Gjest Skrevet 25. januar 2008 #126 Skrevet 25. januar 2008 God morgen,ja:)) Nok en negativ test men ingen TR. Har fortsatt ØMME pupper,tak i korsryggen og småkvalme som kommer litt i bølger;) Har fortsatt troen! Vet ikke når jeg testet positivt forrige gang, tror det må ha vært en uke etter ikm eller noe i den dur. Men..tror jeg venter noen dager med å teste dersom TR fortsatt holder seg vekk..spørs om ikke jeg har sein HCG(?)-stigning... Har troen på oss jeg, Sågla`!! Anyway, ha en super dag!! P.S: er greit med tette ører da:) Enda lettere å lukke de når det er noe man ikke vil høre jo!!)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #127 Skrevet 25. januar 2008 God morgen alle sammen:) Huffameien hvor trege dere er til å produsere hcg da så glà og snowflake!!!!!!!! Jeg løper jo innom tråden vår hver morgen for å sjekke....hi-hi-hi Men har ikke mistet troen vettu! Men dere e garantert mer utålmodig enn meg om å få et resultat! Tanteskremselet er IKKE velkommen til denne tråden:) Turen er avlyst pga skit-vær, da koser vi oss inne foreløbig og krysser fingre om at været blir bedre utover dagen:) så glà: godt å høre at d er flere som hører "dårlig" jeg er helt i min egen lille "boble" Jeg prøvde forresten ørelys som du får kjøpt på helsekosten i høst. huff, ble overraska over hvør mye "dritt" jeg hadde i ørene.... Lykke til hos legen! Ja, i dag er jeg hele 4+4......fytti katta kor treigt d her går...... Ingen spesielle symptomer forløbig i dag....... Dere får ha en trivelig dag!
Dotten Skrevet 25. januar 2008 #128 Skrevet 25. januar 2008 God morgen (eller formiddag). Håper alle er i tipp topp form...... Skal kanskje testes for harde livet i dag også? Her er nok formen heller laber. Er på jobb, men snørrforkjølet. Så slitsomt. Vi har hatt sykdom (ikke alvorlig) i huset siden slutten av oktober, så veldig lei nå. Vi har kanskje maks ei uke som alle er friske, så slår det til med noe på en av oss. Ekstra slitsomt å være syk når snuppa er syk, fordi da blir det nesten alltid dårlig søvn på natten også! Hjeeeelp. Orker ikke å være sånn Snufs (i dobbelforstand)... He, he. Skrekkblanda fryd: Jeg gikk bare inn på Google og søkte på kattepensjonat. Da får du opp flere. Nå i min halvhjernedøde tilstand, husker jeg ikke om du bodde i Oslo?? I så fall finnes det flere i nærheten Håper lillepus får en fin ferie/opphold også. Dere må være tidlig ute for å bestille plass om sommeren i hvert fall. Gjerne allerde NÅ! D&G: Skjønner godt du synes tiden går sakte, men du skal se tiden plutselig flyr av sted Og til alle dere andre husmorbakende flinke jenter... Send gjerne over litt til meg da He, he. Ha en flott dag!!
så gla' Skrevet 25. januar 2008 #129 Skrevet 25. januar 2008 Hei jenter. Satt her og skrev i ste, og hadde skrevet kjempemasse, da tlf ringte. Da jeg skulle ta opp igjen skrivingen etterpå greide jeg å komme borti noe, og vips - alt det skrevne ble borte. Huff og huff ;-) Får ta en liten kortversjon ;-) Dotten; Ikke noe særlig å sitte på jobb og være snørrforkjølet *snufs* Kjedelig å gå sånn og hangle så lenge. Datteren min har også hanglet en stund nå. I dag er det feber og halsevondt. Det er nok dette ustabile været. Håper du kommer deg snart da, og resten av familien også. D&G; Så dere går ikke på tur uansett vær nei. Godt å kunne ha et litt avslappet forhold til det, og ikke på død og liv måtte ut på tur selv i drittvær. Skal jo være litt kos også. Dere får kose dere inne *S* Hva var det med ørelys? Hvordan fungerer det? Kjekt å sile ut det en vil høre ja ;-) Og du, det er vel ingen trøst, men tiden går sakte her også. Venter jo bare på neste morgenurin *flire* Som noen sa lenger opp i tråden, kanskje få fokus på noe annet enn testing *S* Ja, i dag skal jeg ta et glass vin altså. Ble ikke noe i går. Lå på sofaen og frøys i stedet. Nå går jeg i hvert fall ikke til innkjøp av flere tester. Har jo fortsatt noen fra billig-test, og det må holde. Ellers skal jeg prøve å få fokus på noe annet. Prøve å kose meg litt sammen med sambo og snuppa i kveld. Har tatt opp svin indrefilet og tenkte jeg skulle lage svinefilet Oscar. Nam, nam. Ellers kan jeg meddele av tråden våres ligger på 6. plass av alle tråder i forhold til popularitet *S* Tre av trådene som ligger foran oss er inne på spå/horoskop. Synes vi har vært flinke som har greid å holde tråden på 1. siden så lenge *S* Ja, for den har vel liggi der stort sett? I hvert fall en kjempekoselig tråd å spinne *SSS* Ha en fin fredag og helg jenter. Det blir nok å titte innom og oppdatere litt i løpet av helgen, og selvfølgelig skravle litt om noen har tid *S* God Helg!!!
