DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #51 Skrevet 19. januar 2008 Juhuuuuuuuu, så rart d var å se d skriftlig:) Våknet kl 4 i natt og måtte bare teste, ble kjempeskuffa når testen ble "våt" for først var d bare en strek men så etter 1min var d et svakt pluss. Måtte sjekke både to og 5 ganger, men d er virkelig et pluss der. CB fra clear blue... Fikk jo ikke sove etter testinga, lå og hørte på Turbo som sov søtt:) Han har campet i senga siden han fikk feber:) Helten hvisket jeg resultatet i øret og han lå og beinflørta med med etterpå.....hi-hi Vi er jo så glade! MÅ den holde seg der og vokse seg stor og sterk til 1.okt:) Så glà: Jeg har kost meg med et glass vin og tre i prøvetiden. Tenker som deg at vi skal faktisk leve i denne prøvetiden. Nå som jeg er gravid og etter MAèn vil jeg nok være mer forsiktig av mat jeg putter i munnen.... Høres jo nesten ut som du har noe på gang da:) Hele denne uka har jeg virkelig hatt husmor-nykker. Reint og pent til helga, en stund siden sist. Den krydderkaka høres veeeeldig fristende ut, sender du over noe:)
så gla' Skrevet 19. januar 2008 #52 Skrevet 19. januar 2008 Dette er bare så fantastisk D&G! Hadde jo stor tro på deg nå, men rart hvordan en reagerer når det faktisk er som en håper og tror. Jeg sitter her og smiler fra øre til øre. Skulle tro det var meg som testa positivt Ja, du får passe på hva du putter i munnen nå. Ta godt vare på deg selv og lille spiren. Nå kan du forresten legge vekk husmornykkene. I hvert fall må du ta det pent. Ta litt hver dag, så blir det bra! Så du har termin 1. okt ja. Jeg kommer etter i oktober-klubben om en snau uke *S* Også må du ikke glemme tråden våres og oss andre her inne da. Nå må dere lage tråd inne på 1. tr. Joiner dere til uka Forresten godt å høre at andre også "lever" i prøvetiden. Men, D&G, nå er du ikke lenger prøver. Du er Gravid, med spire i magen. Ta godt vare på deg selv og lille spiren nå da. Har glasur på krydderkaka laget med smør, melis og Philiadephia ost. Utrolig deilig. Tar et stykke for deg og jeg *S* Feirer litt her :-)) Du får komme på kaffe en dag ;-) Hvor i verden bor du forresten? Jeg bor i Vestfold. Lurer på hvordan det er hos Dotten i dag. Håper hun er hjemme fra apoteket med test i veska *S*
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #53 Skrevet 19. januar 2008 MMMMMMM, d hørtes jo veeeeeldig godt ut:) Jeg bruker den glasuren på gulrotkake, ikke tenkt på at den er super på krydderkake òg. Jeg tar gjerne to biter altså Sitter her m kaffe latte, drikker ca 3 om dagen, bør jeg kutte ned på d mon tro? Ja, får vel roe ned tempoet litt fremover. Ikke lett, for bare d å få positiv test er jo "Kick" i seg selv;) Om d er i orden: henger jeg her med dere en stund fremover? Hører liksom mest hjemme her:) Er jo så nyskjerrig også på hvordan d går med de andre fremover ogaå! Men enig om at d kansje bør opprettes samme trådpå 1.trim:) Ja, du kommer jo inn på oktober du også, kuuuult! 5 dager til torsdag:) Krysser jo fingre om at d er flere her inne som havner inne på Okt:) Jeg har bodd i oslo siden 88, er opprinnelig fra vestlandet:) Vi må jo få til et treff etterhvert, d hadde jo vært kjempehyggelig! Hvordan gikk d med jenta di som skulle toge alene for første gang i går? Hmmmmmmm -Vi hører vel ikke fra Dotten før på mandag:(
*anki * Skrevet 19. januar 2008 #54 Skrevet 19. januar 2008 Hei. Testet også svakt positiv idag....Kjempegla !!!!!!!!!!!!!! Blir vel også inne på desse sidene litt til. Men vi er vel en gjeng som skal flytte oss over på 1.tri om litt. Håper den sitter denne gang. Hadde MA i uke 11/12 for noen mnd siden så tar det hele litt med ro til alt er litt mer sikkert... Gratulere til dere andre og lykke til til alle som ikke har testet enda
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #55 Skrevet 19. januar 2008 Hei anki72, Graturere m ny spire:) testet positiv sjøl i dag:) mistet i ma uke 8-9 i slutten av nov , så prøver å ta d litt kuli. Men d er jaggu ikke lett, godt jeg har dere her inne:) Når er terminen? jeg har 1.okt....
