Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

ohoi, begynner å bli laangt å komme seg ned hit :)

nygraverte: jeg syns det er hyggelig at dere er her, jeg har vært på bim i tidligere svangerskap, og syntes at det har vært mange rare innlegg og enda rarere (frekkere) kommentarer - så, koselig å ha en sånn hyggelig skravletråd (selv om mannen min syns jeg er passe fjern som sitter klistra til pcen stadig vekk:)

Jeg har bestillt meg billigtester på nettet nå, iihha, nå blir det vel testing for alle penga. Har ikke hatt mens på over 2 år pga hormonspiral som nettop er tatt ut, og aner ikke hvor lang tid det tar før kroppen blir regelmessig igjen, fram til nå har jeg blødd litt nå og da, og hatt gravidefølelse (mulig psykisk) - eller bare litt "ute å kjøre" hormonellt. Jeg må vel ta tålmodigheten til hjelp, bare så synd at jeg har så lite, spesielt ift dette "prosjektet". Har 2 barn, ble da gravis på 1. pp+ 1 sa hvor jeg også ble gravid på første "forsøk" (det var et lite arbeidsuhell). Men av en eller annen grunn mistenker jeg at det kan ta lengre tid nå.

Kos dere med paier flinke bakedamer, og lykke til med studier dere som skal det. Jeg må vel jobbe litt...sukk... synd man ikke får permisjon før man blir gravid også...hehe:) hadde vært godt med litt ferie :)

Skrevet

Innlegg nr 100 litamora! Kanskje snart på tide å lage ny tråd..:)

Nei, NÅ skal jeg ta meg sammen. Skulle jo rydde og ordne jeg. *drar meg opp etter ørene*

Skrevet

He, he.

Er absolutt første gangen jeg prøver Pergo ja. Har jo lest om en hel haug med andre som har fått det. Både positive og negative tilbakemeldinger om det. Noen blir gravide, andre ikke. Men sånn er det jo med alt :) Vet ikke om det hjelper meg. Har jo som sagt eggløsning (sjekket via bl.a. blodprøve og ul) og stabil syklus, men om det kan få i gang litt ekstra eggproduksjon, så takker og bukker jeg i hvert fall!

Lykke til med paibakingen, studier o.a. som dere flinke jenter driver med :)

Klem

Skrevet

Oj, oj, så mye skravlings det har vært her i dag. Jeg sovnet på sofaen for tre timer siden *gjeeeespe* Nå hadde det vært godt med et lite stykke blåbærpai gitt :-) og en paracet. Hodet kjennes ut som ei tikkende bombe. Ikke bra og sove så lenge på dagtid.

Snowflake; Du satser vel på å få jobb som faglærer i ungdomsskolen da eller? Jeg er utdannet førskolelærer, men har arbeidet i skolen de siste 7 årene. Nå skal jeg ta videreutdanning, pedagogikk og norsk.

Dotten; Så det ble ikke pergo denne måneden nei. Men, er bare å kjøre på likevel det *S* En liten uke til dere må sette inn høygiret vel *S*

Skreddblanda fryd; så deilig at formen er bedre i i dag *S* Ikke la husmornykkene ta helt overhånd nå da. Men, den blåbærpaien kunne jeg godt tatt et stykke av. Skal følge med når du legger dem ut ;-)

litamora; Juhu...Nå blir det testefest om et par dager ja *S* Hvor mange bestillte du? Jeg bestillte likeså god 20 stykker sist jeg bestillte. Før forrige pp. Nå er det 10 igjen...*flire* Holder i hvert fall denne gangen.

D&G; det er så stille på deg i dag. Ligger du og sover vekk hele dagen kanskje ;-)

Ellers kan jeg røpe at jeg har brent av en test til fra billig-test nettopp *rødme* som også var blendahvit *rister fortvilet på hodet* Pytt, pytt. Har jo så mange, og en av dem må da bli positiv etter hvert. Må bare passe på så jeg har igjen noen til helgen.

Lyst på noe godt, men vet ikke hva. Blir rester fra gårsdagen til middag.

Skrevet

Hei igjen;)

Nei,hadde igrunn tenkt meg videregående eller voksenopplæringen..men får se. Kan ha ombestemt meg innen jeg er ferdig:s

Dessuten synes jeg mange ganger at tilfeldigheter spiller en et puss eller tre så det er ikke godt å vite hva fremtiden bringer:))

Nå skal middagen til pers. Guttungen begynner å bli hyper så da er det mat som gjelder:))

Pølsegrateng i dag:))namnam..