har4barn Skrevet 25. januar 2008 #130 Skrevet 25. januar 2008 Her har blødningene gitt seg, heldigvis, men nå har menssmertene kommet for fullt. Har ikke hatt slike på 9 år - siden før jeg ble gravid. Er litt rart. Håper virkelig at tanta kommer snart, men det er jo bare 22 dager siden utskrapningen, så det er ganske tidlig. håper jeg slipper å gå med slike smerter i over en uke. Artig at tråden vår er så "populær" da. Det tyder vel bare på at det er mange koselige damer her inne, og at mange vil "være sammen" med oss . Deilig med fredag!!! I kveld blir det pizza og kos med familien (og kanskje mannen? ). Ha en fin kveld, alle sammen her inne!!!!!!1
litamora Skrevet 25. januar 2008 #131 Skrevet 25. januar 2008 nå! er det snart helg, men hjernen min har tatt ferie for lenge siden, greier ikke å koble meg på... må klikke meg innom bim å se om det er noe nytt. Har vel ikke skrevet det før men vi skal flytte om 1-2 uker, så helga nå bør vel strengt tatt gå med til pakking. Skal bli skjønt skjønt skjønt å komme inne i det nye huset! Og 2 gravide i gata, håper at det er noen mulighet for at vi blir trillekamerater...men, spørs hvor lang tid dette tar da. Har bestillt tester for 2 dager siden, men de har ikke kommet enda, kanskje postmannen har snødd inn?? men kanskje uansett ingen vits i å teste da... D&G og dere andre nygraverte, kos dere, jeg mister litt oversikten, tråden er så lang, hvem av oss er det som ikke er gravide, bortsett fra snart4barn og meg? goo goo helg til dere alle )
ca lykkelig Skrevet 25. januar 2008 #132 Skrevet 25. januar 2008 God ettermiddag! I stedenfor å kaste meg på sofaen etter middag (pannekaker), blir det BiM. Er blitt helt hekta!!! Synes denne tråden er veldig koselig, så jeg skal ikke gi den opp med det første = ) Jeg har hatt fri i dag, og benyttet dagen i byen. Vært på kafe med 3 gode venninner. Ellers ble det handlet på Mega til den store gullmedaljen. Vi har campingvogn, og skal på den i helga. Da er det viktig med mye god mat og snop. Nikket mitt ble utifra at jeg føler jeg har det bra, men vil så gjerne ha et barn til. Skal ikke klage som har to flotte gutter, men vokste selv opp i en søskenflokk på 4.Tenker at søsken er det fineste en kan gi barna sine. Er nå på tur på teater, før vi drar i vogna. Litamora: jeg er ikke gravid jeg heller, men lever i håpet om at det skjer snart. I tillegg skal vi bygge hus nå i vinter, så tror vi får nok å henge fingrene i. Men slik er vel hverdagen for de fleste. . . God helg til dere alle.