så gla' Skrevet 19. januar 2008 #56 Skrevet 19. januar 2008 Det er gulrotkake jeg egentlig også har brukt den til tidligere. Men, fikk det for meg i går, at den var sikkert god på krydderkake også. Og det var den :-) Selvfølgelig må du være her inne med oss fremover. Her begynner jo å bli en god blanding med gravide og prøvere nå. En kjempegjeng *S* Vil ikke miste noen ;-) Treff hadde vært moro ja. Er bare en liten times togtur inn til Oslo for meg. Lurer på hvor i verden de andre bor omtrent jeg? Togturen for datteren min gikk kjempebra. Hun var bare fornøyd, og veldig stolt tror jeg. Nå var de jo to stykker som reiste sammen, men håper hun også etterhvert vil ta det alene. Hvis ikke kan jeg jo slå to fluer i en smekk og treffe noen av mine koselige bim-venninner samtidig. Jeg har kontakt med ei som gikk gravid samtidig med meg sist. Vi møttes i april-klubben 08. Vi mistet begge to med bare et par ukers mellomrom. På onsdag fikk jeg sms; hun hadde fått positiv test. Nå suger jeg til meg litt babystøv fra dere gravide jenter ;-) Det blir babyboom i oktober eller...Er jo utrolig mange andre her inne på bli gravid som har testet positivt nå de siste dagene. En god stim med andre ord *S* Men Dotten skulle kjøpe test i dag om ikke tanta kom? Krysser fingre for deg Dotten +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Jeg har vært oppe siden kl 07, og nå begynner jeg å bli trett *gjespe* Blir nok en liten lur utpå dagen. Hvis ikke blir det natta veldig tidlig i kveld, og det er ikke moro det heller. Ha en fantastisk flott lørdag alle sammen! *Klemme*
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #57 Skrevet 19. januar 2008 Så gøy at turen gikk bra og ja, tror nok hun "vokste" noen cm da:) Er klar for treff jeg om andre er d:) Å, så hyggelig at vennina di er gravid igjen, du skal se du er ikke langt unna oss! huff, kjenner d ligger godt i bakhodet om frykten for å miste igjen....Men den tanken må jeg vel bare leve med.... Kjenner jeg begynner å bli sigen sjøl, turbo skal legge seg nå så jag skal nok være snar å finne senga litt jeg også Vi skal i bursdag i ettermiddag, d bli hyggelig. Vi avventer nok en god stund med å spre den gode nyheten..... Dotten skulle teste i dag ja, men trodde ikke hun kom innom oss her før på mandag, vi vil jo vite NÅ!!!!!! Sender masse babystøv spes til deg:******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
så gla' Skrevet 19. januar 2008 #58 Skrevet 19. januar 2008 Gratulere Anki! Så moro. Fint at dere vil bli her inne med oss en stund til. Denne gangen sitter spirene som klistret, og blir der de skal i omtrent 8 mdr. til. Lykke til! D&G; Takk o takk! Trekker til meg masse babystøv. Jeg har ordentlige murringer i dag også :-) Lover i hvert fall godt. Pleier ikke ha murringer hvis det er mensen som kommer. I hvert fall ikke så lenge før. Tenk om vi hadde fått til et treff utpå vårparten her. Det hadde vært kjempemoro. Kanskje det er flere som kunne tenke seg det? Det er nydelig sol her, men blåser ille fælt. Like greit å holde seg inne. Snakkes *S*
ca lykkelig Skrevet 19. januar 2008 #59 Skrevet 19. januar 2008 GRATULERER SÅ MYE TIL BÅDE D & G og til ANKI 72. I tillegg lurer jeg velidig på om ikke "så gla" oxo er gravid : ) Har hørt det at når man blir gravid så innstiller kroppen seg veldig på det, og er ikke interessert i gift (les: alkohol). Den er pussig den kroppen vår. Så tenker at vi får håpe sammen med deg i det lengste. Selv tok jeg meg en bailiys til kaffen i går - og den smakte fortreffelig : )m m. Ellers er jeg blitt inspirert til å bake. Men skal først steike noen titalls pannekaker. Venter mann og barn snart hjem fra isfisketur. Jeg valgte å ta meg et kaffebesøk hos min søster, i stedenfor å dra på tur sammen med de. Har planlagt isfisketur i morgen og, så da skal jeg bli med. Her nord i Nordland har vi siden nyttår hatt et fantastisk vær. Litt sne, og stabilt kaldt vær. Om få dager ser vi solen igjen : ) Det blir deilig! Klem