Skrevet

Hei jenter:) Så hyggelig å være savnet:)

Jeg har hatt hendene fulle i hele dag. Hatt turdag, så d var godt å komme inn igjen. D har snedd så å si i hele dag her:) Endelig blitt kvitt en sovesofa og lekegrind som bare tok plass, og da måtte jeg jo frem med vaskebøtta......hva er d som går av meg??????hi-hi

Til lunsj eller d vil si et mellommål klarte jeg å hive i meg en pk m appelsinkjeks fra first price:d var to pakker i den.............og 2 store latte.....YEAH! Resultat: dårlig samvittighet og halsbrannn:usj...

Nå har jeg sendt Turbo og Helten ut så jeg kan vaske ferdig og få ferdig lapiskausen:):)

Så glà: hi-hi-nå må du få en positiv test da jente! vi alle vet jo at du er gravid, d er bare hcgèn som holder alle oss på limpinnen....dumme dumme tester!

Litt sånn inspirert av tåder litt lengre oppe: Hvorfor valgte du nicket ditt?

Jeg valgte mitt mest fordi når jeg skulle skrive nicket var jeg helt blank, men så hadde jeg akkurat fått parfyme av Helten: derfor ble d d:)

Ellers så skal jeg ikke klage over formen, men kjenner hormonene er i sving.....:)

Skrevet

God ettermiddag!

Gubben lagde middag i dag, så da ble det kjøttdeig og spagetti. En av barnas favoritter :) Må prøve å fore de litt opp, da de nylig er ferdig med spysjuka. Uff og uff, ikke gøy det.

Ellers går dagene ikke fort nok for meg nå. Vil så gjerne begynne for fullt med prøvingen. . . . . Blir veldig imponert over dere som har X antall PP, og fremdeles med svært godt mot. Det er flott, og også nødvendig å være positiv, ellers blir det vel vanskelig . . . ?

Snowflake: Lykke til med studier. Jeg begynte i høst på videreutdanning (psykisk helse). Det krever en del med studier, men det er nå også veldig gøy. Godt med nye impulser, og litt andre ting å være opptatt av.

Så gla: Jobber du i skolen, eller er målet å begynne med det? Sikkert spennende og stort behov for folk med det faget; GLSM. Min grunnutdanning er også førskolelærer.

Dotten: Fint å høre fra deg igjen. Du får trøste deg med stabile sykluser. Det er jo et godt tegn.

Litamor: Spennende å følge med deg. Du må sikkert regne med at det kan ta litt tid før syklusen har normalisert seg. Imens får du kose deg her sammen med alle oss andre. Hvor gamle er barna dine?

Skrekkblandet fryd: Må være deilig å være i god form igjen. Blir misunnelig på både paien og et nyvasket hus.

D & G: Hvordan ble sveisen? Fornøyd?

Ønsker dere alle en fin ettermiddag.

Skrevet

Så fornøyd! Har bare igjen å vaske gulvene og meg selv. Jeg må jo nesten se litt fresh ut selv også når huset skinner.

Paien er nettopp kommet ut av stekeovnen, den ser deeilig ut. Håper den smaker godt også, jeg er ikke noe racer på kjøkkenet. Tenkte å servere den sammen med vaniljeis senere i kveld. (kjenner formene eser ut bare med tanken :P

Heldige dere som er lærere/førskolelærere. Lang og god ferie på dere da. Jeg er så lei av å jobbe hver tredje helg, jul, påske, netter...usj!! Gleder meg stort til permisjon. Mannen skal starte for seg selv nå, så hvis det går bra har jeg kanskje råd til videreutdanning om noen år. Helsesøster står høyest på ønskelisten akkurat nå, kanskje mest pga arbeidstidene.

Jeg ble også nysgjerrig på bakgrunnen for nick'et deres. Mitt ble til pga dårlig fantasi og skrekkblanda fryd var den følelsen jeg satt med når vi skulle bli prøvere :) Og den gjelder enda.

Da skal jeg vaske ferdig.

Middag i dag blir enkel, gratinerte nachos med salsa og rømme til.

Skrevet

Heisann igjen!