litamora Skrevet 25. januar 2008 #133 Skrevet 25. januar 2008 hei hei ca lykkelig: nei, jeg tror ikke livet som småbarnsforeldre er det mest avslappende nei, akkurat - men, viktig å ta vare på seg selv da, jeg kjenner nok av tilfeller hvor folk har "møtt veggen" og blitt sittende på stua og glana i taket i flere måneder...grøss! Moralen er; ta vare på dere/oss selv. kafebesøk, trening og god mat høres ut som en god plan
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #134 Skrevet 25. januar 2008 God kveld jenter:) Sniker meg litt kjappt inn her før Helten kommer hjem fra bursdag-gave, bleier og snop til sin kjære- handlinga:) Har laget nesten ferdig langpanne-sjokoladekake, mangler ett lag til med glasur+pynt. Da har jeg gjort mitt for kvelden:) så glà: nei, jeg springer ikke ut i all slags vær. De er så små de i gruppa mi, at da er vi heller inne og koser! Men i dag snudde jo været bare helt om:) endte på trille-tur i nabolaget og ute på lekeplassen i 2 timer. Turbo og jeg var var enda ute èn time til. Reine vårværet ute jo!!!! Kjempe arti at tråden våres er så poppis:) Da har je hatt en liten oppsummering: Vi er 6 stk på denne tråden som har fått positiv test:) hi-hi Da er Helten tilbake, vi hørs jenter! Ønsker dere alle koselig fredag! ps:god bedring til Dotten:)
så gla' Skrevet 26. januar 2008 #135 Skrevet 26. januar 2008 God morgen jenter. Her har snuppa og jeg vært våkne i et par timer snart. Hun hadde så vondt i halsen og måtte få litt varm te. Ellers er det ikke noe nytt å melde her. Ikke noe uønsket besøk heller, og det er jo bra. Ble skikkelig skuffa da jeg kom til legen i går for å skylle ørene. De var visstnok skinnende rene, som han sa. Han mente problemet ligger i mellomøret, og henviste meg til øre-, nese-, halsspesisialist. Skikkelig plagsomt med det trykket i ørene. Aner ikke hva det kommer av, men har hatt det siden før jul nå, og det blir værre når jeg legger meg. Vel, han anbefalte meg å bruke nesespray en ukes tid, så da får vi se. D&G; Så koselig å jobbe med de minste barna. Jeg arbeidet også i barnehage da jeg var nyutdannet, men søkte overføring til skolen fordi jeg fikk så problemer med rygg, nakke og armer. Har du tatt en ny test? Snart så baller det på seg med halsbrann og kvalme, da slipper nok bekymringen *S* Skrekkblanda fryd; Hvordan er formen? Er du kvitt hodepinen? Dotten; Håper du er på bedringens vei. Nå er det vel snart så det er full rulle med prøvingen igjen *S* Håper spira sitter denne pp. Krysser fingrene for full klaff. Klemme Litamora; Har postmannen kommet med tester til deg ennå? Jeg vet ikke så mye om hormonspiral jeg, men muligheten for å bli tilstede er der vel fra du tar den ut? Det er jo bare å kjøre på, også ta en test inni mellom. Du tar vel en test når dem kommer? Lykke til med flytting i helgen. Håper du snart får mange nye trillevenninner *S* snart4barn; så deilig å være ferdig med blødningene. Du har jammen blødd lenge. Håper du slipper å gå med smerter lenger, og at tanta kommer på ordentlig snart. Min kom 4 uker etter utskrapningen. Men, vi er jo så forskjellige der. Jeg blødde omtrent ikke, og hadde ikke noe vondt. Starter dere opp igjen med prøvingen etter 1. tantebesøk. Det gjorde vi, men vet at legene kommer med forskjellige anbefalinger der også. Jeg tror nå at det bare er å sette i gang, og at kroppen ikke "tar seg" før den er klar. ca lykkelig; Synes nicket ditt er kjempefint. Omtrent sånn jeg også føler det. Er jo lykkelig, men .... Så spennende med husbygging. Da får dere litt å henge fingrene i. Kos dere på campingvogna i helgen *s* Nei, nå får jeg trykke på lagre knappen. Orker ikke miste noe nå *S* Ha en fin lørdag jenter
så gla' Skrevet 26. januar 2008 #136 Skrevet 26. januar 2008 Oj, Snowflake...ikke meningen å glemme deg, hadde bare tenkt å spare deg til slutt. Sorry. Har du testet i dag?