Dotten Skrevet 19. januar 2008 #60 Skrevet 19. januar 2008 Hei alle jentene Måtte bare stikke innom her, og så gøy å lese at dere er så spente på mine vegne....! Tusen takk for det. Jeg måtte jo ut å kjøpe test i går, og brente av en. Den var super negativ Og i morges når jeg sto opp kom den forbaskade tanta gitt! Drittkjerring! Men, det er ikke noe annet å gjøre enn å dra opp ermene å prøve videre!!! Eller noe sånt...! Har jo fått Pergo, så får se om ikke det kan gi det et lite puff Og så fantastisk å lese at både D&G og Anki72 har testet positivt da! Gratulerer sååååå masse, og masse lykke til videre, og dette skal gå så bra skal dere se. Ingen SA/MA denne gangen. Det får dere ikke lov til Kjempefint om dere "gidder" å være litt her inne fortsattt. Kjempekoselig det. Og vi skal heller ikke se bort i fra at Så gla' har en liten spire der inne heller! He, he. Krysser fingrene for det! ca lykkelig: Håper ikke syklusen din har besemt seg for å slå krøll på seg. Huff og huff. Det ville vært for kjedelig. Du skulle gjerne fått tanta mi også Snart4barn?: Håper du koser deg "alene" hjemme fortsatt da, om ikke mannen har kommet tilbake fra Køben alt? Ellers bor også jeg i Oslo, og selv om jeg ikke skulle få barn i magen i nær fremtid, hadde det vært gøy å være med på et treff da Ser ut til at vi er flere i Oslo med omeng her, bortsett fra ca lykkelig som bor langt nord Da må det jo gå ann å få samlet troppene......når flesteparten av oss bor nærme Ellers er det pluss 5 grader og sol her i dag. Litt vind, men egentlig ganske fint vær Vel, vi snakkes mer på mandag tenker jeg. Da er jeg tilbake Ha en flott helg, og til dere nygraverte.... kos dere med spiren Klem
*anki * Skrevet 19. januar 2008 #61 Skrevet 19. januar 2008 Hei D&G og alle andre. Ja er så gla så gla... Termin blir 29. eller 30. september så vi e ganske likt. Men det er ultralyd som bestemmer den til slutt tenker jeg. Men ting skjedde nok rundt 5.jan så blir nok i slutten av sept eller beg av okt. Har født før med begge de andre så håper ikke det går over evt på denne. Men først må vi være sikre på at den sitter i alle mnd. Følger med på alle andre her inne og håper vi er ilag på 1.tri snart
så gla' Skrevet 19. januar 2008 #62 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Så dumme tanta dukket opp i dag Dotten. Huff, og huff. Men, synes optimismen likevel skinner gjennom det du skriver, og er kjempeglad for det. Nå blir det pergo, og masse gullegg. Når begynner du med den? Det ser absolutt lyst ut for å få til et treff. Jeg kommer jeg, med eller uten mage *S* Jeg har masse murringer, og har på følelsen av at tanta skal dukke opp rett som det er. Men, bruker aldri å være så tidlig ute. Har hatt sykluser helt ned i 25 dager, men i det siste har de vært på 27. Ut fra 27 dager mener jeg ikm er lørdag om en uke. Kanskje fredag...blir litt usikker her. Ca lykkelig; håper du har rett *S* og takk for at dere håper sammen med meg ;-) Kos deg med bayliesen! Nå skal sambo og jeg kose oss med scrable *S*
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #63 Skrevet 19. januar 2008 God kveld damer:) Huffameien Dotten: d var da virkelig triste greier:( Enig m så glà: men nå kommer gull-egga! Jeg er her inne og heier på dere vettu:) Kommet vel hjem fra bursdag. Opplevde noe helt merkelig der: ene vennina mi spør sånn forsiktig om vi ikke er gravid igjen. Og jeg ble jo litt satt ut og lurer tilbake hvordan d: da sier hun at jeg ikke trenger å si noe men at hun kunne se d i annsiktet mitt????? Rare greier..! Jeg var vel helt rød i kinna tenker jeg over hemmeligheten vår:) Nydelig mat, kaka måtte vi stå over:( fordi Turbo som forøvrig er feberfri:) nærmet seg leggetid... Så nå er jeg påvei i armkroken til Helten og feire dagen m melkesjokolade og potet-stic:) Så glà: kos deg med scrabble, hvor mange poeng ble GRAVID:) Og oppi nord: Skitt fiske i morra, kjempegøy m isfiske(er ikke ofte jeg får annl til d) Ha en fortreffelig kveld beibs!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. januar 2008 #64 Skrevet 19. januar 2008 HURRA!!! :) Gratulerer til Anki og D&G! Nå kan vi lage trå på 1.trimester. Men vi må henge her også sammen de andre til de også kommer over. Et BIM-treff høres kjempekoselig ut. Jeg er med jeg. Bor like utenfor Lillestrøm. Vi har bestilt tur til Spania i påsken. Det skal bli så digg. Foreldrene mine har kjøpt seg leilighet nær Alicante, så både tur og opphold er gratis. *gliser* Skriver mer siden, men måtte nå innom å sjekke!
