do underveis i leken, og når jeg kom ut igjen, var min venninne borte..... Jeg begynte å lete, og oppdager henne et par seterader lenger fremme.... Permanent, hvit pologenser og briller som hun hadde.... på en helt annen sitteplass en vår. Så jeg sniker meg opp bak henne... Da jeg er bak henne tar jeg et godt kvelertak og sier BØH!!! Og så snur hun seg, og der ser jeg inn i det mest forskremte og forskrekkede ansiktet jeg kan huske... og det var jo ikke min venninne, men en "dame"....! Jeg blir sikkert minst like forskrekket og sier "Hei".... Og tusler fort bort der i fra... He, he. Tro om jeg ville hatt et dyyyypt hull og gjemme meg i da da :) He, he. Fant igjen venninnen min i bagasjehyllene (de i hver ende av vognene).... og vi fikk nå oss en god latter da. Kan i hvert fall se tilbake på det som en morsom episode nå, men der og da var jeg rimelig rød i toppen, og godt damen ikke hadde svakt hjerte :)

Vel, sender over en drøss med trøsteklemmer D&G og en bukett med flotte fantasiblomster.... :) Håper virkelig du kommer deg greit igjennom dette, og at dere orker å begynne på ny spirelaging, og at det ikke minst går fort, og neste spire er en seig og sterk liten sak :)

Ha ellers en flott dag jenter :)

Kooooos

Skrevet

HI-HI-HI......-den va jaggu go:) Ser for meg annsiktsuttrykket til den "fornærmede" :)

Tusen takk for buketten;)

Skrevet

Ja, livet er jammen et mysterium...tenk så lei man blir når man mister tidlig, omså bare etter 1 uke etter at man har oppdaget at man er gravid. Man blir jo bare såååå skuffa.... Hvis man ganger det med 1000 ganger, kanskje man kan kjenne på hvordan det er å miste et barn etter 9 mnd eller et som man har hatt hos seg... Og det er jammen vondt å mistet helt i starten. Dere vet at jeg mistet min sønn helt mot termin, men jeg håper å kunne fokusere mer fremover. Gutten min blir ikke glemt, men jeg må finne en overlevelses-strategi... og akkurat nå er det å fokusere på å bli gravid, fortest mulig! Og gjerne slik at når "1 års dagen for min englesønn" er, så sitter jeg med en lillebror eller lillesøster til han. Har ca 300 dager på meg... ;) Så nå skal det bli mye EL prat og det som hører med...

Feilberegna litt syklus, så nå håper eg at det stemmer at min ikm er i slutten av februar... akkurat passelig, for da tror jeg jammen min kjære er hjemme i "rett" tid... (er mye borte forb med jobb)

Drysser masse støv til alle, og ekstra mye til de som sliter, mistet og lengter ekstra!

********************************************************************************************************************************************************************

*

*

Skrevet

Hei igjen.

Kjempebra hisorie Dotten!!:-) Lo godt av den.

Jeg er også en av de heldige som sitter på mange ufrivillige morsomme historier. Jeg kan jo prøve å munte deg opp med denne DG!

Jeg var 20 år, søt, slank og blond og stod og ventet på bussen ut til Snarøya for å besøke en venninne. Ved siden av meg stod en amerikaner som kikket opp i et tre hvor han fikk øye på en fugl. "What kind of bird is that?" spurte han meg som eplekjekt svarte; "Maybee it's a duck!" - (hahahaha En stakkars liten and i toppen av et tre med svømmeføttene sine.) Mannen sa ikke et ord til til meg. Hadde vel mer enn nok å gjøre med ikke å brøle ut i latter.

Ha en fin dag alle sammen.

Skrevet

Hei jenter! Koselig med så mye aktivitet her inne.

D&G; Så trist kjære deg. Håper dere snart er klare for å prøve igjen på nytt. Ta vare på hverandre. *klemme*