Jummmmy: absolutt favorittmat en lørdagskveld skrekkblanda! Senover litt pai:):):)

Joda, strålende fornøyd med sveisen! Står absolutt til dama:)

Skrevet

Er det bare meg som ikke har barn fra før?

Skrevet

God morgen. Negativ.....sliter litt her nå kjenner jeg. Men, på lørdag slår den ut ja *S* Skal løpe og kjøpe en postitiv test i morgen *flire*

Nicket mitt laget jeg den dagen jeg fant ut at jeg var gravid i nov 06. Det var tilfeldig at jeg kom over bim, og jeg var jo bare så gla' den dagen *S* Sambo og jeg skulle endelig få dette etterlengtede barnet. Sambo har ingen fra før. Vel, resten av historien kjenner dere vel.

I dag skal jeg ut og spise lunsj med et par venninner. Håper dagen går fort. Ha en strålende dag jenter!

Skrevet

god formiddag,ja:))

Trasig med negative tester,du;( Men som du sier så er det fortsatt noen dager til ikm...Positiv tenking å sånn,vettu!;)

Venter på postmannen og testene mine..kan ta sin tid siden det er så inn i hampen glatt idag;S

Nicket mitt er sambo`s kallenavn på meg:)) Han har nok sett en film for mye men koselig er det!:))

Ha en flott dag alle sammen...Deilig vær i dag også..hmmm..snart vår og greier!!Hehehe..

Skrevet

God formiddag jenter:)

Nå står bollene til heving, både på den ene og andre måten...hi-hi

så glà: negativ test i dag òg.......ja-ja- har ikke mistet troen ennå jeg da:) I morgen elsenest søndag lyser d nok positivt:) Har du prøvd den digitale testen fra clearb? Alle skryter jo av den her inne!

Jer har mine stunder ennå om å tro at jeg ikke er gravid, er veldig uvirkelig ennå. Så bare for min egen del tror jeg nok at jeg kjøper en test til......:=)

Kos med vennine-treff! Jeg skal ut å kjøpe bursdagpresanger, 2 bursdager på lørdag, d blir gøy for lille Turbo:)

Er ikke sikker på om du er den eneste som er førstegangs,skrekkblanda, må jo være flere inne på denne tråden som venter førstemann:)

Ha en fin dag da jenter!

Skrevet

He, he...Jeg vil også ha bolle i ovnen :-) Skal kjøpe en digital etterpå, og den har jeg tenkt til å ta i morgen. Har legetime i morgen, så da hadde det vært veldig kjekt med en positiv test før det *flire* jeg vil, jeg vil. Åh, kjenner igjen den følelsen av tvil D&G. Tror jeg kjøpte 7-8 tester forrige gang jeg var gravid. Følte meg liksom aldri overbevist. Ja, ja - brenn av en test til, så finner du helgeroen *klemme* Er det Turbo som fyller år?

ca lykkelig; Er det EL du venter på nå? Skjønner at du er utålmodig. Har du tenkt å teste med EL-tester? Jeg har jobbet i skolen siden 2000, nå har jeg bare et engasjement noen timer i uka. Siste dag til tirsdag. Da blir det bare studier. GLSM bør jeg ta for å få fast jobb igjen. Flyttet ganske langt for 2,5 år siden, og har ikke hatt fast jobb etter at jeg flyttet. Har ikke prøvd heller. Det har vært så mye prosjekter med babylaging. Men, nå setter jeg altså i gang. Må komme meg videre. GLSM er det samme som det vi kalte PAPS før. GLSM står for grunnleggende lese- skrive og matematikkopplæring. Også skal jeg ta fordypning i norsk, men det blir først om et års tid. Tar en ting av gangen jeg.

snowflake; Har postmannen kommet frem på glatta? Hvor bestilte du fra?

skrekkblanda fryd; Veldig deilig med feriene. Helsesøster høres spennende ut. Det vil vi trenge her i tråden vår etter hvert også vet du *S* Håper du får realisert drømmen etter hvert.

Så utrolig flink du var i går. Med hus og mat og pai. Paien ble vel mottat antar jeg :-) Åh, nå blir jeg fysen selv. Lurer på om jeg skal slenge sammen en eplekake. Enkelt, kjapt og utrolig godt *S*

I dag blir det tomatsuppe og pannekaker til middag. Jeg har spist en kjempelunsj nettopp og er ikke veldig fristet til å stå med stor middag i dag. Noe annet å lage eplekake ja *S* Egentlig burde huset også få en liten ansiktsløftning i dag. Snart helg jo :-)

Skrevet

hei, sågla`:)

Jada,kommet og reist og tok med seg det positive resultatet jeg håpet på;)

Svei av 3 stavtester fra billigtester og alle var negative..Har en igjen.

Tar den i morgen hvis tr fortsatt er fraværende..Håper i det lengste vettu;)

Enn du,store planer ser jeg??

Her er det bare å komme igang å få gjort seg ferdig med det mest nødvendige også får en ta resten til kvelden etter ungen er lagt:))

Skrevet

Det var utrolig kjedelig både med Snowflake (søt historie om nick'et ditt forresten) og Så gla'. Men så lenge tantemonsteret ikke har vist seg så håper jeg enda.

Paien ble god ja, ikke helt ferdig stekt, så den måtte inn igjen i ovnen nesten 30 minutter til. Litt nedtur da, men var jo jomfruturen ;)

Hadde ikke så mye å meddele enda jeg, er lat i dag. Tror jeg skal slippe inn kattepusen å få litt kos :D Noen som vet noe ang katter og graviditet? Er det bare kattedoen jeg skal holde meg unna? Klarer aldri i verden å holde meg unna lille pus i 9 mnd. Verdens søteste og mest kjælne katt..:)

Skrevet

Dumme tester #¤%&/?```"@| Så du kjøpte stavene ja. De er ganske mye dyrere enn strimlene. Strimlene skal være like pålitelige. Eneste forskjellen er at du må samle urinen i et beger e.l. Krysser fingrene for at vi tester positivt i morgen. *skjelve*

Kaka står i ovnen *S* Vaskebøtta er tatt frem, så nå er det bare å stå på. Tenkte faktisk å kose meg med et glass vin eller to i kveld. Kan jo bli siste gang på lenge. Om det smaker, skal jeg bare nyte og se på håndball. Spennende med gutta i kveld. Håper de greier å ta Kroatia. Da er vi klare for semin :-) Moro med sånne store mesterskap, og spesielt når det er på hjemmebane.

Nei, får fortsette litt her *S*

Skrevet

Ikke sant!

Jepp,her er også tvkvelden spikret;) Satser på semin!!

i morra tar vi den(testen altså:) ).

Må hente småen.

Vi prekas som ho sa brura;))

Skrevet

Hei!

Her var det jammen kommet mange innlegg i løpet av dagen og i går kveld. :)

Driver å brygger på en forkjølelse, så er litt sliten om dagen, og kommer meg endelig i seng i litt mer skikkelig tid enn jeg pleier :) Nå er det før 23.... Vanligvis blir klokka ofte etter midnatt... og så trøtt på morgenen ja... :)

Her bakes og stekes det jo til den store gullmedaljen jo :) Jeg også liker å bake, men matlaging er kjedelig :) Så dårlig fantasi der gitt :)

Hadde spaghetti og kjøttdeig i går vi også. Det er alltid en garantert hit til snuppa (og sambo).. he, he. I dag er jeg helt blank. Ikke er jeg i form til å lage store ting heller. Tomatsuppe og pannekaker er jo bare så godt da, men tar for lang tid å stå der å steke ørten pannekaker. Nei, i dag blir det noe suuuuperenkelt tenker jeg. Men hva?

Så kjedelig at testene dine er negative enda da Så gla'. Håper du finner den riktige testen på apotektet i dag, som gir deg en positiv test. Du har nok bare tatt feil test fra hylla hittil...fnis.

Og ca lykkelig, takk for det :) Jeg kan jo ikke annet enn å prøve igjen og igjen. Som sagt så er jo syklusen stabil, jeg har el osv. så alt ligger jo til rette for at en liten spire skal ta bolig, men har ikke klart å lure noen enda til å bosette seg :)

Når det gjelder katter skrekkblanda fryd, så hadde jeg 3 innekatter når jeg gikk gravid. Jeg tømte kattedoen hver dag jeg, testet negativt i utgangspunktet når det gjaldt dette viruset, og var det igjennom hele svangerskapet heldigvis. Det er veldig overdrevet dette med katter og graviditet. Så lenge du vasker hendene dine etter hver gang du har skiftet på kattedoen, så er det ingen fare.(Og før du lager mat). Du kan like gjerne bli smittet av en salat som ikke er vasket godt nok, kjøtt som ikke er gjennomstekt osv. Jeg kosa kattene, hadde de i senga (fy meg) osv. og alt gikk bra. Det viktigste er å bruke hode.... :) Bare kos deg med lillepusen du!