Madamina Skrevet 19. januar 2008 #65 Skrevet 19. januar 2008 Forstod ikke helt denne, men er 31 år så melder meg inn. Er på 5 eller 6 forsøk nå. Førstemann ble til på første forsøk. Merker nå at det får gå som det går og har slutta å være hysterisk med tanke på et glass vin til maten ved eggløsning. Prøver å ta det kult og ikke stresse. Så får vi se. Har litt uregelmessig syklus på ca 31-36 dager og har IKM 10 februar ca. Kanskje EL til uka da.
har4barn Skrevet 19. januar 2008 #66 Skrevet 19. januar 2008 GRATULERER SÅ MYE d&g OG anki!!!!! Dette var fortjent!!! Hold oss oppdatert fremover, og så vil vi bare ha dere som faste gjester her inne, og ikke som ordentlige deltagere før minst 9 måneder! Dotten: så trasig at tanta kom da. Får satse på at pergoen gjør susen, og at vi vandrer sammen over til 1.tri i nærmeste framtid!! Her ble det litt nedtur i kveld. MAnnen skulle komme fra Køben, men mistet flyet på Gardermoen. Ligger på hotell der i natt. Etter mye om og men, fikk jeg tak i flybillett på Norwegian i morgen formiddag gjennom nettet. Hvis ikke hadde han ikke kommet seg hjem før i morgen kveld. Er så kjipt når vi var så innstilt på at han kom hjem i kveld. Han har jobbet hele tiden de siste 14 dagene, så det har føltes litt ensomt i perioder - særlig siden vi mistet oppi dette. Ellers, så hører jeg til daglig til i Trondheim, men vi er mange uker i året i Vestfold (utenfor Drammen). Svigers bor der. Deilig med ordentlig sommer. Som lærer kan vi jo tilbringe lange dager der nede. Også mannen har mulighet til å få lang ferie + avspasering.
så gla' Skrevet 20. januar 2008 #67 Skrevet 20. januar 2008 God morgen til alle nygravide og andre håpefulle. Og velkommen til deg traviata. Dette er en "skravletråd" for oss over 30 år. Her var vel alle opprinnelig prøvere, men etter hvert har det jammen meg blitt noen positive tester, HURRA, så nå er vi både prøvere og gravide her. snart4barn; Drammen er rett borti gata her ;-) Vi får prøve å ordne et treff til sommeren også da *S* Er det noen som har noen tanker om når vi skal organisere et treff i Oslo? Hvordan er det med dere nygravide jenter i dag? Har dere kommet dere over det første gledessjokket? Så venninna de så på deg at du var gravid ja D&G. Sånn er tanta mi også.. Hun sier at ansiktet mitt forandrer seg, at jeg får et spesilelt drag over det. Aner ikke hvordan de kan se det *S* Dotten; Har du kommet over den værste skuffelsen? Hvordan er det forresten denne pergo-kuren virker? Ha en fin dag jenter! Her er det forresten symptomfritt nå, men i går kveld var murringene virkelig vonde. Satt og spilte scrable, og greide ikke sitte foroverbøyd, for da murret det bare enda mer, Men, som sagt, ingen symptomer nå. GRAVID gir forresten 9 poeng *S*
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #68 Skrevet 20. januar 2008 God formiddag jenter:) Sitter her og er varm i kinna etter en frisk rusletur ute i 2 timer m Turbo og Helten:) D begynner å synke inn at vi faktisk er gravide og er jo da en mester i å planlegge......."klør" i fingrene etter å dra frem allt baby-utstyret etter Turbo, men må jo vente til d til sen-sommeren med:( Kjenner boobsa er fastere(absolutt ett pluss), fremdeles murringer i magen og kjenner d godt i hoftene etter spaserturen.... Ellers så har jeg faktisk ikke d store behovet om å fortelle d til "alle" ennå. Har bestemmt oss om at vi ikke bevisst skal holde d skjult, men at vi tar d som d kommer.... Synes d var godt med