så gla' Skrevet 26. januar 2008 #137 Skrevet 26. januar 2008 Huff, og huff. Nå tuller jeg fælt her... litamora; det jeg mente var at muligheten for å bli GRAVID er vel til stede fra du tar ut spiralen? He, he. Tidlig på morgenen ennå jo *S*
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #138 Skrevet 26. januar 2008 God morgen:) Gud, du er jaggu morrafugl så glà!!! du har vel funnet senga igjen nå Stakkars jenta di,håper hun er bedre i dag! Tanta kommer jo ikke, vettu:) ikm for deg var jo i går, dette går jo veien:) Har ikke fått kjøpt meg ny test ennå, men i går kjøpte jeg meg slik babyklister fra danmark. Må jo gjøre d opptimalt for lille reka i mammas mage:) Var også innom kinesiske fødekartet både på bim og på bv, og der var d jente på begge....hi-hi-d hadde jo vært koselig:) Hadde passet fint d, for jentenavnet er klart, men vi er ikke enig i verden om guttenavn.... Alikavel ser jeg på meg selv som en gutte-mamma, d er jo d jeg kan:) Ellers lever venstre hofte sin egen verden.....føles som om allt er helt løst inni der. Litt tidlig for bekkenproblemer:( ellers er jeg i upaklagelig god form:) Da får jeg springe i dursjen, to barneselskap står for tur:) Hvordan går d med snowflake?
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #139 Skrevet 26. januar 2008 Hei ijgjen! Testet, nei. Sitter å føler meg forrådt av min egen kropp akkurat nå:S TR kom snikende i natt,2 dg over ikm...Er dritskuffa seffø, men da er det å vente til tr er ferdig og prøve igjen,ikke sant?:S Håper du kan teste positivt og redde "vår ære",hehe:) Nei på an igjen....Lykke til Så gÀ`)
har4barn Skrevet 26. januar 2008 #140 Skrevet 26. januar 2008 Litt forvirring med dagene her. Det er bare 15 dager siden utskapning:) . Dagene går fort, men det får vel være måte på
litamora Skrevet 26. januar 2008 #141 Skrevet 26. januar 2008 aargh! nei! postmannen har ikke vært her med billigtester! superirriterende, ettersom det skulle ta max 2 dager, og nå er det allerede på 3. hmf...ikke særlig fornøyd med det altså, menmen. Blir vel større fest når de kommer da. Har dere samme erfaring eller? Dere er tidlig oppe og på nett damer sånn er vel livet litt som småbarnsmor; ikke akkurat late formiddager. Men herlig med helg uansett. Go søndag alle sammen, nå køyer jeg strax, måtte bare innom å lurkikke først
Dotten Skrevet 26. januar 2008 #142 Skrevet 26. januar 2008 Er bare en kjapp tur innom..... Måtte inn å lese litt... he, he. Formen er ikke helt bra, så håper jeg blir i toppform til el... ellers må vi nærmest hoppe over denne pp'en også! Huff! Tusen takk for alle godbedring ønskene jenter Kjempekoselig! Håper at så gla' kommer inneom med positive nyheter i morgen eller mandag! Så synd at Snowflake fikk tr besøk. Grrrr. Ellers er også jeg en av de i tråden som ikke er gravid enda! Skal lese litt nøyere igjennom tråden neste gang jeg får mulighet til å komme innom, og ev. svare/fortelle/informere mer da Ha en fortsatt god helg og god natt jenter. Klem
så gla' Skrevet 27. januar 2008 #143 Skrevet 27. januar 2008 Hei og god morgen! Jeg skulle så gjerne sove litt lenger. Søndag og alt. Men, er litt A-menneske, og ikke lett å få til å sove på morgenen da. Enda jeg har jo muligheten, for her er det ingen barn som trenger meg om morgenen, så sant ingen er syke da. Snuppa er bedre, og ligger og sover. Til vanlig sover hun mye lenger enn meg ja. Men, liker også de lange, rolige morgenene jeg da. Snowflake; Så dumme tanta dukket opp. Da er det bare å vente på at hun reiser, også prøve igjen da. Vi må ikke gi opp ennå *S* I dag har jeg IKKE testet. Har veldig på følelsen av at tanta er i anmarsj. Hadde skikkelig migrene i går, og det er ikke uvanlig at hun er rett rundt hjørnet da. Ikke har det vært noen murringer siden fredag heller. Har en sånn "stille før stormen" følelse. Bruker jo være rimelig oppblåst før a kommer, men er ikke det heller. Ja denne kroppen er merkelig. Dotten; så koselig at du orker å komme innom selv om du ikke er frisk. Håper du kommer deg til EL. D&G; Babyklister har jeg hørt om. Hva er det egentlig, og hva inneholder det som skal få spira til å sitte? Progesteron? Så kjedelig med den hofta. Er det bekkenløsningen som er i full anmarsj tror du? Så kinesiske fødekartet sier jente ja *S* Det blir jo spennende å se om det stemmer *S* Har dere tenkt noe på om dere vil vite det, dersom de ser noe på UL? Jeg synes det er litt kjekt i forhold til planlegging og innkjøp jeg. Men, en kan jo ikke stole 100% på UL heller. litamora; så treg postmann dere har. Du får gi han en oppstrammer på mandag ;-) Jeg har bestilt derfra flere ganger, og det har som regel tatt 2-4 dager. De kommer nok på mandag *S* I dag har jeg tenkt meg en tur på kirkegården, og på grava til vår lille engel. Det er fritt for snø her nå, og jeg lurer litt på hvordan jeg kan pynte opp litt der nå på vinteren. Noen forslag jenter? Dessuten har jeg tenkt å ta meg en tur på plantasjen. Kjøpe noen tulipaner, og kanskje noen andre "glade" blomster. Jeg har overhode ikke grønne fingre, men elsker blomster. I vinduskarmen har jeg mest kaktuser og sukulenter *s* De greier seg bra selv. Det hender jeg spytter på dem når jeg går forbi da *flire* Jeg må si jeg ser frem til våren nå. Jeg bruker alltid å plante masse i krokker og kar til påske. Det blir jo mye stemor da, siden disse tåler litt frost. Men, jeg pleier å bære krukkene inn på kvelden, og de fleste greier seg da. Et år hadde jeg vel rundt 20 små og store krokker som jeg bar ut og inn. Ut på formiddagen, og inn igjen på kvelden. Mye jobb, men er jo så koselig med en forsmak av vår. Sånn det ser ut nå, slipper vi i hvert fall å måke terassen. He, he...Tidlig å prate om påske. Jeg vet *S* Oj, oj...ble mye babbel her jo. Vel, dere får ha en super søndag jenter! Er det forresten noen av dere som er interessert i fotball? Jeg følger med på engelsk premier league, og det er selvfølgelig Manchester United som er laget *S* Her hjemme er det Enga *S* Ha, ha...munndiare her jo...
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #144 Skrevet 27. januar 2008 god morgen:) Nå har verste skuffelsen lagt seg så nå er det bare å vente til tr er ferdig:) Synes det høres ut som du er flink med blomster, Så gla`. "spyttingen" kjenner jeg igjen;) Her blir det ikke vannet før bladene henger med hodet:)) Har nok ikke de grønneste fingrene jeg heller ..hehe. Her begynner snøen å forsvinne. Gubben har ordnet seg traktor så nå blir det nok ikke mer snø heller:))) Skal ut og gå tur etterhvert. Er det deilig vær ute så det blir deilig!! Håper du ikke får tr og at du kan teste positivt over helgen;)) Hold oss oppdatert da!! Ha en deilig dag alle sammen:))
har4barn Skrevet 27. januar 2008 #145 Skrevet 27. januar 2008 Hei, hei! Her kommer en liten hilsen fra trøndelag, hvor snøen laver ned. Må vel ut en tur likevel, selv om det nok ikke blir så langt unna huset. Har akkurat spist en bedre frokost. Hentet opp farmoren min på 97 år fra sokkelen også. Nå sitter de og koser seg med sporten. Da kan mor i fred og ro kose seg med BIM! Litamor: Det er spennende å flytte. Vi flyttet inn i nytt hus sist sommer, og føler at vi nå først er ferdige. Har pusset opp mye, da! Lykke til med pakking og rydding! Snowflake: Det så kjedelig å få tanta når den absolutt ikke er ønsket! Hvor lenge har du prøvd nå? Får håpe at vi får gå videre til 1.tri om ikke alt for lenge. så'gla: Det blir sikkert fint å komme til grava i dag. Det vil ikke minske savnet til babyen din, men jeg håper virkelig du blir gravid igjen snart. Man klarer å se framover på en annen måte da. Har noe å glede seg til. Når har du ikm neste gang? Jeg håper å få mensen ca 10.feb, og så kan jeg begynne ordentlig. Vi prøver nå også, da:) Men, jeg regner nesten ikke med denne. Sist brukte vi 10 pp på å bli gravid igjen, så kroppen trenger nok litt tid. Håper jo selvfølgelig at det går fortere, i og med at vi mistet mye tidligere denne gangen. D&G: Tiden går fryktelig sakte de første ukene. 