Morsomt og dele noen gode historier. Selv har jeg en jeg ALDRI kommer til å glemme. Først må jeg bare fortelle at jeg går i søvne. Jeg gjorde det da jeg var liten, og jeg gjør det den dag i dag. Vel, jeg var 16 år og skulle sove over hos min kjæreste for første gang. Vi var på fest om kvelden og kom ganske sent hjem til hans foreldres hus. Vi snek oss stille inn på rommet hans og hoppet til køys. Det ble selvfølgelig litt kos før vi sovnet. Morgenen etter våknet jeg av min kjæreste som var veldig kosete på morgenkvisten. Da oppdager jeg at jeg har truse på meg, noe jeg ikke kunne huske å ha satt på meg før vi sovnet. Jeg fikk en ekkel følelse. Kosen ble avbrutt og jeg satte meg forsiktig på sengekanten. Da oppdaget jeg til min store forskrekkelse at det ikke var mine truser jeg hadde på, men et par kjempedigre "kjerring" truser (he, he...det var i hvert fall det jeg tenkte den gangen) Jeg fikk det med et veldig travelt. Duret avgårde uten å si ha det eller gi noen forklaring. Jeg var så flau, og jeg ante ikke hvordan disse trusene hadde kommet på meg. Da jeg hadde vært hjemme en stund, ringte min kjære. Han holdt på og le seg i hjel mens han prøvde å gjenfortelle hva hans mor hadde fortalt han; Om natten hadde jeg gått i søvne. Splitter naken hadde jeg gått og lagt meg i senga til svigermor og svigerfar *rødme* Vel, min svigermor hadde våknet, funnet en truse til meg og geleidet meg inn på riktig rom. Jeg kjenner fortsatt flauheten over dette, men kan heldigvis le godt av det i dag. Det tok lang tid før jeg igjen sov over hos min kjæreste, og jeg var da veldig nøye med å ha på meg natt tøy...

Ops. Klokka går, må stikke og hente sambo. Er full storm her forresten. Vel, i hvert fall drittvær. Skriver mer senere :-)

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHA...

Vet ikke om jeg noen gang hadde fått vekk de røde kinnene om jeg hadde opplevd det du har...hehe...

Skrevet

Nei, D&G!

Så trist at det ikke gikk, da! Får håpe du blir fort gravid igjen. Det var vel ikke "liv laga", men like trist for det. Du får være her inne sammen med oss en liten stund til, da.

nr3hososs: Det er veldig tøft av dere å satse igjen. Vi mistet i uke 18 i fjor, men det er likevel forskjell fra å miste nesten til termin. Vi begynte også å prøve med en gang - følte det var det eneste som kunne få oss videre. Ble ikke helt meg selv igjen, følte jeg, før det var gått et 1/2 år. Vi ble ikke gravid igjen før det var gått over 9 mnd, men mistet dessverre igjen i uke 8 for 3 uker siden. Satser på at det går bra neste gang.

Litamor: De tre barna vi har fra før er to jenter på 6 og 8 år + en gutt som blir 4 år om noen dager. Veldig koselig med mange barn! Så det var en til her nå som prøver på 4.mann, men jeg husker ikke nicket nå som jeg svarer. Koselig med flere som vil ha mange! Hadde jeg ikke måttet jobbe så mye , så kunne jeg tenke meg både 5 og 6 barn, men vi må vel gi oss hvis vi får til nr 4, vel.

Håper vi klarer det en gang. "mangler" fortsatt en her, vi:).

Jeg kan ikke komme på noen tabber som er så flaue som de som er skrevet her, så jeg lar heller være foreløpig. Kanskje dukker det opp noe senere. Moro å lese!!!

Skrevet

Det var nok Mrs.Moody som prøver på nummer fire. :-)

Morsomt igrunn at vi begge prøver på fjerde barnet, vi har nemlig også først to jenter på nesten 9 og 6 samt en gutt på 5. Mistet dessuten som deg, men litt senere, senabort / tidlig fødsel i uke 16 rett før jul. Så, tre nydelige barn og et englebarn. :-)

Kanskje det klaffer for oss begge neste måned?? Jeg tror jeg har IKM (er det det dere kaller det? Kan noen hva forkortelsen står for?) 24/25 februar tror jeg.

Til alle dere andre, jeg prøver så godt jeg kan å finne ut hvem som er hvem og hvor i prøvingen den enkelte er. Sannelig ikke lett å komme inn i dette så sent skal jeg love dere.

Skrevet

Oj det forrigeinnlegget ble litt rørete. Jeg håper selvfølgelig at VI ALLE klarer det nå på neste forsøk!!!

Herved er masse fruktbarhetstanker sendt til dere alle. I morgen er det jo "freddan.." Må jo litt øving til også. ;-)

Skrevet

D&G: føler med deg!! kjempetrist selv om det er kort tid, tror vi (ihvertfall jeg) blir mentalt gravid, klar for en til, og da føles det vondt å miste. *trøsteklemme*

alle englemammaer: jeg syns dere er sterke jeg, imponerende! Har aldri opplevd lignende selv, men har mistet en søster (hun var voksen da) - og vært med foreldrene mine når de mistet et barn. Det må være det vondeste et menneske kan oppleve. Godt å høre at en kan finne trøst og / eller mening selv i tragiske og vonde opplevelser. Dere har min beundring :)

alle flerbarnsmammaer: wow altså, jeg er imponert! har 2 nå, og har vært veldig ambivalent ift en til, har syntes 2 har vært nok til tider. Men nå satser vi for fullt, skal vi ha flere, så vil jeg at de skl være så nært hverandre i alder at de har "utbytte" av hverandre.

skrekkbl fryd: Grattis med dagen :)

Personlig leker jeg med tanken på å "hoppe over" de 2 neste månedene med prøving, men er litt ambivalent... har ett desemberbarn... lurer på om vi skal satse på nyttår? (men veldig glad hvis jeg er gravid altså). men, nå vil jeg henge litt her også, ikke sant, koselig dette :) er det bare jeg som tenker sånn? hva tenker dere?

go freddagsøving da jenter ;) og wow! så arti at vi er så mange som følger hverandre! gode ting kan og vil skje snille jenter :)

Skrevet

Hei - dette var en koselig tråd :) !

Hiver meg på her inne - og skal prøve å følge opp litt. Lurer på om jeg kanskje har presentert meg for noen uker siden, men ellers har jeg vært lite innom på bim egentlig.

Vi er et par på snart 33 og 34 (han) som nå prøver på vårt første barn. Har tidligere vært i en adopsjonsprosess som av helsemessige grunner dessverre ikke første fram. Det er mye av grunnen til at vi er såpass "seint" ute med førstemann.

Nå har vi prøvd siden oktober, men har ikke fått så effektive perioder egentlig. Litt på reise, litt sjuke ++ Men denne måneden har vi prøvd litt mer aktivt. Har EL i disse dager. Apropo det - har noen av dere positive erfaringer med EL-tester? Jeg får visst ikke utslag uansett ser det ut til....men tror at jeg har EL likevel :)

Aner ikke hvor "fruktbare" vi er, men mannen har fått testa seg og han hadde visst svært bra kvalitet. Så det er jo supert. Sist jeg var på GU så de normalt med egg og eggløsning på gang, så da er det bare å håpe på det beste.

Vet egentlig lite om fruktbarhet, prøving og graviditet i og med at vi har vært innstilt på adopsjon i mange år, men nå er alt nytt og spennende, og jeg må innrømme at jeg tilbringer endel tid på nettet....!

Koselig å være på en tråd med litt "voksne" folk :)

Trist å lese om SAen til DG og andre som har mista både seint og tidlig i svangerskapet. Det må være en tøff påkjenning. Sender gode tanker :)

Skrevet

Hei og takk for sist...!

No har jeg ikke vært inne på denne tråden og skrevet siden den 19.jan. Da hadde jeg POSITIV test. Har vært inne på gravid, moden alder(fin tråd) Lite inne på terminklubber og 1.tri. Altfor mange innlegg der og mye bekymringer og klaging... Og mange anonyme som ikke tørr stå frem.

Men en oppdatering fra meg: Jeg begynte å BLØ idag... Skikkelig nedtur. Føler med deg også D&G. Men det er bra det evt forsvinner tidlig. Da jeg hadde MA var jeg 11/12 uker. For ikke å snakke om alle dere som var komt langt og evt fikk se babyen før den døde,. Går ikke an å forestille seg det. All æra til dere for optimismen...

Ikke hatt SA før. Er det vondt? Har ingen smerter... Blødde mye tidlig idag, men har vært lite og ingenting no på ettermiddag og kveld. Skal til lege i morgen (hadde bestillt time for lenge siden, så det passa bra) Må prøve å få en ul. Men jeg klamrer meg til håpet om at det kan gå bra. Vet om flere som har blødd endel gjennom svangerskapet.

Skal si denne tråden har blitt lang. Veldig koselig å lese. Mange nye her også.

Ha en fin kveld alle sammen;-)

Skrevet

God kveld jenter.

Tenker mye på deg, D&G! Trist at det ikke gikk. Håper dere kommer styrket ut av dette sammen - ta godt vare på hverandre!

Fint med morsomme historier, gjør godt å få humre litt ved pc`en.

Gutten min på snart fem år har en kjæreste på samme alder som han. Det hender de leker "dokter - lek", og jeg har i den anledning måttet snakke med han. Har etter beste evne prøvd å forklare en 4 åring om det med kjæreste, kropp, nakenhet osv. Sier til han at dette er noe som voksne gjør som er glade i hverandre. "Jammen mamma, vi er jo glade i hverandre", var svaret jeg fikk. Følte meg litt svar skyldig da.

Dotten: velkommen tilbake. Håper du holder deg frisk fremover nå. God bedring.

Skrekkblanda fryd: Er misunnelig på både spa turen, og 30 års dagen. Føltes plutselig så lenge siden jeg ble 30. (Blir 37 til våren)

Mortine: Velkommen til tråden. håper du og får en fin tur i helga.

Litamora: Jeg tenker nok også litt som deg, vente ett par måneder. For det første trenger jeg visst litt mer tid på å bearbeide gubben. Han fikk visst kalde føtter her en kveld. . . Jeg tar det i grunnen ikke så veldig tungt, for regner med at han glemmer det i "kampens hete" He he. Men pga både skolegang og husbygging er det nok greit å vente litt til. Men blir å følge med på tråden her likevel! Vi bruker jo ingen prevangsjon så det kan jo hende at "uhellet" er ute.

Klem til alle.

Skrevet

God formiddag jenter! Endelig fredag og helg :-) Jeg har prøvd å oppdatere meg litt på alt som har skjedd her i tråden i det siste, og har kommet frem til følgende status;

snart4barn?pr.igj:utskrapn.n10.jan, så ikm ca 9.feb?

Mortine; IKM 9/10. febr

Dotten: IKM ca 15/16.feb.

Nja..Skeptisk; IKM 15. febr

Kiss 10; EL i disse dager. IKM ca 15. febr.?

Snowflake: IKM 22/23.feb

så glà:ca 24.feb

Mrs. Moody; IKM 24/25. febr

Litamora: testet negativt på grav, tok eggl.test, litt usikker på resultat egentlig...?? -og aner ikke hvor i syklus jeg kan være, fjernet spiral 10.jan.

Calykkelig: ikm månedskifte feb/mars

nr3hososs; IKM?

D&G; ?

Gravide;

Skrekkblanda fryd; termin ?

Anki72; termin?

Har jeg glemt noen? Kanskje noen som ikke har vært aktive på en stund....Dersom noe er feil, kan dere ikke bare kopiere lista og redigere den inn i et nytt innlegg :-) Vi er jammen blitt mange her inne nå, og det er kjempekoselig. Selv om alt ikke er fryd og gammen her inne hele tiden, er det utrolig godt å ha noen å "snakke" med, uansett hva det skulle være. Det er også godt å kunne få være en støtte og trøst for de som trenger det. Vi er en stor gjeng, med mange like og ulike erfaringer, og ikke noe er vel bedre å kunne dele med hverandre. At man leser på seg symptomer og graviditeter, får så bare være :-) Jeg har utrolig stor glede av å få være en del av denne tråden. En stor fredagsklem til dere alle!

Skrevet

God morgen jenter:)

Endelig er d fræddan, ja:) D skal bli godt, vår første helg uten planer på en stund og d passer oss bra:)

Tusen takk for alle gode hilsner i går og kjempe morsomme historier, tittet innom i ny og ne og lo så jeg grein glere ganger:):):) Travel dag med barna og om kvelden fikk jeg vaskedilla og vasket kåken klar til helga:)

Ja, d var ikke noe kjekt å miste.....-selv bare èn uke etter ikm, gikk rundt og var jo så innmari gla for at vi hadde fått d til så raskt etter maèn i nov og var helt sikker på at denne gangen skulle d gå bra!

Men når d gikk som d gikk, var d greit at d skjedde så tidlig... Er ikke typen til å legge meg ned og gi opp drømmene våres!

Så nå håper vi på at d ikke blir noen komplikasjoner i etterkant og at vi kan være i gang med ny pp etter blødningene:)

For dere som har mistet sent eller fullgått svangerskap, er jo dette "ingenting" til å sammenligne.

Vil ikke forestille meg hvordan d er å måtte gå igjennom d:( *klemme*

Men vi har jo alle samme drøm: og d er å få friske og sunne barn!

Så d er godt å kunne ha denne tråden hvor vi kan dele både små og store sorger!

så glà: hvordan går d med deg?

Savner de koselige innleggene dine om morgenen, men du har sikkert fullt opp med studier også*fredagsklem* til deg!

D er vel neste helg dere skal på besøk med EL?

Kommer du til å teste deg denne perioden også?

Hadde jo sjøl ingen positiv test m el-testene, men så nyskjerrig som jeg er blir d vel til at jeg bestiller meg noen....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...