Nei, klokka flyr. Nå er det snart på tide å gå hjem :)

Ha en flott kveld jenter.... ! Lykke til med videre testing så gl'a, og så krysser vi fingrene for oss ikke gravide, at denne pp'en er svært fruktbar :)

Skrevet

Utrolig mange innlegg her i dag:) Mange som er hjemme? Har nettopp kommet fra jobb, skal snart kjøre eldstejenta på tae kwon doe før jeg må ut en gang til på volleyballkamp i kveld. så denne dagen er belagt, for å si det slik:). Er ikke mye som skjer her. Har litt blodig utflod enda, så føler at prøvetiden ennå ikke har begynt. Er litt kjedelig. Mye morsommere å lese om dere som nærmer dere ikm, eller allerede er gravide!

Ja, det er godt å være lærer! Ikke bare pga feriene, men pga at det er så innmari mange koselige unger man får lov til å være sammen med. utfordringene står i kø, men det føles så nyttig. For meg er det viktig. Drømte alltid om å bli jordmor, og mange ganger enda tenker jeg på å begynne på ny utdanning. Men, samtidig så kjenner jeg at jeg har havnet på rett hylle her i verden. Og det er egentlig deilig!

Hvor mange er vi her inne som er lærere/førskolelærere/jobber med barn?

Så'gla: Venter spent på om du endelig kan rope ut at du er gravid igjen.

Skrevet

Hei hei.

Superfornøyd med dagen i dag, så langt. Jeg jobber turnus, 80 % stilling, og gikk på langfri i går kl 1500. Sov lenge i dag, men kom meg opp og i sving. Først tok jeg meg en lang og god dusj. Minstemann fikk være hjemme fra barnehagen i dag. Først bakte jeg Brownies, så 8 brød, og nå har jeg rundstykker som står i ovnen. Det dufter herlig i hele huset. : -) Er nok blitt inspirert av flere her på tråden. Innimellom brødbakingen hadde jeg besøk av ei venninne, og gu`banet mitt. Da smakte det godt med brownies og is.

Dotten: Håper du holder deg frisk. Forkjølelse er kjedelige greier.

Så gla: Koz deg med vinen du! Det blir nok lenge til neste sjangse he he. Jeg har i grunnen ikke tenkt å drive å EL - teste meg. Høres ut som et pes det. Mine to andre barn ble laget omtrent på første PP, så håpet er jo om at også nå går det lett. Tidligere tenkte jeg på å ta PAPS, men det ble ikke. Ble litt for opptatt med små barn og graviditeter, he he. I tillegg var jeg litt usikker om jeg ville jobbe i skolen. Synes i dag det høres spennende å jobbe som sosiallærer i skolen, men de jobbene vokser jo ikke på tre. Det å være sosiallærer på en litt mindre skole, ville for meg vært drømmejobben.

Snowflake: Du må prøve å holde motet oppe, testen blir nok pos snart.

D & G: Kos deg videre med graviditeten.

snart4barn: Ja, jeg er førskolelærer og jobber med barn. Men har ikke lange ferier:( Jobber turnus, og trives i grunnen med det. Her er oxo TR på besøk enda. Får håpe det slår til for oss om kort tid:=)

Skrevet

aahh, den er litt ustabil denne sida, kom ikke inn på den på jobb i dag, og har litt angst for at noen skal komme å kikke over skuldra mi å se hvilken side jeg er inne på også da, har ikke akkurat annonsert at vi prøver på en til. Så har hatt litt abstinens etter tråden i dag:) hihi, koselig dette.

Husker ikke helt hvem som spurte litt lengre opp, men jeg har 2 barn på 2 og 5 år, jobber fullstilling (drømmer om deltid iblant) i en privat bedrift, har en veldig selvstendig jobb som jeg trives godt med, ulempen er at det lett blir litt overtid da. Men det er vel kanskje "prisen" jeg må betale for en sånn stilling, drømmejobben altså :)

Historien bak mitt nick er egentlig kjedelig, men kan jo fortelle den... tenkte å bruke mitt eget kallenavn da jeg var liten (ninni), men det var opptatt, ble derfor søstra mi sitt kallenavn... superbra fantasi!

Alle testere, masse lykke til, jeg håper at jeg får mine billigtester i posten i morgen, men burde egentlig drøye den testinga litt, og kanskje satse litt på å ha sex istedet... flytte fokus litt liksom ;)

så for alle oss prøvere, lykke til med prøvinga, og dere gravide: kos dere!

Ha en fin kveld alle sammen

:)

Skrevet

God kveld jenter!

Nå er lille Turbo i dyp søvn, Helten er foret m boller og jeg har fått min del også:)

Men gubba noa damer; jeg har smakt verdens nyyyydligste små vann-bakels m vaniljekrem i dag (kjøpes ferdige i frysedisken) juuuuummmmi altså!

Ja, jeg må nok gå til innkjøp av en grav- test el t:). Bare for å dobbeltsjekke, og godt å høre at det ikke er unormalt! Føler meg jo gravid, men d kommer over meg noen ganger at kansje testen viste feil?:) Vet ikke om du har hatt d slik også Skrekkblanda?

så glà: nei, lille Turbo har først bursdag i april, som jenta di men i slutten av mndèn......:) Har du fått den digitale testen i hus?

Såååååå spent for den testinga:)

Guri malla for en husmorstråd vi e....hi-hi-hi men d er godt og høre at vi tar godt vare på menna og barna våres:) og beundrer dere alle som videre-utdanner dere! Jeg selv må innrømme at når jeg har fått mine barn og hatt de i familibarnehagen og de er klare for en større verden er jeg klar for å jobbe med noe annet enn barn....... Missforstå meg rett!

Lykke til dere alle som er i "teste" modus og ja: en idè å ha sex også;)

Blir spennende uker for dere som snart er ferdig m tanta, vi følger spent med! og oss som allerede er graverte; kose oss m spiren:)

Ha en fin kveld da jenter, jeg tror jeg må finne senge snart zzzzzzzzzz

Turdag i morgen og så heeeeeeeeelg!:)

Skrevet

DOLCE&GABBANA-the one: hehehe, jeg flirer. Jeg skal love deg at jeg har tatt tester. I starten tok jeg tester sikkert annenhver dag, klarte ikke tro på det. (det skal sies at jeg hadde en haug med billigtester liggende som jeg fikk gratis pga feilsending) Men likevel..hehe :D

I dag ble det spaghetti og kjøttdeig..mmm...så nå er damen god og mett. Har ikke vært store matlysten her idag, er ikke direkte kvalm, men føles litt uvel, som om kvalmen sitter i halsen...sitronbrus er til stor hjelp! :)

Jeg trenger tips ang kattepensjonat. Noen som har brukt dette? Er kanskje bare Dotten som har katt? Vi skal jo til Spania i påsken og kan ikke la Chica være alene.

Skal du teste i morgen da Så gla'? Snowflake også?

Dere ser kanskje håndball hele gjengen? Bare meg som ikke er håndball-fan? Spiller dere selv også?

Ha en god kveld da! Klem

Skrevet

God Morgen jenter! Jo da, testen kom i hus i går, og resultatet var Ikke Gravid. Begynner å miste litt troa her nå, men så lenge tanteskremselet holder seg vekk, må jeg bare håpe litt til. Men en ting er sikkert, murringene og vondtene bak i ryggen har ikke vært innbildning. Ei heller doflying. Jeg lever i troen litt til jeg *S* Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før IKM eller dagen etter IKM, og da var testene veldig svake i mange dager. Det er jo mulig at EL er litt senere enn det jeg har beregnet. Fikk utslag på den lørdag for 14 dager siden, men EL trenger jo ikke ha vært før mandag. Det er fortsatt håp.

I dag skal jeg til legen og skylle ørene. Da blir nok sambo fornøyd. Han synes nok det er vanskelig å føre en normal samtale med meg om dagen, for jeg er så tett i ørene og svarer enten på noe helt annet enn det han spør om, eller så sier jeg *hæ* Skal bli godt å få staka opp litt *s* Dessuten mener han jeg er veldig fraværende *drømme*

Jeg kommer tilbake og skriver litt senere. Må vekke sambo og kjøre han til toget.

Lykke til i dag snowflake +++++++++++++++++++++++++++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...