12 uker virker milevis unna. Det er bare å fylle dagene, slik at det blir VELDIG travelt:) Nå må jeg avslutte, da jeg er redd for å komme borti feil knapp, og slette hele innlegget mitt. Det har skjedd før! Vi snakkes senere!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #146 Skrevet 27. januar 2008 God kveld jenter....huff, fannt oss på side 2! Alle har vel latt bim være bim i dag og kost oss med søndagen:) Her har d vært en hektisk helg. Helten har fått kjøpt oss en Weber-gass-grill til halv pris....3-brennere og greier(bryr meg mindre hvor mange brennere d er jeg) Den måtte jo han montere sammen samme kveld (d kunne jo mangle noen deler......"#¤%¤#) Er jo ikke akkurat grillsesong ennå..... Så nå er d ivertfall fullt på d en gang gjesterommet vårt, hvor vi har fullt trenings utstyr som står ubrukt fra før:) Ellers våknet vi til stålende vintervær i dag. Akkurat passe snø til å ake på og strålende sol! To turer ute i løpet av dagen, Turbo og jeg måtte sove formiddagslur:) og jaggu ble d en lur til på sofaen til nyhetene òg....zzzzzzzzz:) Kjenner jeg skal finne senga igjen snart:) Hvordan har helga vært? Huff, snow flake, kom tantefaen:( Vel, opp med hode, d går bedre neste gang! Så glà: Fikk du ordnet d fint på graven? Har ingen gode forslag, men synes selv at roser om vinteren som blir "frossen" er vakkert! Er nok ingen gartner jeg heller. Holder meg til "sukulenter" også. + at store hvite orkideèr er min favoritt! De er lette å holde fine også, trenger ingen stell....hi-hi Babyklister er et homopatisk middel som ikke selges i norge, kjøpde d fra danmark. D skal visst være med på å gjøre "miljøet" i livmoren vår til d opptimale og hjelpe på blodstrømmningen.... Om jeg har forstått d riktig! Kostet 100-lappen + 180 i frakt, så om d ikke hjelper har jeg ikke ruinert meg..... Har en undelig ro om at dette kommer til å gå bra de siste dagene, håper at dette stemmer! Jeg har ikke lyst å vite om d er gutt eller jente denne gangen, sambo ville vite sist. Men er jo ganske nyskjerrig av meg da:) Men siden d blir keisersnitt (pga komplikasjoner og revnet livmor sist) Har jeg da fått d for meg at vi ikke skal vite:) Huff, nå er klokka mye jenter....får høre mer av meg i morgen! Krysser fingre om at du ikke har fått noe tante-besøk så glà. Hos meg var d også "stille" før stormen når jeg testet positivt:) Nattttti jenter!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #147 Skrevet 28. januar 2008 Hei og god morgen:) Så gla`: Hvordan går det? Håper sterkt at du får en positiv test!! Hold oss oppdatert da? Her er det en ny uke fyllt med oppgaveskriving og andre morsomme ting. Skal prøve å få vaska litt i dag også...tror jeg;) Snart4: skal se det er vår tur neste måned;)) Dette blir vår 15.pp. 1.mann tok 9 pp..... Nå krever ungen lek!! Nå er det vist leketid!!hehehe Ha en super dag,alle sammen:))
så gla' Skrevet 28. januar 2008 #148 Skrevet 28. januar 2008 God mandag jenter! Gjett hvem som kom snikende utpå dagen i går...Ødela rett og slett en søndag som ellers startet godt. Men, etter en god natts søvn, er jeg ved godt mot, og klar for ny dyst *S* Sitter her med litt hodebry ang. hvordan vi skal få lurt oss til noen runder i senga ved neste EL. Den helgen skal vi besøke mamma, og det blir fullt hus der. Datteren min sover dessuten på samme rom som oss, så vet ikke helt hvordan vi skal få det til. Kanskje vi rett og slett må "snike" oss avgårde og ta en runde i høyet på nabogården *flire*. Ellers har vi da tilgode baksetet i bilen....*rødme* Det kommer til å bli en utfording, det er helt sikkert. Dag 13 er den fredagen vi reiser. vi bare må få til noe den helgen. Kreative forslag mottas med takk :-)) D&G; Så det blir tidlig start på grillsesongen hos dere *S* Antar at vi snart får en invitasjon til grillparty da ;-) Så deilig at du ikke går og bekymrer deg for at det skal gå galt igjen. Mange gjør nok det etter å ha opplevd SA/MA, men lynet slår sjelden ned samme sted to ganger, så dette går bra vet du! *klemme* Det med roser på graven, høres vakkert ut. Men hvordan skal jeg få dem til å stå pent, vil de ikke begynne å henge med hodet? Det er varme- og kuldegrader om hverandre her. Foreløpig ligger dekorasjonen jeg lagde til jul der. Den var grønn og fin ennå, så jeg så ingen grunn til å fjerne den. Savnet etter vår lille gutt er selvfølgelig stort til tider. Nå fikk vi ikke så mye tid sammen med han, men jeg tenker stadig vekk på alt vi ikke fikk oppleve sammen. Det at vi startet prøvingen med å få et nytt barn ganske kjapt etter at vi mistet han, har vel ikke gjort sorgen mindre, men kanskje litt lettere å bære. Jeg håper virkelig det klaffer snart nå! Jeg tror jeg beregner IKM til å være søndag 24. februar jeg. Da har jeg gått ut i fra en syklus på 28 dager, bare sånn for ikke å begynne testingen alt for tidlig. I dag har jeg ingen store planer. Det blir vel å vaske litt klær og pusle litt i huset. Også blir det vel å henge litt her inne også. Kanskje bake noen boller for å ha med til klassen i morgen. Da har jeg siste dag på jobb! Snart får jeg vel bøkene i posten også, slik at jeg kan kaste meg over studiene. Uansett, ny pp, nye muligheter *S* Ha en god mandag jenter!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #149 Skrevet 28. januar 2008 Hei, Så gla`! Så tr kom,ja:( Ja,ja, mager trøst men du er iallefall ikke alene:S Har selv ikm 22/23.februar. Nå er det bare å vente til tanta hat herjet i fra seg og så er det å "hoppe i høyet":)) Foreldre/svigerforeldre har det med å dukke opp når det passer som verst;) Men, får gjøre som de gjorde i tr.hjem for en tid tilbake.Kommunen der leide hotellrom for å "stimulere" til folkevekst;)) Kanskje en ide å la foreldre passe de små og leie seg inn på hotell?? Her ble det litt studier igår og i dag blir det ingenting før ungen er lagt. Skal levere 1 opgave i morgen og får utlevert 2.oppgave i dag. Blir hektisk et par uker nå...Kanskje bare positivt å få tankene over på noe annet enn prøving? Anywhu, ha en flott dag og tvitvi med studier!!
så gla' Skrevet 28. januar 2008 #150 Skrevet 28. januar 2008 Det er sikkert greit å prøve å få fokus på noe mer enn prøvingen ja. Lykke til med oppgaveinnleveringen. Det er bare å stå på *S* Besøket til mamma er utrolig dårlig planlagt altså... Det eneste som var i tankene mine var hvordan vi kunne skjule en event. graviditet. Har ikke tenkt å dele den med de andre sånn med en gang. Både mamma og svigers kommer bare til å bekymre seg unødig. Tror mamma vil bli veldig skuffet om vi setter fra oss ungene hos dem, også tar inn på hotel selv. Vi har ikke besøkt dem siden i junimåned. Nei, det får briste eller bære. Tanta mi har et lite torp like i nærheten. Kanskje jeg ber om nøkkelen dit. Men, det har jo stått tomt hele vinteren og er sikkert kaldt og fullt av musemøkk...Dessuten vet jeg ikke om jeg får med meg sambo dit. Sist vi skulle gå dit, gikk vi oss bort. Det er en snau halvtime å gå gjennom skogen, men fort gjort å gå feil. Derimot er det 10 min med bil, og den veien kan jeg i hvert fall. Vi får se *S* Vi får slå følge gjennom denne pp også da snowflake *S* Har du tenkt å prøve noe nytt denne måneden? Jeg leste noe om salvie-te, og tenker at det kan jo ikke skade :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå