Gå til innhold

Ny tråd: OSS OVER 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er også veldig spent D&G!!! Men skal klare å vente en dag eller to, om ikke tanta dukker opp. Venter jo på svar fra blodprøvene også vet du! He, he. Og du kan helt sikkert teste lørdag morgen! Skulle tro det går fint. Er jo i underkant av 3 dager før ikm! Lykke til. Blir kjempespennende tid fremover ja :)

Skrevet

håper vi kan ta med oss denne tråden inn på 1 trimester og fortsette og skravle der inne alle sammen snart. Jeg lever helt i min egen verden i dag etter positiv test i dag morges 2 dager før IKM.

Skrevet

hei igjen!

Dotten:Når får du svar på blodprøven da? Dette blir spennende:)

ja, jag klarer vel ikke vente lengre enn til lørdag:)

GRATULERE med spire tideli bom:):) Suger til meg positivt- testestøv fra deg:) så sees vi fohåpentlig snart:)

Skrevet

Gratulerer så masse med spire tideli bom. Nå kan dere starte tråd for oss over 30 inne på 1. tr. Der er jo et par fra før, og vi andre kommer nok kjapt etter *S*

D&G; så du er hjemme med sykt barn i dag. Stakkars liten. Var jo høy feber også. Håper han blir bedre snart da. Og du, snart er det lørdag *S*

Dotten; HCG prøvene dine bør du vel få svar på før helgen ja. Er vel en uke siden du tok dem i morgen? Ja, ja. så lenge tanta holder seg borte, er det jo ikke noe som er bedre. Har på følelsen av at du kommer til å brenne av en test snart altså :-))

Jeg har liggi i senga store deler av dagen. Har levert ny prøve hos legen i dag, og får svar i morgen. Blir kvalm bare av tanken på en ny penicilinkur. Ellers har jeg litt av de samme smertene som jeg hadde i natt. Ikke veldig vondt, og kommer og går. Er vel uvi'en som herjer ja.

Hva driver dere med når dere ikke lager baby da jenter? Jeg jobber i småskolen, men begynner med studier i februar. Da blir det bare studier og babyrelaterte ting et par år *flire* Var det et dekkende nok begrep... Også har jeg jo to flotte barn som krever litt oppfølging. Ei jente på snart 12, og en gutt som fyller 18 om 14 dager. Gud så fort tiden går.

Måtte den neste uka gå unna i en fart :-))

Skrevet

Her er jeg igjen en liten tur...!

Heia og gratulerer tideli bom. Gratulerte deg på den andre tråden også :) Og ja, håper også vi alle kan komme oss inn på 1. tri, og fortsette der :) Gjerne NÅ! He, he.

D&G: Jeg vet ikke sikkert når jeg får svar. Det ville ta ca 1,5 uker fra forrige fredag, så kom jo helga imellom.....Så kanskje over helga? Var noen av prøvene som tok litt lenger tid enn de andre, så hun tok godt i sa hun. Mulig de kommer før. Men det sendes jo til legen, og så sender hun til meg, og bare der er det minst 2 dager i postgang! Ja, ja.

Det brenner litt i lomma etter å løpe og kjøpe en test, men skal i hvert fall vente til i morgen ettermiddag, etter jobb. Har ikke tanta dukket opp da, blir det nok test lørdag morgen på meg også :) Har så mye mens-symptomer nå, at jeg blir gal. Men vet jo også at det kan tyde på det motsatte :)

Håper den lille blir frisk snart. Kjedelig med syke barn. Vi hadde en omgang i helga, og var hjemme både mandag og tirsdag. Snuppa hadde feber opp i 40, og det er ikke gøy. Heldigvis er hun mer eller mindre i tipp topp stand nå da. Litt øreverk, men det er alt. Stakkars. God bedring til dere :)

Så gla': Vet ikke om jeg får svar på HCG-prøvene før jeg får svar på resten. Som jeg skrev lenger opp her, kan det nok godt bli ut i neste uke, og da vet jeg jo det gjerne selv. Mensen pleier å komme nokså presis, og har den ikke kommet i helga, er jeg nok mest sannsynlig gravid. Men, klart. Må jo teste først da! Siden jeg er så "stresset" denne pp'en med babytanker, kan jeg vel ha skremt vekk tr for noen dager, og så kommer hun krypende tilbake... grrrr.

Masse god bedring til deg også. Håper UVI'en din gir seg snart, og du blir frisk og rask snart. Huff. Leste inne på profilen din. Så trist. Nå synes jeg du har fått nok, og vi får håpe at alle gode ting er tre, og at denne gangen får du en superspire som nekter å komme ut før den skal :) Klem fra meg til deg :)

Vet ikke om noen av dere andre har opplevd SA/MA... har jo kommet litt sent inn på denne tråden, så jeg har ikke fått med meg tidligere skravling dere i mellom (eller så har jeg glemt det. Beklager det altså). Uansett håper jeg at jeg selv slipper å oppleve dette, og håper også at ingen andre av dere ev. må oppleve det igjen. Huff. Skjønner ikke at dere kommer dere videre. Stooor beundring!

Ellers jobber jeg på kontor. Trives og har mer enn nok å gjøre. Jobber i Staten, og har jo de ev. fordelen det er å jobbe der, minus lønn :) Har ei snuppe på 2 år fra før, og som sagt, jobber vi iherdig med nr. 2 :)

Ha en flott kveld jenter :)

Skrevet

Hei og hå.

Titter innom igjen, og leser tråden. Mye spennende!!!! Håper det ordner seg for alle snart.

Selv er jeg litt frustrert da tanten ikke dukker opp, og at jeg testet negativt nylig. Ønsker at "litjebanet" skal bli født dette året!!! Blir jo lengre til neste EL. Men skal vel ikke klage, da jeg (vi?) i grunnen har nylig har bestemt oss for å få nr 3. Mine gutter (født i 00 og 03) ble laget uten noen vansker, så trodde vel at slik skulle det være. =/

Ellers nyter jeg ettermiddagens fred og ro. Vi har ingen planer for dagen, og det er deilig. Eldstemann koser seg i badekaret, mens minstemann spiller på PS2. Far sover på sofaen, og her er jeg! =))

Ønsker alle en flott dag!

Klem.

Skrevet

Heihei!

Dette blir jo en spennende helg, to av dere som skal teste. Satser på at dere suser over på 1.trimester begge to, og at dere andre kommer raskt etter! :)

Gratulerer tideli bom! :D Kjempekjekt!

I natt har jeg sovet max to timer, og det merkes. Jobber som sykepleier og hadde kveldsvakt i går. Når jeg skal på dagvakt dagen etter kan jeg nesten garantert glemme å få meg noe særlig søvn. Og at mannen ligger ved siden av og durer og snorker hjelper ikke det spor. Å hvor jeg er lei av snorking. Noen tips? (ørepropper bruker jeg allerede)

Gleder meg til oppdateringer fra testinga.

Skrevet

Spennende tider for flere her inne nå!!

Tenkte jeg skulle fortsette på presentasjonsrunden: Jeg er 32 år og jobber som barneskolelærer i en 5.klasse (supre unger!). Ellers går dagene med til å organisere en familie med full jobb, tre barn (4,6 og 8 år), og en mann som jobber mye. Skulle gjerne få trent litt mer. Spilte tidligere håndball i eliteserien, men det ble for tøft da nr 2 ,og senere, nr 3 kom:) . Skulle gjerne kommet meg oftere til treningsstudioet som tjener gode penger på meg:).

Får håpe at det blir bedre når vinteren begynner å slippe taket.

Skrevet

Over 30 jeg også, godt det er mange av oss her inne:-)

Skrevet

Oki Dotten, om ikke tr kommer før lørdag, har vi teste-date lørdag morgen:)

Så gøy å høre hva dere gjør i hverdagen foruten om å lage baby:)

Så da er d vel min tur:

Jeg jobber i familiebarnehage. Har jobbet med små barn siden 89 og trives med d foreløbig.

Er 38år, trodde i mange år at jeg ikke skulle møte drømmemannen (var nok veldig opptatt av å være party-beibe) men i des04 traff jeg Helten(som forøvrig blir 31 i år)

Aug året etter var vi samboere og gravide m turbo:)

Jeg har desv også lagt mye av treninga på hylla. Trente jevnt i sal og masse på tur i marka. Må skjerpe meg!!!!

Ellers liker jeg å sladre m venniner, lage mat, bake og ikke minst shoppe når jeg ikke er hjemme og dyrker familielivet:) Den komplette familien er oss og 3barn før jeg er.....øeh41????? Begynner jaggu å få d travelt gitt!!

2 netter og 1 hel dag til testing.................................................:)

Skrevet

Er forresten ny her inne( dvs 3 år siden sist:-) Har 2 barn, gutt på 3 og jente på 6. Er selvstendig næringsdrivende, driver butikk så du kan vel si at jeg har fulltidsjobb ja. Blir spennende å se hvordan det blir hvis vi får 3 unger i hus, akkurat som om det ikke er kaotisk nok!!:-) Er også glad i å lage mat, elsker å være sammen med familien og har dilla på scrapping...

Skrevet

Hei Katsi, velkommen hit til oss!

Gøy at d er flere her inne som liker å kokke:) Håper jeg kan spørre om tips og råd etter hvert:) D rare er at jeg er ikke flink til å komme på hva jeg skal lage til middag i ukedagene.......

D er jo flere av oss som er i "teste" modus om dagen, når venter du IKM?

Skrevet

Hei alle sammen:

Er ny inne på denne tråden... Er 36 år og selvstendig næringsdrivende innen butikk. Har to gutter fra før. Vil gjerne ha et til barn men det ser ut til at det blir vanskeligere med åra. Ingen problemer med de to første. De satt med en gang. No har jeg hatt en MA også, så håper denne sitter som er min 3pp etter MA.

jeg har Ikm den 19. så tenker teste lørdag om ikke tanta dukker opp.

Lykke til til alle som skal teste i desse dager...

Skrevet

Hei hei! Så masse spennende lesning her i dag *S* Godt jeg ikke har andre planer for dagen *flire* Morsomt å lese litt om hva vi gjør utover det å lage baby. Trening ja...Har blitt dårlig med det siste året. Jeg sliter sånn med bekkenløsning, og har ikke funnet frem til noen kondisjonstrening som ikke er provoserende på bekkenet. Har ikke prøvd svømming, og tror det kan være løsningen, men liker ikke disse offentlige badene jeg... Noen tips???

Noen spennende middagstips til både hverdag og fest, hadde også vært fint :-)

Så blir lørdag den store testedagen da *S* Lykke til Dotten, D&G og Anki. Hvordan er det med symptomene?

Ca lykkelig; Når hadde du IKM, og når skal du teste igjen? Krysser fingrene for at det er liten spire på gang, og at det er grunnen til at tanta ikke har dukket opp ++++++++++++++++++++++++++++

I går fikk jeg ved siden av smertene over ryggen/baken, murringer... De kommer og går litt, men minner meg om menssmertene jeg hadde da jeg var yngre. Det stråler helt ned i kneet innimellom. Men, så er det denne uvi'en da. Skal ringe legen snart og høre om jeg må ha ny behandling....

Håper på masse oppdateringer i dag, og de neste dagene. Lykke til jenter!!!

Skrevet

Snakket med legen nå. Jeg har ikke uvi lenger :-) Da får jeg bare tro det skyldes noe annet *håpe, håpe*

Skrevet

OI-OI-OI så glà :

de stålingene fra hoftene ned til kneet + murringer er jo d jeg har hatt den siste uka.

Blir ekstra etter å ha gjort masse husarbeid m litt løft og sånn....

Så deilig å få utelukket uvièn, da er vel du også utolmodig om å få testet tenker jeg:) Når brenner du av den første?

Huff, er redd jeg kommer til å plages m bekkenet kommende svangersskap. Når i sv.skapet fikk du d?

Ikke lett å få svømmt når en skyr de offentlige badene, og inrømmer gjerne at d frister ikke meg heller..... Er d ikke et hotell i nærheten hvor de har barne-gøy og en en liten bane hvor hele familien kan dra?

Dotten: NYSKJEEEEEEEEERIG:):) du vet på hva!

Gøy at vi er en god gjeng:)

Ellers koser jeg meg hjemme m Turbo i dag også, fremdeles feber, spiser bare eple og drikker vann&eplejuice:) I morges var d rett før jeg tok en test, er jo bare så innmari spent om d har klaffet denne gangen. Har ingen nye symptomer, kansje like bra for jeg har vel snart et innbillt svangerskap...hi-hi

Endelig fræddan, skal bli godt m hælg:)

Skrevet

Det er lov å håpe da :-))) Godt å være kvitt uvi, så får hyppige dobesøk bare være hjertlig velkomment, sammen med murringer *flire* Ja her inne kan vi jammen meg skrive på oss innbilte svangerskap. Bare at denne måneden blir en supermåned i tråden, og vi tester positivt som aldri før. OPTIMISMEN LENGE LEVE!!!

Jeg har fått bekkenløsning rundt uke 5-6 de to siste gangene, bare at nå har jeg aldri blitt helt kvitt den. Har mye vondt, og ofte lindret smertene med varme bad. Det har jeg sluttet med. Redd for at de kjempevarme badene mine ikke er helt bra. Hverken for det ene eller andre. Nå prøver jeg bare å være flink å ungå alt som kan fremprovosere smertene.

Ellers er det 4 mil til nærmeste hotel med badeland. Nei, det blir nok med tanken. Bare det blir bart på veiene får jeg prøve å gå litt, men i dag laver det ned med snø igjen gitt. Fint for ungene med snø da, men blir litt sprø av det skiftende været jeg. Snart er det vår jenter. Tenk, da kan vi kaste tunge varme klær, og sprade rundt med struttende mager.

He,he...om noen lurer, har jeg begynt å lese litt i en bok som heter the secret. Av den grunn all denne positive energien *S*

Så du holdt på å brenne av en test i dag ja D&G *S* Hadde jeg vært deg, hadde jeg nok gjort det samme. Jeg har vel ikm omtrent neste fredag/lørdag, så jeg skal prøve å vente til torsdag. Gleder meg til positiv test *S* Har bare tester fra billigtest da. Får se om jeg kjøper en fra gb når det nærmer seg.

Nei, nå skal jeg kjøre snuppa til toget. Hun skal til pappan sin, og skal ta toget alene for første gang. Dvs. hun har med en venninne. Håper det går greit. Det vil spare meg for masse kjøring fremover. Det er 12 mil til pappan hennes.

Gleder meg til å komme inn igjen her litt senere, og lese mere godt nytt! Ha en fortsatt fantastisk fredag jenter.

Skrevet

Hei!

Oj, nå har det jammen kommet mange innlegg siden jeg var her i går, og flere nye "ansikter" også :) Velkommen og lykke til, og måtte deres opphold her inne bli kort :)

Alt bra her enda :) Hadde, om jeg har talt riktig, ikm i går, men ingen tante enda.

Fikk svar på blodprøvene i går, og der sto det hcg mindre enn 5 og jeg hadde 5, og dermed ikke gravid. Men siden tr ikke har kommet og blodprøvene ble tatt 6 dager før ikm, så håper jeg fortsatt. Sist jeg var gravid, så testet jeg 4 og 6-7 dager over ikm, og hadde da veldig svak positiv, så får håpe jeg er blandt dem som er treg med å produsere hcg.

Hadde bilen på service i dag (igjen), derfor så sent på jobb. Slo tiden i hjelp på et senter og var også innom apotektet. Siklet på testene, men tenkte søren heller, og gikk ut igjen. Om tr ikke har kommet til i morgen, skal jeg kjøpe å teste altså. He, he.

Har jo hatt "mensen" i 3 dager nå, uten blod, så det er jo som sist. "Mensplager" uten mens. Så kanskje jeg også har spire? Tørr ikke håpe for mye, da jeg kommer sikkert til å falle skikkelig ned i kjelleren om tanta kommer nå på overtid. Men, pleier jo aldri å ha mensmurringer før tanta dukker opp???

Skrekkblanda Fryd: Håper du får en rolig natt nå da, slik at du får sovet ut. Du trenger jo det. Så lenge du sover med ørepropper, så er det ikke så mye annet å gjøre enn å sparke din kjære på gulvet, putte en sokk i munnen hans, holde for nesa til han nesten våkner e.l.... :) Lykke til.

D&G: Oh yeah. Vi får ta en felles test lørdag. Nå har jeg ikke test liggende da, så da må jeg vel kjøpe først, og så sier vi at vi tester lørdag sammen :) He, he. Blir spennende lesing på mandag. Tror ikke jeg får kommet innom her før da! Lykke til!!!

Så gla': Så bra uvi'en er borte. Da må vi jo bare tro at det er noe helt annet som "plager" deg :) Krysser fingrene for det gitt. Skal bli deilig med våren ja. Og magene kommer jo absolutt til å synes da... Nå er ikke jeg blandt de høyeste i kongeriket, så jeg får fort mage, da min har liksom best plass utover, og ikke opp eller ned som de litt høyere damene :)

Ellers er det dårlig med trening her i gården også ja. Huff. Den evige dårlige samvittigheten der gitt. Ellers har jeg vel ingen direkte hobby. Liker å bake, snuppa tar all tid stort sett når vi ikke er på jobb og ellers har jeg noen kattepuser som også vil ha litt oppmerksomhet :)

Ha en god helg jenter!!

Skrevet

Ja, her sitter jeg alene på en fredags kveld ....... og koser meg:). Mannen er i København, og den minste er i seng. De to største leker oppe, mens mor får se på fredagsunderholdningen:)

Her har blødningene gitt seg, så jeg har forberedt mannen på at nå er vi i gang igjen. Han er fornøyd med det:)

Flere som har mannfolk som synes prøvetiden er helt ok? Ikke så ofte vi "har vondt i hodet" da":)

dotten og D&G: Krysser fingrene for dere i morgen! Det er jo mange som har testet positivt i dag, så det ser ut som om januardamene er i en fin stim!1

Lykke til!!!!!!!!!!

Skrevet

Endelig fred`dag! = )

Jeg er nok ikke gravid =/ men venter fryktelig på tante som burde vært her for 2 uker siden = ( Pussig at det var akkurat denne måneden det slo krøll på seg, da syklusen har vært helt fin i et helt år.

Jeg blir snart 37 år, jobber med barn og unge i staten. Har pedagogisk utdannelse, og holder nå på med ei videreutdanning. Ellers liker jeg å være i aktivitet med barna mine, det kan være fotball, ski, skøyter, turer i skog og mark m/ fiskestang osv.

Gleder meg og til å høre siste nytt fra dotten og D&G, er jo blitt helt avhengig av denne siden. Tiden flyr når jeg begynner å lese her.

Ønsker dere alle ei riktig KOZE helg!!!!

Klem.

Skrevet

Jeg er på min 1 pp og har ikke ikm før 6 februar! Kjenner at det kan bli noen laaaange mnd hvis det drøyer like mye som m første mann, da var d 18 mnd... Har forresten dilla på D&G The One, elsker den duften:)

Skrevet

Endelig Lørrdan *flire* Håper det fortsatt er tre stykker som skal brenne av en test i dag. Lykke til D&G, Dotten og Anki. Dette er spennende.

ca lykkelig; Håper tanta dukker opp hos deg fort som svint sånn at dere kan fortsette prøvingen. Lykke til! Vi sender alle tanter til deg vi :)

snart4barn; Så flott at dere er i skikkelig prøvemodus. Godt at mannen også er glad for det. Lykke til! Bruker ikke være noen protester her i gården heller.

I går ble nok sambo litt skuffet da han ble avvist for sengekos. Jeg vet ikke jeg, men det var noe som holdt meg igjen... Jeg var egentlig litt utafor i går...skulle ta et glass øl til middagen, men det smakte metall. (var ringnes på boks...) Prøvde meg med et lite glass senere på kvelden også, men smakte overhode ikke. Er dere helt avholdende i perioden mellom el og ikm? Har jo vært prøvere en stund, og synes ikke jeg kan slutte å leve helt heller selv om vi er prøvere. Men, selvfølgelig alt med måte. Vel, i går fristet det hverken med sengekos eller alkohol, så gjorde jeg i hvert fall ikke noe galt.

Nå håper jeg det snart begynner å bli liv i de tusen hjem, og at det blir noen oppdateringer her snart. Lykke til i dag jenter! Og god helg til alle sammen!

Skrevet

Hei, hei! Utrolig kjedelig å våkne så tidlig når en egentlig kan sove lenge. Men, var i seng 2230 i går, og sovnet før jeg fikk hodet på puta, så er vel ikke så rart.

Sitter her og drikker kaffe og spiser krydderkake. Mmmm. I går fikk jeg et lite bakekikk. Bakte to kjempebrød og ei krydderkake. Veldig sjelden jeg baker, så lurer på om ikke dette er et tegn også jeg. Er blitt så fysen på sjokolade og søtt, noe jeg aldri spiser ellers. Kake er jeg ikke en gang glad i. Frokost i dag ble to store skiver med sjokade, og nå en liten kaffe og krydderkake. Godt med en stille morgenstund helt alene også da :-)

Morgentimene har jeg slått i hjel her på nettet. Nå har jeg lest og skrevet på meg ømme bryster også *flire*

Venter spent ved pc'n i dag.

Skrevet

God formiddag så glà:

testen er POSITIV,POSITIV,POSITIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIV:):):)

Skrevet

Så fantastisk! Ble helt satt ut her jeg. Er så utrolig glad på dine vegne. Hva sa Helten? og GRATULERER!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...