støtten vi fikk sist! Skrekkbl: Heldigris!!!!!! Spania i mars, da er d jo bare helt nyyyydelig der! Vi er også heldige og disponerer et hus i Spania og ja: ikke langt utenfor Alicante....hi-hi-gøy! Vi dro ned når Turbo var ca4 mnd, og koste oss der i 4 uker! Alle førstegangsforeldre skulle hatt et slikt sted på blå recept, balsam for sjela til en stresset nybakt-mamma:) I fjor var vi der i to runder på tilsammen 7 uker. Vi satser på å være der i hele juli i år! Snart4: Håper mannen snart er i hus:) Så glà:Hadde også dager der jeg plutelig var fri for sympomer, men til kvelden dukket de opp igjen:) Må si at om du ikke er gravert, blir jeg veeeeldig overraska!! Vi kan jo bare finne en dato for treff, er åpen for allt! Skal vi vente til etter påska (den er jo tidlig i år) Hva med begynnelsen av april? Eller er vi klar for treff tidligere? Lage vafler nå
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #69 Skrevet 20. januar 2008 god kveld jenter! Skriver litt før Helten og jeg skal kose oss med helstekt svin-indref m stekte poteter, løk&champ i lett-rømme..... Skulle egentlig spise d i går, men da spiste vi jo borte.... Nå er d startet m samme tråd på 1.tri, intro ennå. Mange nye og håper de "gamle" kommer innom også Venter tålmooooodig på dere da;) Hvem utenom så glà har IKM kommende uke da? Kos dere m søndagskvelden. Jeg er super-sulten, så velbekomme:)
så gla' Skrevet 21. januar 2008 #70 Skrevet 21. januar 2008 God morgen! Svin indrefilet hørtes bare helt nydelig ut D&G. Det er da virkelig grunn til å slå litt på stortromma også nå da :-) Så du "klør" i fingrene etter å ta frem baby-utstyret. Ikke så rart det da. Men, sikkert lurt å vente til utpå sensommeren. Jeg har kjelleren full av nytt utstyr og klær, som bare venter på å bli tatt i bruk. Vi handlet ganske mye rett før det gikk galt i fjor våres. Nå håper jeg vi kan ta det i bruk uti oktober en gang I går var det ikke mange symptomer....litt murringer på kvelden, men ikke noe å snakke om. Jeg begynner å bli nervøs her jeg....og gruer meg til å teste. Også har jeg bare tester fra billig-test, og dem slår vel gjerne ikke ut før IKM. Kanskje det blir å kjøpe inn en cb før helgen. Ut fra de siste to syklusene, skal IKM være lørdag. Men, før vi ble prøvere var syklusen på 27/28 dager, så jeg vet ikke. Nei, må nok komme klarere symptomer. Var inne på 1. tr og fant den nye tråden der. Det var jo kjempemange som hadde skrevet innlegg Koselig at det er mange over 30. Tror nok jeg blir her inne, og sørger for å holde liv i denne tråden en stund til jeg. Skal komme inn og hilse på da og trekke til meg masse babystøv og gode vibber *S* Jeg synes det høres fornuftig ut med å ta et treff over påske. Koselig å reise til Oslo når sola har begynt å ta litt Jeg håper mange blir med på treffet *S* I dag skal jeg besøke ei venninne som er 13 uker på vei. Skravle og drikke kaffe hadde jeg tenkt. Men, det var helt til jeg leste en artikkel inne på vgnet om at de 3 koppene med kaffe, var 3 kopper for mye. Nye studier i USA viste at en bør ungå koffein de første 5 mdr. Da må jeg slutte og drikke cola også. Men, ikke noe stort offer det. Tror jeg får gå til innkjøp av koffeinfri kaffe. Smaker sikkert pyton, men en venner seg vel til det. Nå har jeg bare så utrolig lyst på at det skal gå bra, så nå vil jeg ikke ta noen sjanser. Må slutte å spise salami også da... Ja, ja. Hva gjør en ikke for å få beholde liten spire *S* Ønsker dere alle en flott mandag!
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #71 Skrevet 21. januar 2008 Gog formiddag så glà Ja, nå er vi inne i den uka du også skal teste:) er bare såååå spent på dine vegne! Må le litt av deg, for om du leser noen av mine innlegg her fra forrige uke, var nok jeg også temmelig "symtomfri" enkelte dager også..... Jeg har alltid testet med de fra apoteket. Den digitale fra clearblue har jeg ikke prøvd, men da kan du jo teste 4? dager før IKM:) Men d kommer jo helt an på hvor tålmodig du er Å, huff ble litt trist men samtidlig glad når jeg leste om allt utstyret i kjelleren din. Dere har vært igjennom en tøff tid og alikavel tenker du så positivt om fremtiden! En god mandagsklem fra meg! Deler ønsket om å denne gangen SKAL d gå bra! Kommer også til å holde meg unna all spekemat ol selv om jeg ikke gjorde d med Turbo og sist når jeg mistet.... Har ikke lest innlegget i vg, men leste her inne et sted om at den grønne kaffeposen fra Friele er koffeinfri og faktisk god. Tror jeg må gå til innkjøp av den:) Ellers er d flott vintervær her i tigerstaden. Kos deg med venninna di og be henne overføre masse babystøv til deg:) Over 30 treff 1.uka i april, el er d for tidlig?
så gla' Skrevet 21. januar 2008 #72 Skrevet 21. januar 2008 God formiddag. Her er det også nydelig vær. Nesten så en får vårfornemmelser. Var ute og kikket i blomsterbedet, og jammen har ikke tulipanene kommet et godt stykke opp :-) Symptomfrie dager så tidlig er vel kanskje like normalt som å ha symptomer så tidlig. Jeg er stup trøtt, og har tenkt å ta en time på sofaen før snuppa kommer hjem fra skolen. Jeg går nok og kjøper en cb, men blir ikke noe testing før torsdag. Egentlig bør jeg kanskje vente ennå en dag, men vi får se. Er litt utålmodig akkurat når det gjelder testing *S* Og denne gangen går det bra for dere D&G. Nå sitter spira godt kan du skjønne. Skjønner godt du vil være litt forsiktig med hva du inntar av mat, for jeg føler det likedan. Har vært på budikken og kjøpt koffeinfri pulverkaffe jeg da :-) Så etter traktekaffe uten koffein, men fant altså ingen. Friele - er det rimi som har den? Noen kaller det hysteri, men det får så bare være. Vi får jo bare leve som vi lyster. Jeg synes treff 1. uka i april høres bra ut. Kan ikke dere som er litt kjent der inne, finne ut hvor vi skal møtes og sånn da? Siden snuppa fyller år 7., håper jeg vi kan styre unna akkurat den dagen *S* Ellers åpen for alt. Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
ca lykkelig Skrevet 21. januar 2008 #73 Skrevet 21. januar 2008 Endelig - TR kom på besøk i kveld. ; ) Nå er det bare å få den overstått, så er det intens kosing etter det! = ) Hos oss er det også et fantastisk vær, med måneskinn og blikkstille hav. Faktisk så bra vær at gubben har gått seg en tur........ Så gla`: det blir spennende å høre mot slutten av uka om det har blitt noen spire. Krysser fingrene for deg. Vi skrives "o)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #74 Skrevet 21. januar 2008 God kveld jenter:) Våken etter 2 timer i koma på sofaen:) Og er jaggu klar for senga gitt! ca lykkelig: Ja, noen hviledager nå, så er d full kjør! Jeg heier på dere:) så glà: Nå er koffeinfri kaffe i hus her òg, fannt filtermalt på rema. Tror de har på rimi også....
litamora Skrevet 21. januar 2008 #75 Skrevet 21. januar 2008 Jeg melder meg på igjen jeg Gratulerer med svangerskapet dere som har fått til det!! nyt det, slapp av, kos dere ) Arti å følge med på hvordan det går med dere:) jeg venter, aner ikke hvor lenge jeg skal vente på testing,, har jo ikke hatt noen normal syklus på flere år pga svangerskap, amming og sist hormonspiral. Har sååå lyst til å teste hele tida, og hadde graviditetstester vært gratis hadde jeg sikkert gjort det hver gang jeg var på do hihi:) Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå